De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, want dat zou akward zijn hier voortaan op fok!s.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
alsof jij flippiee niet zou willen geven als je de kans had
flipsels is goed in geheimen bewarenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, want dat zou akward zijn hier voortaan op fok!s.
Zaadquote:
bloemzaad.quote:
plantjes platen jwtquote:
flipsels spaart datquote:
Zoals ik zeiquote:
Ligt eraan wat voor plantjes.quote:
Ohja dan wil ik graag zaadjes van aardappels, wortels en alles. Heb ik straks geen honger als de euro ophoudt te bestaan.quote:
Ik ging meteen op facebook kijken en moest een beetje lachenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik zeiWas kwestie van tijd trouwens.
Sprookje heeft volgens mij altijd al Pener willen daten of wat dan ook.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik zeiWas kwestie van tijd trouwens.
Sprookje heeft volgens mij altijd al Pener willen daten of wat dan ook.
Whehequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ging meteen op facebook kijken en moest een beetje lachen
Nee hoor als ik ooit 9 katten heb, ben ik niet helemaal forever alonequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]najah ik zeg er niks over want wij blijven met ons allen forever alones.
hee fok joe flippiee, wij hadden een verbond gesloten dat we met elkaar ginge trouwen danquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WheheHet is dan ook wel komisch ergens
[..]
Nee hoor als ik ooit 9 katten heb, ben ik niet helemaal forever alone![]()
Tevens trouw ik op mijn 50e hoe dan ook met een chick.
Ja maar die is eerder, en dan scheid ik van wie dan ook op mijn 50e en trouw ik met haar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hee fok joe flippiee, wij hadden een verbond gesloten dat we met elkaar ginge trouwen dan
Misschien maar moeten doen, zou ze niet zo zuur doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
alsof jij flippiee niet zou willen geven als je de kans had
Ik doe niet zuur, en anders ben je makkelijk te rellenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Misschien maar moeten doen, zou ze niet zo zuur doen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut van trouwen niet in, alleen dat je zo een dure mooie jurk mag kopen
En wij betalen zeker.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut van trouwen niet in, alleen dat je zo een dure mooie jurk mag kopen
Als ik met jou trouw, betaal ik hem zelf. Dan ben ik al veel te blij dat je met mij wil trouwenquote:
Godverdomme, blijf van mijn man af, heksquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, betaal ik hem zelf. Dan ben ik al veel te blij dat je met mij wil trouwen
Maar echt knap ben je ook niet dus wat zou het dan zijn?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wacht nog wel ff een jaartje of 8 met trouwen, heb wel al de juiste persoon gevonden.
En voor het geld doet ze het niet.. ik heb toch geen geld
wacht maar tot die hoer wel iemand vindt met geldquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wacht nog wel ff een jaartje of 8 met trouwen, heb wel al de juiste persoon gevonden.
En voor het geld doet ze het niet.. ik heb toch geen geld
Maakt niet uit, gewoon daarna trouwen in gemeenschap van goederenquote:
Appelquote:
Oh?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef Monopoly het volgende:
Wel allemaal mooie vrouwen in deze topic. Met allen heb ik al vuige sex gehad.
Leugenaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef Monopoly het volgende:
Wel allemaal mooie vrouwen in deze topic. Met allen heb ik al vuige sex gehad.
Of ik vind je gewoon niet mooi, dat kan ook.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh?
Ohnee wacht ik tel nog niet als vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |