De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, want dat zou akward zijn hier voortaan op fok!s.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
alsof jij flippiee niet zou willen geven als je de kans had
flipsels is goed in geheimen bewarenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, want dat zou akward zijn hier voortaan op fok!s.
Zaadquote:
bloemzaad.quote:
plantjes platen jwtquote:
flipsels spaart datquote:
Zoals ik zeiquote:
Ligt eraan wat voor plantjes.quote:
Ohja dan wil ik graag zaadjes van aardappels, wortels en alles. Heb ik straks geen honger als de euro ophoudt te bestaan.quote:
Ik ging meteen op facebook kijken en moest een beetje lachenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik zeiWas kwestie van tijd trouwens.
Sprookje heeft volgens mij altijd al Pener willen daten of wat dan ook.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik zeiWas kwestie van tijd trouwens.
Sprookje heeft volgens mij altijd al Pener willen daten of wat dan ook.
Whehequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ging meteen op facebook kijken en moest een beetje lachen
Nee hoor als ik ooit 9 katten heb, ben ik niet helemaal forever alonequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]najah ik zeg er niks over want wij blijven met ons allen forever alones.
hee fok joe flippiee, wij hadden een verbond gesloten dat we met elkaar ginge trouwen danquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WheheHet is dan ook wel komisch ergens
[..]
Nee hoor als ik ooit 9 katten heb, ben ik niet helemaal forever alone![]()
Tevens trouw ik op mijn 50e hoe dan ook met een chick.
Ja maar die is eerder, en dan scheid ik van wie dan ook op mijn 50e en trouw ik met haar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hee fok joe flippiee, wij hadden een verbond gesloten dat we met elkaar ginge trouwen dan
Misschien maar moeten doen, zou ze niet zo zuur doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
alsof jij flippiee niet zou willen geven als je de kans had
Ik doe niet zuur, en anders ben je makkelijk te rellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Misschien maar moeten doen, zou ze niet zo zuur doen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut van trouwen niet in, alleen dat je zo een dure mooie jurk mag kopen
En wij betalen zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut van trouwen niet in, alleen dat je zo een dure mooie jurk mag kopen
Als ik met jou trouw, betaal ik hem zelf. Dan ben ik al veel te blij dat je met mij wil trouwenquote:
Godverdomme, blijf van mijn man af, heksquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, betaal ik hem zelf. Dan ben ik al veel te blij dat je met mij wil trouwen
Maar echt knap ben je ook niet dus wat zou het dan zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wacht nog wel ff een jaartje of 8 met trouwen, heb wel al de juiste persoon gevonden.
En voor het geld doet ze het niet.. ik heb toch geen geld
wacht maar tot die hoer wel iemand vindt met geldquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wacht nog wel ff een jaartje of 8 met trouwen, heb wel al de juiste persoon gevonden.
En voor het geld doet ze het niet.. ik heb toch geen geld
Maakt niet uit, gewoon daarna trouwen in gemeenschap van goederenquote:
Appelquote:
Oh?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef Monopoly het volgende:
Wel allemaal mooie vrouwen in deze topic. Met allen heb ik al vuige sex gehad.
Leugenaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef Monopoly het volgende:
Of ik vind je gewoon niet mooi, dat kan ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh?
Ohnee wacht ik tel nog niet als vrouw.
ook niet als mooiquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh?
Ik officieel ook nog niet hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh?
Ik doe alleen missionarisquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef Monopoly het volgende:
Grutjes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Door de GHB weet je er niets meer van, kan gebeuren. Bij deze.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of ik vind je gewoon niet mooi, dat kan ook.
Het is wel duidelijk zo, ja?quote:
sorry sorry ugly bettyquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk zo, ja?
Ik kan likken als lassiequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar echt knap ben je ook niet dus wat zou het dan zijn?
Dan stomp ik d'r in der kutquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wacht maar tot die hoer wel iemand vindt met geld
ja, niks mis meequote:
Goed idee. Even ontbijtje makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
GAT VER DAMME MAN
Ik ziet hier te eten ja
Lebbeekse Blog 2quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Monopoly het volgende:
Na de show van de peuterklas, was het de beurt aan de 1e kleuterklas.
Deze kinderen moesten niet onderdoen voor hun voorgangers, en ook zij droegen hun gedicht - "Oma en Opa" - voor alsof hun leven er van afhing.
Ook de vertolking van hun twee liedjes werd door de aanwezige grootouders enorm gesmaakt.
Moest er een decibelmeter in de zaal aanwezig geweest zijn, dan zou deze zeker heel hoge waarden aangegeven hebben.
Juffrouw Myriam had goed werk geleverd.
Monopoly uitnodigen ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
JONGENS JONGENSSS WETEN JULLIE WAT IK OP MIJN VERJAARDAG GA DOEN?
Naar fantasia land?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Wie is er nou makkelijk te trollen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, en anders ben je makkelijk te rellen
Nu wel weer genoeg gepost, houdoe
STRIPPUH.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
neuken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Niks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Bier drinken en coke snuiven?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Pils harken, bier beuken en shoarma smijten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Beter dan mijn verjaardag wordt het nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
Allemaal fout.
Ik ben morgen de hele dag vriendloos en alleen, dus schooldingen ofzo.
Anti-climax, sorry. Ik dacht dat ik er op deze manier misschien zin in zou krijgen.
Wat bedoelt u?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef Monopoly het volgende:
nijntje, waarom doe je zo stoer tegen me.
Ik ga mijn verjaardag dit weekend vieren met m'n chickiequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
Allemaal fout.
Anti-climax, sorry. Ik dacht dat ik er op deze manier misschien zin in zou krijgen.
Al eet je hondenpoep, jij blijft een baas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter dan mijn verjaardag wordt het niet
dgjbdruhcdgkbfuuuuquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardag dit weekend vieren met m'n chickie
gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardag dit weekend vieren met m'n chickie
gewoon omdat het kan
niks mis meequote:
Wat ik zei dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
Allemaal fout.
Ja maar ik zou het vieren met matties en shit in de kroeg, maar wegens prive omstandigheden van haar kant wil ik gewoon ff veel bij haar zijn en dus met haar vierenquote:
Ja hoin dat ben ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef Monopoly het volgende:
lvq@atejj.mobi915.com wil me toevoegen op MSN, wat is dezen ?
wat ben je toch een lievurdquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het vieren met matties en shit in de kroeg, maar wegens prive omstandigheden van haar kant wil ik gewoon ff veel bij haar zijn en dus met haar vieren
Oeps, betrapt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef Monopoly het volgende:
lvq@atejj.mobi915.com wil me toevoegen op MSN, wat is dezen ?
kloptquote:
Wat lievv, steven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het vieren met matties en shit in de kroeg, maar wegens prive omstandigheden van haar kant wil ik gewoon ff veel bij haar zijn en dus met haar vieren
Gooi water over hem heen en leeg een zak bloem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn hondje droomt heel naar, geloof ik. Wat te doen, wat te doen.
Water over hem heen gooien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
houten kistje timmerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
Zo gaan we nu gezellig shoppen (quote:
Hotdog van maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb geen uitnodiging gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vier mijn verjaardag ook niet meer, geen zin in. Jullie krijgen de 20e wel een biertje van me.
20ste, watwat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vier mijn verjaardag ook niet meer, geen zin in. Jullie krijgen de 20e wel een biertje van me.
Neeeeeeeeeeeeeeeee, het was maar een grapje.quote:
Nooit wakker maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
hoest afgelopen met je oma eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:36 schreef Patje1987 het volgende:
Zo gemeennn. En ik dacht dat je lievv was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, het was maar een grapje.
quote:
20e is er een meet in Utrecht ofzo komen toffe mensen.quote:
Tot 1 uur in het ziekenhuis gezeten, had inwendige bloedingen ook dus kon bij ons niet gehecht worden dus moesten door naar Tilburg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoest afgelopen met je oma eigenlijk?
Ben ik ook. Maar mijn humor helaas niet. Ik heb donorhumor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo gemeennn. En ik dacht dat je lievv was.
hm , naar man. en als klap op de vuurpijl nog naar tiburgia ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tot 1 uur in het ziekenhuis gezeten, had inwendige bloedingen ook dus kon bij ons niet gehecht worden dus moesten door naar Tilburg.
Oh, dat is dus duidelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
20e is er een meet in Utrecht ofzo komen toffe mensen.
Ja man en thuis was het een slagveld, overal bloed enzo echt wtfquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm , naar man. en als klap op de vuurpijl nog naar tiburgia ook
Ik deed mijn benen heul dicht bij elkaar toen ik dit lasquote:
Oke oke, mijn chick woont in Amersfoort en die is jarig die dag, misschien dat ik erna nog wel kom, moeten we tegen die tijd ff nummers uitwisselen want Utrecht is maar 10minuten treinen danquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
20e is er een meet in Utrecht ofzo komen toffe mensen.
Ja zeker doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, mijn chick woont in Amersfoort en die is jarig die dag, misschien dat ik erna nog wel kom, moeten we tegen die tijd ff nummers uitwisselen want Utrecht is maar 10minuten treinen dan
Amersfoortquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, mijn chick woont in Amersfoort en die is jarig die dag, misschien dat ik erna nog wel kom, moeten we tegen die tijd ff nummers uitwisselen want Utrecht is maar 10minuten treinen dan
Nare jongen, die Intronic.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik deed mijn benen heul dicht bij elkaar toen ik dit las.
17.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als alles goed blijft gaan dan gaan we heeeeeel misschien volgend jaar al samenwonen in Amersfoortquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
AmersfoortPure liefde voor die stad
wijsneusquote:
Tof man. Ik denk dat jij je daar wel zult vermakenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als alles goed blijft gaan dan gaan we heeeeeel misschien volgend jaar al samenwonen in Amersfoort
Jakkie, wie doet dat nou.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt.
Elk weekend barmannen versieren enzobah
Ik vind Amersfoort zeer goed te doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof man. Ik denk dat jij je daar wel zult vermaken
En ik en patje zijn volleerde laminaatleggers, dus we komen zeker helpen.
Ik kom sowieso helpen, naast laminaat leggen kan ik ook schilderen en koken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof man. Ik denk dat jij je daar wel zult vermaken
En ik en patje zijn volleerde laminaatleggers, dus we komen zeker helpen.
Ja waarom niet?quote:
hm, en de kans dat je gratis kan parkeren als ik daar nog werkquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind Amersfoort zeer goed te doen
Centrum is ook erg goed
En ik zal het onthouden
Als je gaat stappen daar: Niet naar de Kasteleijn. Grootste corpsballen tent die er bestaatquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind Amersfoort zeer goed te doen
Centrum is ook erg goed
En ik zal het onthouden
De Kelder mijn leven als ik naar afoort ga. jiggens alles.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je gaat stappen daar: Niet naar de Kasteleijn. Grootste corpsballen tent die er bestaatvan die aids juppen
Hmm paar keer teras gepakt in de zomer gewoon op dat plein daar met die kerk, nog nooit echt wezen stappen maar zal het onthouden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je gaat stappen daar: Niet naar de Kasteleijn. Grootste corpsballen tent die er bestaatvan die aids juppen
Je werkt voor parkeerbeheerquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, en de kans dat je gratis kan parkeren als ik daar nog werk
Kelder, Flame, Boothill en vroeger ging ik ook vaak naar Rumours. Mooie plekken stuk voor stuk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De Kelder mijn leven als ik naar afoort ga. jiggens alles.
Rumours ben ik ook geweestquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kelder, Flame, Boothill en vroeger ging ik ook vaak naar Rumours. Mooie plekken stuk voor stuk.
nee, werk gewoon zielig in een garage.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm paar keer teras gepakt in de zomer gewoon op dat plein daar met die kerk, nog nooit echt wezen stappen maar zal het onthouden.
[..]
Je werkt voor parkeerbeheer
Blauwe rattenbrigadequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rumours ben ik ook geweest
Vriend van mij werkte daar
Zit nu bij de popo van Amersfoort
Weet ik niet maar het is geen besloten meet, mono en silk gaan ook geloof ik en Wander is er ook bij dus als het niets is kunnen we altijd nog met een paar mensen ergens anders heen gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie komen er dan allemaal? Ook enge mensen?
q-parkquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, werk gewoon zielig in een garage.
kk op met die debielen daarquote:
Gast is zelf wel tof maar hij wil bij de MEquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blauwe rattenbrigadeik mag ze niet .
djoek die teefquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:48 schreef RockNijntje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Ik word gehersenspoeld door die kookprogramma's die ma de hele dag kijkt.
ah zielig hoor, ben je een keer anaal gepakt door grote gre van de Rotterdamse politie?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blauwe rattenbrigadeik mag ze niet .
Mono beweert dat ie niet komtquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar het is geen besloten meet, mono en silk gaan ook geloof ik en Wander is er ook bij dus als het niets is kunnen we altijd nog met een paar mensen ergens anders heen gaan.
Gewoon Rudolf hij verdient die ph niet hij is hommo.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk ook wel eens dat kookkanaal en krijg dan opeens de behoefte om die dingen te maken, dat doe ik soms dan ook en dan verbaas ik mezelf dat ik zo lekker kan koken. Ik ben een baas maar Rudolf is een hommo maar hij kan wel mooie taarten bakken.
quote:
En ik misschienquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:50 schreef SiIk het volgende:
Uiteindelijk blijven alleen jij en ik over Patje
Nog geen boete gehad, laatst wel bijna.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah zielig hoor, ben je een keer anaal gepakt door grote gre van de Rotterdamse politie?
Niets mis meequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:50 schreef SiIk het volgende:
Uiteindelijk blijven alleen jij en ik over Patje
Ik kwam er vorige week achter dat hij géén homo is. Ik geloof het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon Rudolf hij verdient die ph niet hij is hommo.
Ik wel boete gehad in de zomer en nachtje in de cel omdat ik in beschonken toestand tot 2x aan toe de pet van een agent zijn hoofd sloeg nadat ie zei: Dat doe je niet nog een keerquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog geen boete gehad, laatst wel bijna.
Ik fietste zonder licht, en reed langs het politie bureau
Kwam er zo'n snor aan op de motor, gaf me stopteken. Ik liep al te kankeren...
Wil die boete uit schrijven, ineens rende hij terug naar zijn motor, stapte op en boekte hard weg voor een spoedmelding
Ik kankerhard wegfietsen snel
Ik was zo blij dat de criminelen hier in de stad rottigheid hadden uitgehaald toen
ja zonder licht rijden is gewoon een terecht boete. Ga maar eens autorijden in het donkel en die kak fietsers hebben geen lichtquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog geen boete gehad, laatst wel bijna.
Ik fietste zonder licht, en reed langs het politie bureau
Kwam er zo'n snor aan op de motor, gaf me stopteken. Ik liep al te kankeren...
Wil die boete uit schrijven, ineens rende hij terug naar zijn motor, stapte op en boekte hard weg voor een spoedmelding
Ik kankerhard wegfietsen snel
Ik was zo blij dat de criminelen hier in de stad rottigheid hadden uitgehaald toen
IS ook zo, en ik zal zo'n boete ook wel accepteren als een man!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja zonder licht rijden is gewoon een terecht boete. Ga maar eens autorijden in het donkel en die kak fietsers hebben geen licht
Ok ok.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar het is geen besloten meet, mono en silk gaan ook geloof ik en Wander is er ook bij dus als het niets is kunnen we altijd nog met een paar mensen ergens anders heen gaan.
Nicequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja silk eigenlijk zou ik niet gaan, maar ik heb toch weekend ov nu , dus ik kan wel even buurten denk ik.
Als jij gaat dan ga ik ook voor 99%quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja silk eigenlijk zou ik niet gaan, maar ik heb toch weekend ov nu , dus ik kan wel even buurten denk ik.
dat doe je nietquote:
Ik ook. Wel fijn dat dat dan niet zo blijkt te zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:04 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het al 4 uur is ofzo.
Ja, ik ga nog even door met uitstellen van dat joekelse project voor school.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook. Wel fijn dat dat dan niet zo blijkt te zijn.
Hee, herkenbaar dit. Oke, een joekels project is het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik ga nog even door met uitstellen van dat joekelse project voor school.
Whyyyy.
Brabants, en okquote:
ik ben ook aan het uistellen, half 10 wakker zou vanaf dan aan school gaan. nog steeds niks gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik ga nog even door met uitstellen van dat joekelse project voor school.
Whyyyy.
Ik zou maandag al aan school gaan, heb nu net voor het eerst m'n boek open geslagenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben ook aan het uistellen, half 10 wakker zou vanaf dan aan school gaan. nog steeds niks gedaan
najah ik heb het kutste gevoel van de 7 werelden; het gevoel dat je alles al snapt terwijl je 100% weet dat het niet zo is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou maandag al aan school gaan, heb nu net voor het eerst m'n boek open geslagen
Luilak.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou maandag al aan school gaan, heb nu net voor het eerst m'n boek open geslagen
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ik heb het kutste gevoel van de 7 werelden; het gevoel dat je alles al snapt terwijl je 100% weet dat het niet zo is.
Het gevoel dat je DOET alsof je alles snapt, terwijl je dondersgoed weet dat dat totaal niet het geval is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ik heb het kutste gevoel van de 7 werelden; het gevoel dat je alles al snapt terwijl je 100% weet dat het niet zo is.
Zit je serieus nog in de vierde? Wat schattigquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
Baaah, ik blijf nog maar even heeeeel lang in de 4e zitten dan.
Dat lijkt mij ook nietsquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
Baaah, ik blijf nog maar even heeeeel lang in de 4e zitten dan.
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zit je serieus nog in de vierde? Wat schattig
Ik wil ook niet blijven zitten hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook nietsJij wordt ouder en je klasgenoten jonger, zo een gevoel van als volwassene in een kleuterklas belanden.
dat heb jij altijd al gehad toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook nietsJij wordt ouder en je klasgenoten jonger, zo een gevoel van als volwassene in een kleuterklas belanden.
Dat is vrouw eigens toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het gevoel dat je DOET alsof je alles snapt, terwijl je dondersgoed weet dat dat totaal niet het geval is.
quote:
Wel goeden last.fm trouwns.quote:
Nee ik ben altijd de jongste van de klas geweest jmmrquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat heb jij altijd al gehad toch?
Komt omdat je in de zomer jarig bent hi hiquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben altijd de jongste van de klas geweest jmmr
Wel pluspunt jarig zijn in de zomer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat je in de zomer jarig bent hi hi
oh guttie, waren er eindelijk meer dan 5 mensen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel pluspunt jarig zijn in de zomer.Zo baas als afgelopen jaar wordt mijn verjaardag trouwens ook niet meer voorlopig
WAT IS DEZE HAAT. IK HEB IN 24U TIJD NIETS HATELIJKS GEZEGD OVER TILBURG.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh guttie, waren er eindelijk meer dan 5 mensen?
oh miscalculatie danquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT IS DEZE HAAT. IK HEB IN 24U TIJD NIETS HATELIJKS GEZEGD OVER TILBURG.
ja kweenie, eigenlijk alleen liefde voor Den Boschquote:
Den Bosch is ook een fijne stad, 15 minuutjes van waar ik woon.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja kweenie, eigenlijk alleen liefde voor Den Bosch.
Dan laat ik het aan jullie overquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh miscalculatie dan. Ik en mijn fellow brabos mogen alleen haten op tilburgia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik ga voortaan mijn verjaardag ook in de zomer vierenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel pluspunt jarig zijn in de zomer.Zo baas als afgelopen jaar wordt mijn verjaardag trouwens ook niet meer voorlopig
Want hoofdstad van Turkijequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
Helmond is wel een beetje de aids van Brabant ja.
klopt, daarna komt tilburg in de buurt. hele stad verneukt gewoon door al zijn oude gebouwen te deleten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
Helmond is wel een beetje de aids van Brabant ja.
Doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga voortaan mijn verjaardag ook in de zomer vieren
Tis niet veel soeps nee hier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
klopt, daarna komt tilburg in de buurt. hele stad verneukt gewoon door al zijn oude gebouwen te deleten.
Hey zusquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
Steden en dorpen rondom Loonse en Drunense Duinen
Kregen het niet gehecht hier omdat er ook interne bloedingen waren, moest meteen door naar Tilburg om te laten hechten, verder niets meer gehoord dus zal ik vanavond wel te horen krijgen.quote:
patje = bokkenrijder?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
Steden en dorpen rondom Loonse en Drunense Duinen
Bakkes gij, mooiste park van Nederland me dunkt omdat Brabant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef SiIk het volgende:
Brabanders die denken dat ze het recht hebben op een duingebied
Ga aan de kust wonen ofzo.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kregen het niet gehecht hier omdat er ook interne bloedingen waren, moest meteen door naar Tilburg om te laten hechten, verder niets meer gehoord dus zal ik vanavond wel te horen krijgen.
ik mag wel claimenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef SiIk het volgende:
Brabanders die denken dat ze het recht hebben op een duingebied
Ga aan de kust wonen ofzo.
Gaat wel prima hoor, met jou?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Hoop dat het goed met d'r gaat.
En hoe gaat het met jou?
U wish.quote:
quote:
Dit ontkennenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die nog nooit in Groningen geweest zijn en beweren dat alles hier weiland is en de infrastructuur hier 100 jaar achter ligt en we nog in kledendracht lopen
Toen jij hier was was dat wel waar jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit ontkennen
Zeker waar jij woont.
Dexterquote:
Slap excuusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Toen jij hier was was dat wel waar jaMaar normaal is dat niet zo
Ik werd wakker gebeld, toen kop koffie en rijden maar. Ben toe aan slaap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ook wel. Lekker wakker worden met 'n kop thee.
god is de naam van de hond va Rats. niks mis mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Op FB net
Naatje_1
Ik blijf erbij, Rats on Rafts is goed. Kan me niet schelen dat ze nummers hebben als God is Dead.
Like · · about a minute ago ·
Monopoly
Hoe kan je dood gaan als je nooit bestaan hebt ?
En dan geen foto's neerzetten, wat is deze.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik werd ineens beneden geroepen, ik ga kijken. Staat er een nieuwe fiets.
Niiice.
Wat voor fiets? Zo'n elektrische?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niiice.
mooie driewieler hequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niiice.
Bakfiets voor je kleintjes?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niiice.
Bohhh dat zou wel baas zijn. Nee gewoon zo'n oma fiets met zo'n krat voorop.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat voor fiets? Zo'n elektrische?
ja whaha dankej papapquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mooie driewieler he
groetjes pa
Oh chill, kan je mij voorin zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bohhh dat zou wel baas zijn. Nee gewoon zo'n oma fiets met zo'n krat voorop.
[ afbeelding ]
Kleintje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh chill, kan je mij voorin zetten.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh chill, kan je mij voorin zetten.
telefoonrekening niet betaald?quote:
Deze telefoon maakt nogal meer herrie dan m'n andere telefoon blijkbaarquote:
Dat was jij al.quote:
Racistquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die mij SMSen sla ik altijd. Naar volk.
Zelfs niet elke maand een smsje van je provider?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen sms gehad. Laatste was van november 2011.
Bakkes.quote:
Krijg ik nooit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zelfs niet elke maand een smsje van je provider?
Waarom zou je dat krijgen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zelfs niet elke maand een smsje van je provider?
ik wil je wel stalken. hoe maak ik een fb account aan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:12 schreef RockNijntje het volgende:
Wauw je kan echt goed stalken op FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |