Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.quote:
hallon ja ik weet welke jij bedoeldt met een doos ofzo die was echt grapig!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Le was de eerste 10 keer nog leuk maar daar hield het op. Die originele comics zijn echt compleet uit zn grappige verband gerukt nu tot een soort frankenstein meme waar alles eigenlijk ergens anders van gejat is, soms zit er wel iets grappigs tussen maar vaak is het zo flauw
Ja ik ben gefrustreerd
Hier komt volgens mij de originele le vandaan, en die is al vet oud
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar even opdonderen met dat ge'le mensen
gewoon doen
Furriesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Onder het mom "vreemd..."
Die vrouw met die dierenpakken
Leek die op deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.
Muis over link hooveren, faalt nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Leek die op deze?
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
Ik moest keihard lachenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Le was de eerste 10 keer nog leuk maar daar hield het op. Die originele comics zijn echt compleet uit zn grappige verband gerukt nu tot een soort frankenstein meme waar alles eigenlijk ergens anders van gejat is, soms zit er wel iets grappigs tussen maar vaak is het zo flauw
Ja ik ben gefrustreerd
Hier komt volgens mij de originele le vandaan, en die is al vet oud
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Mirel het volgende:
Het ergste aan die dooskatten repost is dat ergens in het begin een of andere eikel besloot om 2 foto's te posten ipv 1, en nu kopieert iedereen die 2 plaatjes opnieuw.
Oja, die!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Snap 'm niet, maar deze is wel kei grappig
[ afbeelding ]
Dit is 1 plaatje. Er werd telkens gerepost met 2 plaatjes. Dit is beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Snap 'm niet, maar deze is wel kei grappig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand niet ff 1 plaatje van die katten maken ik ben te lui
Wel lef die gozerquote:
haha idd lef hebben.. maar wie is dat eigenlijk? Lijkt wel Bieber met dat korte kapselquote:
The fuck? Die furry moet nog uitkijken dat ze dat kussenetende wicht niet tegenkomt, die vreet zo dr pak op.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Onder het mom "vreemd..."
Die vrouw met die dierenpakken
Waar? Die foto? Near Cincinatti? waarom zou zijn naam worden weggekrast?quote:
Nee een paar posts erboven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:33 schreef Mirel het volgende:
[..]
Waar? Die foto? Near Cincinatti? waarom zou zijn naam worden weggekrast?
Dat is zoveel leuker. Jammer dat dat bij vrouwen/meisjes niet kan, ben je meteen de bitch die alles fout doetquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
herkenbaar, elkaar afkraken
ik voel je pijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is zoveel leuker. Jammer dat dat bij vrouwen/meisjes niet kan, ben je meteen de bitch die alles fout doet![]()
.
Haal die eerste maar weg, daar krijgt de gemiddelde persoon een hartverzakking van.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:11 schreef some1_eddy het volgende:
http://dagobah.net/flash/Zone_Rouge_Loop.swf
http://dagobah.net/flash/tripping2.swf
Om lekker gek van te worden....
Dit man.quote:
Liefffffquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke retard laat zn kind met zon beest.... laat ook maar. Achterlijken
[ afbeelding ]
WTF?!?!!?quote:
Sowieso, en menstruatievloei is 1% bloed en 99% baarmoederslijmvlies.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beetje jammer van die avatar, die is nep namelijk en heb ik al meerdere malen elders gezien
Nicequote:
dit is nergens voor nodigquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zit zo ook soms en ik zie wel tientallen jongens/mannen hetzelfde doenquote:
En hoe zeker weet je dat dat ook echt jongens/mannen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik zit zo ook soms en ik zie wel tientallen jongens/mannen hetzelfde doen
Kwaliteitspost.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Mirel het volgende:
klasgenoten, vrienden, neven, mensen in de trein, Obama
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend gensceneerde fotoquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:56 schreef Mirel het volgende:
klasgenoten, vrienden, neven, mensen in de trein, Obama
[ afbeelding ]
Het ging erom dat Obama ook met zijn benen over elkaar zit.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:30 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend gensceneerde foto![]()
Is dat de grap ook of mis ik hem?
???quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:33 schreef PiRANiA het volgende:
Laatste voor vandaag, niet FUN, wel grappig om te zien.
[ afbeelding ]
Ik zei al dat het niet 'FUN' was. Wel grappig te zien hoe a+b=c wordt uitgelegdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:06 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
???
Pleace explain.
Zie t 'probleem' of t leuke hier niet in.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal haloweenkostuum.
Mind is blown. Nee, wist ik alquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:33 schreef PiRANiA het volgende:
Laatste voor vandaag, niet FUN, wel grappig om te zien.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Mooiquote:
een van de hardste maar toch ook beste trolls ooit.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:29 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal haloweenkostuum.
quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb hardop zitten lachen om deze
[ afbeelding ]
Want alle Amerikanen zijn gek op geweren.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:38 schreef wuuht het volgende:
amerikanen
dit is gewoon serieus bedoelt
Not anymorequote:
quote:
Die baas aan de rechterkantquote:
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 13:28 schreef davako het volgende:
Kan een glas niet enkel en alleen half leeg zijn als het glas ooit vol heeft gezeten?
Ik ken ook nog een leuke met twee kattenquote:
Welke?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 14:26 schreef davako het volgende:
[..]
Ik ken ook nog een leuke met twee katten
Cantona!quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Want alle Amerikanen zijn gek op geweren.
[ afbeelding ]
Idd, wtfquote:Op zondag 8 januari 2012 10:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al die related video's rechts
Iedereen die dit soort webcam filmpjes post, met telkens die knipjes binnen een bepaald shot waarbij ze bij iedere knip ineenkeer iets geks zeggen of doen, mogen allemaal OPROTTEN naar een andere website. Youface ofzoquote:
idd wtfquote:Op zondag 8 januari 2012 10:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Al die related video's rechts
hoop het laatste maar ziet er niet zo naar uit... http://standeard.com/ kansloze meuk is het.quote:Op zondag 8 januari 2012 12:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
leeft balhaar nog of is ie inmiddels van de aardbodem verjaagd
eensch!quote:Op zondag 8 januari 2012 11:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Iedereen die dit soort webcam filmpjes post, met telkens die knipjes binnen een bepaald shot waarbij ze bij iedere knip ineenkeer iets geks zeggen of doen, mogen allemaal OPROTTEN naar een andere website. Youface ofzo
Fucking waarheid, alleen ditisjan mag blijvenquote:Op zondag 8 januari 2012 11:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
Iedereen die dit soort webcam filmpjes post, met telkens die knipjes binnen een bepaald shot waarbij ze bij iedere knip ineenkeer iets geks zeggen of doen, mogen allemaal OPROTTEN naar een andere website. Youface ofzo
Dit is inderdaad verre van grappig.quote:Op zondag 8 januari 2012 11:56 schreef Mirel het volgende:
[..]
volgens mij klopt die laatste wel... had ooit eens vernomen dat zuurstof wel cellen afbreekt.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die eerste
Volgens mij maakt dat inderdaad veroudering. Als je kon leven in een vacuum omgeving zou je altijd zo blijven als je bent.quote:Op zondag 8 januari 2012 13:50 schreef nils7 het volgende:
[..]
volgens mij klopt die laatste wel... had ooit eens vernomen dat zuurstof wel cellen afbreekt.
quote:
99 van de 100 plaatjes zijn NIET zelf gemaakt en komen dus rgens vandaan, toetje.quote:Op zondag 8 januari 2012 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thanks voor de postNiemand kijkt hier 9gag.
Wauw, best grappig, hoe heet deze meme?quote:Op zondag 8 januari 2012 13:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die eerste
Conspiracy Keanuquote:Op zondag 8 januari 2012 17:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wauw, best grappig, hoe heet deze meme?
quote:
Wat een zielig mannetje.quote:
mwoch, gast mag blij zijn dat zijn ruiten nog heel zijn. Tis wel zielig , maar begrijp t wel.quote:
fouten maken is menselijk, als we allemaal wraakacties gaan doen op mensen die fouten maken dan komen we niet meer toe aan het rijden.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:39 schreef jagga het volgende:
[..]
mwoch, gast mag blij zijn dat zijn ruiten nog heel zijn. Tis wel zielig , maar begrijp t wel.
Eens!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
fouten maken is menselijk, als we allemaal wraakacties gaan doen op mensen die fouten maken dan komen we niet meer toe aan het rijden.
Triest.
Ik niet!quote:Op zondag 8 januari 2012 18:39 schreef jagga het volgende:
[..]
mwoch, gast mag blij zijn dat zijn ruiten nog heel zijn. Tis wel zielig , maar begrijp t wel.
eens, maar maakt het niet minder grappigquote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
fouten maken is menselijk, als we allemaal wraakacties gaan doen op mensen die fouten maken dan komen we niet meer toe aan het rijden.
Triest.
Wat is de grap precies? Ik zie 'm niet.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:50 schreef damirovic het volgende:
[..]
eens, maar maakt het niet minder grappig
wat is er grappig aan? iemand anders spullen kapot maken?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:50 schreef damirovic het volgende:
[..]
eens, maar maakt het niet minder grappig
quote:Op zondag 8 januari 2012 18:55 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
wat is er grappig aan? iemand anders spullen kapot maken?
Ik lach om de domheid van de motorbestuurder. Het gaat om zijn reactie op een foutje. Herp derpquote:Op zondag 8 januari 2012 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat is de grap precies? Ik zie 'm niet.
Erg saai en een zielig einde.quote:
Oh..ja ik vind domheid eerder ergerlijk dan vermakelijk.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:57 schreef damirovic het volgende:
[..]
[..]
Ik lach om de domheid van de motorbestuurder. Het gaat om zijn reactie op een foutje. Herp derp
Kijk, dit is gewoon zielig
JA SUBJECTIEF HE MORAALRIDDERTJEquote:Op zondag 8 januari 2012 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh..ja ik vind domheid eerder ergerlijk dan vermakelijk.
Het feit dat jij wilt discussiren in dit topic over een post is pijnlijkquote:Op zondag 8 januari 2012 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zal je nu pijnlijk duidelijk zijn geworden ja
Het feit dat jij niet tegen een mening kan die anders is dan die van jou is tien keer pijnlijker.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:08 schreef damirovic het volgende:
[..]
Het feit dat jij wilt discussiren in dit topic over een post is pijnlijk.
Hoe vaak is het gezegd dat meningen in dit topic niet relevant zijn?quote:Op zondag 8 januari 2012 19:19 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het feit dat jij niet tegen een mening kan die anders is dan die van jou is tien keer pijnlijker.
Dat durf ik niet meer, want dan komen er mensen die blaten dat het mogelijk ooit eens op 9gag gestaan heeft..quote:Op zondag 8 januari 2012 19:21 schreef damirovic het volgende:
Maar goed ik hou er maar mee open post zelf pics dan
Dat geldt misschien voor jou, maar dat komt waarschijnlijk omdat je niet tegen andere meningen kan.quote:Op zondag 8 januari 2012 19:21 schreef damirovic het volgende:
[..]
Hoe vaak is het gezegd dat meningen in dit topic niet relevant zijn?
Joh jij dat echt dat die gozer in een olifanten reet was gekropen, z'n tegengekomen was, onder de olifanten sperma was gekomen, dat ze elkaar hadden ingesmeerd en dat hij haar tussen d'r tieten had geslagenquote:Op zondag 8 januari 2012 21:04 schreef picodealion het volgende:
Die 4chan nep verhaaltjes zijn allemaal stom. Alleen die ene over spaghetti (niet in bovenstaande post) is geweldig.
Ik zeg dat ik ze niet grappig vind, niet dat ik ze niet geloofquote:Op zondag 8 januari 2012 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Joh jij dat echt dat die gozer in een olifanten reet was gekropen, z'n tegengekomen was, onder de olifanten sperma was gekomen, dat ze elkaar hadden ingesmeerd en dat hij haar tussen d'r tieten had geslagen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik ze niet grappig vind, niet dat ik ze niet geloof. Dat laatste lijkt me logisch.
quote:
nee mag nietquote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het zijn toch nep verhaaltjes, of niet? Hoe moet ik ze anders beschrijven?
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoe moet ik ze anders beschrijven?
quote:
Appelssssappquote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Mirel het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die flessen? Heb dat nooit meegekregen.
Fapsel.quote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Mirel het volgende:
quote:
ik snap em nietquote:Op zondag 8 januari 2012 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oke:quote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Mirel het volgende:
Lever wetenschappelijke bronnen voor je uitspraak.
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 21:56 schreef Mirel het volgende:
quote:
Bron:quote:Op zondag 8 januari 2012 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat het pis was, ik wist niet dat fapsel geel en dun werd na een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door remlof op 09-01-2012 17:54:38 ]
quote:Op zondag 8 januari 2012 22:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bron:Bwaah, wat triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door remlof op 09-01-2012 17:54:57 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Link is raar.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:52 schreef Self-Catering het volgende:
Omdat mod
http://www.zie.nl/video/a(...)j-feest/m1fz47cf91vk
lachen, gieren, brullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |