ook niet als mooiquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh?
Ohnee wacht ik tel nog niet als vrouw.
Ik officieel ook nog niet hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh?
Ohnee wacht ik tel nog niet als vrouw.
Ik doe alleen missionarisquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef Monopoly het volgende:
Wel allemaal mooie vrouwen in deze topic. Met allen heb ik al vuige sex gehad.
Grutjes.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Door de GHB weet je er niets meer van, kan gebeuren. Bij deze.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Of ik vind je gewoon niet mooi, dat kan ook.
Het is wel duidelijk zo, ja?quote:
sorry sorry ugly bettyquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Het is wel duidelijk zo, ja?
Ik kan likken als lassiequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar echt knap ben je ook niet dus wat zou het dan zijn?
Dan stomp ik d'r in der kutquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wacht maar tot die hoer wel iemand vindt met geld
ja, niks mis meequote:
Goed idee. Even ontbijtje makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
GAT VER DAMME MAN
Ik ziet hier te eten ja
Lebbeekse Blog 2quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:25 schreef Monopoly het volgende:
Na de show van de peuterklas, was het de beurt aan de 1e kleuterklas.
Deze kinderen moesten niet onderdoen voor hun voorgangers, en ook zij droegen hun gedicht - "Oma en Opa" - voor alsof hun leven er van afhing.
Ook de vertolking van hun twee liedjes werd door de aanwezige grootouders enorm gesmaakt.
Moest er een decibelmeter in de zaal aanwezig geweest zijn, dan zou deze zeker heel hoge waarden aangegeven hebben.
Juffrouw Myriam had goed werk geleverd.
Monopoly uitnodigen ?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
JONGENS JONGENSSS WETEN JULLIE WAT IK OP MIJN VERJAARDAG GA DOEN?
Naar fantasia land?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Wie is er nou makkelijk te trollen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe niet zuur, en anders ben je makkelijk te rellen
Nu wel weer genoeg gepost, houdoe
STRIPPUH.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
neuken?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Niks.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Bier drinken en coke snuiven?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Pils harken, bier beuken en shoarma smijten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Beter dan mijn verjaardag wordt het nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
Allemaal fout.
Ik ben morgen de hele dag vriendloos en alleen, dus schooldingen ofzo.
Anti-climax, sorry. Ik dacht dat ik er op deze manier misschien zin in zou krijgen.
Wat bedoelt u?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef Monopoly het volgende:
nijntje, waarom doe je zo stoer tegen me.
Ik ga mijn verjaardag dit weekend vieren met m'n chickiequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
Allemaal fout.
Anti-climax, sorry. Ik dacht dat ik er op deze manier misschien zin in zou krijgen.
Al eet je hondenpoep, jij blijft een baas.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Beter dan mijn verjaardag wordt het niet
dgjbdruhcdgkbfuuuuquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardag dit weekend vieren met m'n chickie
gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardag dit weekend vieren met m'n chickie
gewoon omdat het kan
niks mis meequote:
Wat ik zei dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:28 schreef Omdatappel het volgende:
Allemaal fout.
Ja maar ik zou het vieren met matties en shit in de kroeg, maar wegens prive omstandigheden van haar kant wil ik gewoon ff veel bij haar zijn en dus met haar vierenquote:
Ja hoin dat ben ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef Monopoly het volgende:
lvq@atejj.mobi915.com wil me toevoegen op MSN, wat is dezen ?
wat ben je toch een lievurdquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik zou het vieren met matties en shit in de kroeg, maar wegens prive omstandigheden van haar kant wil ik gewoon ff veel bij haar zijn en dus met haar vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |