ja zonder licht rijden is gewoon een terecht boete. Ga maar eens autorijden in het donkel en die kak fietsers hebben geen lichtquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog geen boete gehad, laatst wel bijna.
Ik fietste zonder licht, en reed langs het politie bureau
Kwam er zo'n snor aan op de motor, gaf me stopteken. Ik liep al te kankeren...
Wil die boete uit schrijven, ineens rende hij terug naar zijn motor, stapte op en boekte hard weg voor een spoedmelding
Ik kankerhard wegfietsen snel
Ik was zo blij dat de criminelen hier in de stad rottigheid hadden uitgehaald toen
IS ook zo, en ik zal zo'n boete ook wel accepteren als een man!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja zonder licht rijden is gewoon een terecht boete. Ga maar eens autorijden in het donkel en die kak fietsers hebben geen licht
Ok ok.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar het is geen besloten meet, mono en silk gaan ook geloof ik en Wander is er ook bij dus als het niets is kunnen we altijd nog met een paar mensen ergens anders heen gaan.
Nicequote:Op woensdag 4 januari 2012 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja silk eigenlijk zou ik niet gaan, maar ik heb toch weekend ov nu , dus ik kan wel even buurten denk ik.
Als jij gaat dan ga ik ook voor 99%quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Ja silk eigenlijk zou ik niet gaan, maar ik heb toch weekend ov nu , dus ik kan wel even buurten denk ik.
dat doe je nietquote:
Ik ook. Wel fijn dat dat dan niet zo blijkt te zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:04 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat het al 4 uur is ofzo.
Ja, ik ga nog even door met uitstellen van dat joekelse project voor school.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook. Wel fijn dat dat dan niet zo blijkt te zijn.
Hee, herkenbaar dit. Oke, een joekels project is het niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik ga nog even door met uitstellen van dat joekelse project voor school.
Whyyyy.
Brabants, en okquote:
ik ben ook aan het uistellen, half 10 wakker zou vanaf dan aan school gaan. nog steeds niks gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, ik ga nog even door met uitstellen van dat joekelse project voor school.
Whyyyy.
Ik zou maandag al aan school gaan, heb nu net voor het eerst m'n boek open geslagenquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben ook aan het uistellen, half 10 wakker zou vanaf dan aan school gaan. nog steeds niks gedaan
najah ik heb het kutste gevoel van de 7 werelden; het gevoel dat je alles al snapt terwijl je 100% weet dat het niet zo is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou maandag al aan school gaan, heb nu net voor het eerst m'n boek open geslagen
Luilak.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zou maandag al aan school gaan, heb nu net voor het eerst m'n boek open geslagen
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ik heb het kutste gevoel van de 7 werelden; het gevoel dat je alles al snapt terwijl je 100% weet dat het niet zo is.
Het gevoel dat je DOET alsof je alles snapt, terwijl je dondersgoed weet dat dat totaal niet het geval is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ik heb het kutste gevoel van de 7 werelden; het gevoel dat je alles al snapt terwijl je 100% weet dat het niet zo is.
Zit je serieus nog in de vierde? Wat schattigquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
Baaah, ik blijf nog maar even heeeeel lang in de 4e zitten dan.
Dat lijkt mij ook nietsquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef RockNijntje het volgende:
Baaah, ik blijf nog maar even heeeeel lang in de 4e zitten dan.
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zit je serieus nog in de vierde? Wat schattig
Ik wil ook niet blijven zitten hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook nietsJij wordt ouder en je klasgenoten jonger, zo een gevoel van als volwassene in een kleuterklas belanden.
dat heb jij altijd al gehad toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook nietsJij wordt ouder en je klasgenoten jonger, zo een gevoel van als volwassene in een kleuterklas belanden.
Dat is vrouw eigens toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het gevoel dat je DOET alsof je alles snapt, terwijl je dondersgoed weet dat dat totaal niet het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |