SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik ga voortaan mijn verjaardag ook in de zomer vierenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel pluspunt jarig zijn in de zomer.Zo baas als afgelopen jaar wordt mijn verjaardag trouwens ook niet meer voorlopig
Want hoofdstad van Turkijequote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
Helmond is wel een beetje de aids van Brabant ja.
klopt, daarna komt tilburg in de buurt. hele stad verneukt gewoon door al zijn oude gebouwen te deleten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:35 schreef Patje1987 het volgende:
Helmond is wel een beetje de aids van Brabant ja.
Doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga voortaan mijn verjaardag ook in de zomer vieren
Tis niet veel soeps nee hier.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
klopt, daarna komt tilburg in de buurt. hele stad verneukt gewoon door al zijn oude gebouwen te deleten.
Hey zusquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
Steden en dorpen rondom Loonse en Drunense Duinen
Kregen het niet gehecht hier omdat er ook interne bloedingen waren, moest meteen door naar Tilburg om te laten hechten, verder niets meer gehoord dus zal ik vanavond wel te horen krijgen.quote:
patje = bokkenrijder?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
Steden en dorpen rondom Loonse en Drunense Duinen
Bakkes gij, mooiste park van Nederland me dunkt omdat Brabant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef SiIk het volgende:
Brabanders die denken dat ze het recht hebben op een duingebied
Ga aan de kust wonen ofzo.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kregen het niet gehecht hier omdat er ook interne bloedingen waren, moest meteen door naar Tilburg om te laten hechten, verder niets meer gehoord dus zal ik vanavond wel te horen krijgen.
ik mag wel claimenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:47 schreef SiIk het volgende:
Brabanders die denken dat ze het recht hebben op een duingebied
Ga aan de kust wonen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |