hm , naar man. en als klap op de vuurpijl nog naar tiburgia ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tot 1 uur in het ziekenhuis gezeten, had inwendige bloedingen ook dus kon bij ons niet gehecht worden dus moesten door naar Tilburg.
Oh, dat is dus duidelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
20e is er een meet in Utrecht ofzo komen toffe mensen.
Ja man en thuis was het een slagveld, overal bloed enzo echt wtfquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm , naar man. en als klap op de vuurpijl nog naar tiburgia ook
Ik deed mijn benen heul dicht bij elkaar toen ik dit lasquote:
Oke oke, mijn chick woont in Amersfoort en die is jarig die dag, misschien dat ik erna nog wel kom, moeten we tegen die tijd ff nummers uitwisselen want Utrecht is maar 10minuten treinen danquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
20e is er een meet in Utrecht ofzo komen toffe mensen.
Ja zeker doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, mijn chick woont in Amersfoort en die is jarig die dag, misschien dat ik erna nog wel kom, moeten we tegen die tijd ff nummers uitwisselen want Utrecht is maar 10minuten treinen dan
Amersfoortquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, mijn chick woont in Amersfoort en die is jarig die dag, misschien dat ik erna nog wel kom, moeten we tegen die tijd ff nummers uitwisselen want Utrecht is maar 10minuten treinen dan
Nare jongen, die Intronic.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik deed mijn benen heul dicht bij elkaar toen ik dit las.
17.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als alles goed blijft gaan dan gaan we heeeeeel misschien volgend jaar al samenwonen in Amersfoortquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
AmersfoortPure liefde voor die stad
wijsneusquote:
Tof man. Ik denk dat jij je daar wel zult vermakenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als alles goed blijft gaan dan gaan we heeeeeel misschien volgend jaar al samenwonen in Amersfoort
Jakkie, wie doet dat nou.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt.
Elk weekend barmannen versieren enzobah
Ik vind Amersfoort zeer goed te doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof man. Ik denk dat jij je daar wel zult vermaken
En ik en patje zijn volleerde laminaatleggers, dus we komen zeker helpen.
Ik kom sowieso helpen, naast laminaat leggen kan ik ook schilderen en koken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof man. Ik denk dat jij je daar wel zult vermaken
En ik en patje zijn volleerde laminaatleggers, dus we komen zeker helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |