dgjbdruhcdgkbfuuuuquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardag dit weekend vieren met m'n chickie
gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardag dit weekend vieren met m'n chickie
gewoon omdat het kan
niks mis meequote:
Wat ik zei dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
Allemaal fout.
Ik ben morgen de hele dag vriendloos en alleen, dus schooldingen ofzo.
Anti-climax, sorry. Ik dacht dat ik er op deze manier misschien zin in zou krijgen.
Ja maar ik zou het vieren met matties en shit in de kroeg, maar wegens prive omstandigheden van haar kant wil ik gewoon ff veel bij haar zijn en dus met haar vierenquote:
Ja hoin dat ben ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef Monopoly het volgende:
lvq@atejj.mobi915.com wil me toevoegen op MSN, wat is dezen ?
wat ben je toch een lievurdquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het vieren met matties en shit in de kroeg, maar wegens prive omstandigheden van haar kant wil ik gewoon ff veel bij haar zijn en dus met haar vieren
Oeps, betrapt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef Monopoly het volgende:
lvq@atejj.mobi915.com wil me toevoegen op MSN, wat is dezen ?
kloptquote:
Wat lievv, steven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het vieren met matties en shit in de kroeg, maar wegens prive omstandigheden van haar kant wil ik gewoon ff veel bij haar zijn en dus met haar vieren
Gooi water over hem heen en leeg een zak bloem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn hondje droomt heel naar, geloof ik. Wat te doen, wat te doen.
Water over hem heen gooien.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
houten kistje timmerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
Zo gaan we nu gezellig shoppen (quote:
Hotdog van maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb geen uitnodiging gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vier mijn verjaardag ook niet meer, geen zin in. Jullie krijgen de 20e wel een biertje van me.
20ste, watwat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vier mijn verjaardag ook niet meer, geen zin in. Jullie krijgen de 20e wel een biertje van me.
Neeeeeeeeeeeeeeeee, het was maar een grapje.quote:
Nooit wakker maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:34 schreef Omdatappel het volgende:
hoest afgelopen met je oma eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:36 schreef Patje1987 het volgende:
Zo gemeennn. En ik dacht dat je lievv was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee, het was maar een grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |