Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.quote:
hallon ja ik weet welke jij bedoeldt met een doos ofzo die was echt grapig!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Le was de eerste 10 keer nog leuk maar daar hield het op. Die originele comics zijn echt compleet uit zn grappige verband gerukt nu tot een soort frankenstein meme waar alles eigenlijk ergens anders van gejat is, soms zit er wel iets grappigs tussen maar vaak is het zo flauw
Ja ik ben gefrustreerd
Hier komt volgens mij de originele le vandaan, en die is al vet oud
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar even opdonderen met dat ge'le mensen
gewoon doen
Furriesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Onder het mom "vreemd..."
Die vrouw met die dierenpakken
Leek die op deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:14 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Haha die doet me denken aan dat ene plaatje met die twee katten die ik een keer heb gezien ergens. Kan em alleen niet meer vinden.
Muis over link hooveren, faalt nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Leek die op deze?
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
Ik moest keihard lachenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Maisnon het volgende:
Le was de eerste 10 keer nog leuk maar daar hield het op. Die originele comics zijn echt compleet uit zn grappige verband gerukt nu tot een soort frankenstein meme waar alles eigenlijk ergens anders van gejat is, soms zit er wel iets grappigs tussen maar vaak is het zo flauw
Ja ik ben gefrustreerd
Hier komt volgens mij de originele le vandaan, en die is al vet oud
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end
Welke bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Mirel het volgende:
Het ergste aan die dooskatten repost is dat ergens in het begin een of andere eikel besloot om 2 foto's te posten ipv 1, en nu kopieert iedereen die 2 plaatjes opnieuw.
Oja, die!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Snap 'm niet, maar deze is wel kei grappig
[ afbeelding ]
Dit is 1 plaatje. Er werd telkens gerepost met 2 plaatjes. Dit is beter.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Snap 'm niet, maar deze is wel kei grappig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:10 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand niet ff 1 plaatje van die katten maken ik ben te lui
Wel lef die gozerquote:
haha idd lef hebben.. maar wie is dat eigenlijk? Lijkt wel Bieber met dat korte kapselquote:
The fuck? Die furry moet nog uitkijken dat ze dat kussenetende wicht niet tegenkomt, die vreet zo dr pak op.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Onder het mom "vreemd..."
Die vrouw met die dierenpakken
Waar? Die foto? Near Cincinatti? waarom zou zijn naam worden weggekrast?quote:
Nee een paar posts erboven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:33 schreef Mirel het volgende:
[..]
Waar? Die foto? Near Cincinatti? waarom zou zijn naam worden weggekrast?
Dat is zoveel leuker. Jammer dat dat bij vrouwen/meisjes niet kan, ben je meteen de bitch die alles fout doetquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:33 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
herkenbaar, elkaar afkraken
ik voel je pijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is zoveel leuker. Jammer dat dat bij vrouwen/meisjes niet kan, ben je meteen de bitch die alles fout doet![]()
.
Haal die eerste maar weg, daar krijgt de gemiddelde persoon een hartverzakking van.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:11 schreef some1_eddy het volgende:
http://dagobah.net/flash/Zone_Rouge_Loop.swf
http://dagobah.net/flash/tripping2.swf
Om lekker gek van te worden....
Dit man.quote:
Liefffffquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke retard laat zn kind met zon beest.... laat ook maar. Achterlijken
[ afbeelding ]
WTF?!?!!?quote:
Sowieso, en menstruatievloei is 1% bloed en 99% baarmoederslijmvlies.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Beetje jammer van die avatar, die is nep namelijk en heb ik al meerdere malen elders gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |