Gaat wel prima hoor, met jou?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Hoop dat het goed met d'r gaat.
En hoe gaat het met jou?
U wish.quote:
quote:
Dit ontkennenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mensen die nog nooit in Groningen geweest zijn en beweren dat alles hier weiland is en de infrastructuur hier 100 jaar achter ligt en we nog in kledendracht lopen
Toen jij hier was was dat wel waar jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dit ontkennen
Zeker waar jij woont.
Dexterquote:
Slap excuusquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Toen jij hier was was dat wel waar jaMaar normaal is dat niet zo
Ik werd wakker gebeld, toen kop koffie en rijden maar. Ben toe aan slaap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ook wel. Lekker wakker worden met 'n kop thee.
god is de naam van de hond va Rats. niks mis mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:54 schreef Monopoly het volgende:
Op FB net
Naatje_1
Ik blijf erbij, Rats on Rafts is goed. Kan me niet schelen dat ze nummers hebben als God is Dead.
Like · · about a minute ago ·
Monopoly
Hoe kan je dood gaan als je nooit bestaan hebt ?
En dan geen foto's neerzetten, wat is deze.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik werd ineens beneden geroepen, ik ga kijken. Staat er een nieuwe fiets.
Niiice.
Wat voor fiets? Zo'n elektrische?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niiice.
mooie driewieler hequote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niiice.
Bakfiets voor je kleintjes?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
Niiice.
Bohhh dat zou wel baas zijn. Nee gewoon zo'n oma fiets met zo'n krat voorop.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat voor fiets? Zo'n elektrische?
ja whaha dankej papapquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mooie driewieler he
groetjes pa
Oh chill, kan je mij voorin zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bohhh dat zou wel baas zijn. Nee gewoon zo'n oma fiets met zo'n krat voorop.
[ afbeelding ]
Kleintje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh chill, kan je mij voorin zetten.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh chill, kan je mij voorin zetten.
telefoonrekening niet betaald?quote:
Deze telefoon maakt nogal meer herrie dan m'n andere telefoon blijkbaarquote:
Dat was jij al.quote:
Racistquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:05 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die mij SMSen sla ik altijd. Naar volk.
Zelfs niet elke maand een smsje van je provider?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen sms gehad. Laatste was van november 2011.
Bakkes.quote:
Krijg ik nooit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zelfs niet elke maand een smsje van je provider?
Waarom zou je dat krijgen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zelfs niet elke maand een smsje van je provider?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |