quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zoveel posts nog in het topic297
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat lijkt me een HEEL, HEEL slecht planquote:Op maandag 2 januari 2012 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens mij had ik Lambiekje bij nr. 3
294
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me een HEEL, HEEL slecht plan
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, vertel. Wie zijn hier verantwoordelijk voor.
1. Als FOK! een politieke partij zou oprichten, welke user zou dan de leider moeten zijn?
Cobra4 (1)
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn?
Cobra4 (1)
43. Beste newbiemod
Cobra4 (13)
49. Liefste FOK!ster
Cobra4 (3)heb alleen op de een na laatste gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Van de mod weet ik het zeker, die dictator dingen had ik overgeslagen, liefste FOK!ster stond je niet bijquote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
1. Als FOK! een politieke partij zou oprichten, welke user zou dan de leider moeten zijn?
Cobra4 (1)
Cobra4 (1)
43. Beste newbiemod
Cobra4 (13)
49. Liefste FOK!ster
Cobra4 (3)
Ja, inderdaad...quote:
Waanideeen passen prima bij een dictatorquote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef Whiteguy het volgende:
Ik denk serieus dat ik zelf een prima dictator zou zijn. Streng doch rechtvaardig. Zouden een hoop dingen beter gaan dan nu
Ik wil het eerst wel eens zien. Dus. Linkje naar topic/postsquote:
Niet? Klik maar eens op "verkiezingen", dan onderaan op alle resultaten en scroll dan de lijst van liefste FOK!sters maar eens door. Ik sta op #21quote:Op maandag 2 januari 2012 18:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van de mod weet ik het zeker, die dictator dingen had ik overgeslagen, liefste FOK!ster stond je niet bij
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet? Klik maar eens op "verkiezingen", dan onderaan op alle resultaten en scroll dan de lijst van liefste FOK!sters maar eens door. Ik sta op #21
quote:
quote:
Shaken baby syndromequote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jiggle jiggle shake shake Soemp- Dat zei ik altijd tegen K. in haar laatste dagen
Heette zij ook soempquote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jiggle jiggle shake shake Soemp- Dat zei ik altijd tegen K. in haar laatste dagen
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens door de top 2000 in de top 500 13 plaatsen gestegen, ruim 1500 posts in 4 dagen![]()
Bij 42 weken gaan ze sowieso ingrijpen inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef MaJo het volgende:
Trouwens Soemp je had het over nog maximaal 2,5 week, hoe zit dat precies, worden dan de weeėn opgewekt? Mijn broer heeft 10 maanden in de buik gezeten, dat lijkt me best erg
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens door de top 2000 in de top 500 13 plaatsen gestegen, ruim 1500 posts in 4 dagen![]()
Je zou het bijna denkenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]heb je dat speciaal voor mij gedaan?
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:59 schreef Etcetera het volgende:
We wachten gezellig samen tot Soemp plopt. Alhoewel dat vast niet vanavond nog zal zijn
En misschien dat ze 37 jaar geleden dat nog wat langer was...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef Soempie het volgende:
Bij 42 weken gaan ze sowieso ingrijpen inderdaad.
Dat deden ze vroeger nog niet, mijn moeder was het toen ook wel zatquote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vandaag al een aantal keer gebeld door mensen met de vraag of het al begonnen is. Laatste gesprek ben ik direct begonnen met: 'nog niks hoor, verdorie!'.Morgen gaan we wandelen, kijken of dat werkt. Heb nu het idee dat het ook wel 2013 kan worden.
Vast wel, FOK! is grootquote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind jullie hier zo lief.Zijn vast niet veel andere SC-clubjes die zo meeleven.
* Whiteguy 5,5 week te vroeg geborenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vandaag al een aantal keer gebeld door mensen met de vraag of het al begonnen is. Laatste gesprek ben ik direct begonnen met: 'nog niks hoor, verdorie!'.Morgen gaan we wandelen, kijken of dat werkt. Heb nu het idee dat het ook wel 2013 kan worden.
Medische feiten uit Friendsquote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger nog niet, mijn moeder was het toen ook wel zat
Heet (spicy) eten schijnt ook te helpen, heb ik uit FriendsRachel is het dan ook zo zat en wil per se dat het kind komt. Uiteindelijk beginnen de weeėn dan door seks
Het is ook wel bijzonder zo'n SC babyquote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind jullie hier zo lief.Zijn vast niet veel andere SC-clubjes die zo meeleven.
Ja, denk het ook wel. Wiebel was 18 dagen te laat en de bevalling (dus echt vanaf de ontsluitingsweeen) heeft 18 uur geduurd.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En misschien dat ze 37 jaar geleden dat nog wat langer was...
Dat ookquote:
Misschien hadden ze het niet over je hoogte...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy 5,5 week te vroeg geboren
Zeiden in het ziekenhuis tegen mn ouders dat ik mogelijk wat problemen met de groei zou krijgen, en waarschijnlijk klein zou blijven
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy 5,5 week te vroeg geboren
Zeiden in het ziekenhuis tegen mn ouders dat ik mogelijk wat problemen met de groei zou krijgen, en waarschijnlijk klein zou blijven
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef Soempie het volgende:
1500 posts! Op 500 nummers geen commentaar gegeven?
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het niet over je hoogte...
I giggledquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, die voorzet was wel erg op maat zegquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het is warm, het is veilig, gratis kost en inwoning.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Soempie het volgende:
Hij had de weg dus mooi vrijgemaakt voor jou.![]()
Echt he, sommige baby's hebben het gewoon te goed en blijven zo lang plakken. Ik begrijp het alleen niet, kan toch niet fijn liggen. Ik heb nu voetjes een beetje achterin m'n zij en billen tegen m'n ribben aan. Hoofdje ligt vast in het bekken. En dan om de haverklap de hik..
Ik hoef voorlopig geen bier...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als we nou allemaal tegelijk "plopperdeplop" ofzo zeggen eh, misschien help het
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef MaJo het volgende:
Oh en heb je nog een recente buikenfoto? Dan kan ik kijken of ik bij mijn voorspelling blijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Soempie het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verandering mijn voorspelling trouwensMeisje
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Is dat dan je nestje voor de bevalling?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet de afwasautomaat nog leegruimen.
Daar heb je dan nog alle tijd voor hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet de afwasautomaat nog leegruimen.
Not fair, dan kun je hoe dan ook zeggen 'hey, dat had ik gezegd!!'quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nice
Ik verandering mijn voorspelling trouwensMeisje
Indalen, krengetje!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens op de dag van mijn bevalling nog staan touwtje springen
En tijdens "Double Dutch" lag je op straat?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens op de dag van mijn bevalling nog staan touwtje springen
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn, die voorzet was wel erg op maat zeg
Prima ingekopt echter
quote:
Denk dat dit meer helptquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee hoor, dit is mijn definitieve voorspellingquote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Not fair, dan kun je hoe dan ook zeggen 'hey, dat had ik gezegd!!'
Anders deze wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Denk dat dit meer helpt
[ afbeelding ]
heb je het voor een jongen geprobeerdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
en ik kan dit dus niet![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het effect tijdens het falen is wel prima
quote:
nee in mijn eentje op mijn kamer terwijl ik eigenlijk mijn tas moet uitpakkenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je het voor een jongen geprobeerd
Thanks!quote:
Ja, dan doe je het niet goed natuurlijk...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee in mijn eentje op mijn kamer terwijl ik eigenlijk mijn tas moet uitpakken
Net alsof ik nooit ben weggeweestquote:
ja fukquote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Wéér een opendeurenonderzoek, een onderzoek dat overigens al eens eerder is gedaan: http://www.nu.nl/man/2705(...)-dan-blondines-.html
Omdat wij mannen dat allang weten. Of nou ja, ķk wel in ieder gevalquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja fukwaarom open deur dan eh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Oh... God.... why![]()
![]()
![]()
Lezen op eigen risico. Bevat het wijder maken van lichaamsdelen die niet wijder behoren te worden![]()
Omdat het kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Oh... God.... why![]()
![]()
![]()
Lezen op eigen risico. Bevat het wijder maken van lichaamsdelen die niet wijder behoren te worden![]()
ja want... dat wil je ook... kunnen? bizar. "Kijk es jonges, wat ik nu kan!?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Oh... God.... why![]()
![]()
![]()
Ik ken iemand die er een tandenborstel in heeft gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
gecondoleerdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er een tandenborstel in heeft gestopt.
Hoe...kom...je...op....dat....onderwerp?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe...kom...je...op....dat....onderwerp?
haters gonna hatequote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
'zeg kerel, mag ik even jouw tandenborstel lenen? Ben de mijne vergeten'quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die opmerking is echt compleet niet op zijn plaatsquote:
"maar" 3 gewonden.quote:
En toch is het nooit in me opgekomen er iets IN te stoppenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef wyccie het volgende:
Dames, vergeet niet dat de urethra van een man iets wijder is dan die van ons.
En toch...
dat wist ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef wyccie het volgende:
Dames, vergeet niet dat de urethra van een man iets wijder is dan die van ons.
En toch...
Was vast mijn trainee.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra toch, je zou op tijd naar bed gaan
Dat vroeg ik me al af, damnquote:
Betrapt met tandenborstel. 't Is niet alsof we het er over gehad hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht..je betrapte hem op heterdaad?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Betrapt met tandenborstel. 't Is niet alsof we het er over gehad hebben.
Helpt dat tegen een soa?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh! *nieuwsgierig!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht..je betrapte hem op heterdaad?
Maar waarmee poets je dan? Tandpasta lijkt me een fascinerende en onaangename sensatie geven...quote:
Thuiszorg. Was denk ik ook de bedoeling dat de mensen het zouden zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht..je betrapte hem op heterdaad?
Paradontax!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Whiteguy het volgende:
Het begint een steeds beter verhaal te worden.
Menthol of whitening tandpasta ?
eeewquote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Thuiszorg. Was denk ik ook de bedoeling dat de mensen het zouden zien.
Maar waarschijnlijk is het een heel lekker gevoel, waarom zou je het anders doen? Je hebt er speciale dingen voor ook, van die pennen.
Whut??quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is het een heel lekker gevoel, waarom zou je het anders doen? Je hebt er speciale dingen voor ook, van die pennen.
Ah, ik zat al te denken wie in je vriendenkring het kon zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat zal het zijn. Maar het lokt me nietquote:Maar waarschijnlijk is het een heel lekker gevoel, waarom zou je het anders doen? Je hebt er speciale dingen voor ook, van die pennen.
Dat is om het gebit vast te plakken. Steradent is om schoon te spoelen.quote:
Lijkt mij dat dat alleen op een leuter te vinden is als oma aan het pijpen was.quote:
kan toch, het was de thuiszorgquote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat alleen op een leuter te vinden is als oma aan het pijpen was.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, ik zat al te denken wie in je vriendenkring het kon zijn
zijn we ook, we vinden er verder niets vanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef Soempie het volgende:
En ik maar denken dat jullie zo open minded zouden zijn...
Misschien bracht hij chocopasta in om oma aan het pijpen te krijgen?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat alleen op een leuter te vinden is als oma aan het pijpen was.
quote:
quote:
Ik ben verpest door het internet.quote:
Nee, voor een SOA was een tipje van wat vloeistof genoeg. Dat hoefde je niet van binnen op te lepelen...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:56 schreef Soempie het volgende:
Eerder deden ze SOA testen toch ook zo? Met een soort wattenstaaf naar binnen?
Het wachten is op de klote posts.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, voor een SOA was een tipje van wat vloeistof genoeg. Dat hoefde je niet van binnen op te lepelen...
Wat een kut-/lulverhalen hier trouwens...
OMFGquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, die kun je verwachten in een kuttopic...quote:
Het is te hopen dat Soempie snel bevalt, dan kunnen de foto's van de bevalling naadloos in dit topic geplakt worden...quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, die kun je verwachten in een kuttopic...
Bevallingen en naadloos plakken, mental imagequote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is te hopen dat Soempie snel bevalt, dan kunnen de foto's van de bevalling naadloos in dit topic geplakt worden...
Die ligt nu in Dundee aan de monitors.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg MM hoe is het met die vader?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bevallingen en naadloos plakken, mental image
Ja wow, tinu had het erover. Niet gek ver van waar ze werktquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef Cobra4 het volgende:
Cobra4 (1)
Cobra4 (1)
43. Beste newbiemod
Cobra4 (13)
49. Liefste FOK!ster
Cobra4 (3)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben medeverantwoordelijk
![]()
Ik moet gelijk denken aan de recente reclame van WoWquote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
en voor het geval het misgaat
In het tempo waarein dit topic gaat kun je nauwelijks een centimeter ontsluiting kriigenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Het is te hopen dat Soempie snel bevalt, dan kunnen de foto's van de bevalling naadloos in dit topic geplakt worden...
Je hebt het plaatje van de Holmatro spreider gemist?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
In het tempo waarein dit topic gaat kun je nauwelijks een centimeter ontsluiting kriigen
Nee hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt het plaatje van de Holmatro spreider gemist?
Iets minder subtiels mag ik helaas niet plaatsen op FOK!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoormaar van een plaatje krijg je niet gauw ontsluiting
The fuck worldquote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets minder subtiels mag ik gelukkig niet plaatsen op FOK!
Inderdaad. Wel jammer dat je ze niet meer ziet voor jullie vertrek. Nare afsluiting van de dagen dat jullie daar geweest zijn..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
MM fijn om te lezen dat het beter gaat!
OMG. Soms zou ik willen dat ik wat minder visueel ingesteld was.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eehm, ja.....quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Etcetera het volgende:
On a whole differente note: wat is GTST slecht zeg
Fixedquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Iets minder subtiels durf ik niet te posten op FOK!
Valt dit in de categorie open deuren?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Ja, daar hadden we het net over.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel jammer dat je ze niet meer ziet voor jullie vertrek. Nare afsluiting van de dagen dat jullie daar geweest zijn..
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Deze?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het net over.
Kijk je weken naar je trip uit, is dit de manier waarop we het af moeten sluiten. Jammer, maar niets aan te doen...
Toen die enorm grote, gele legerhelicopter vanmiddag hier landde, leek het ook net een surrealistische film. Inmiddels is het besef er wel dat het toch veel slechter af had kunnen lopen...
Waarschijnlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Valt dit in de categorie open deuren?
Zeg dat wel...quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk je weken naar je trip uit, is dit de manier waarop we het af moeten sluiten. Jammer, maar niets aan te doen...
Toen die enorm grote, gele legerhelicopter vanmiddag hier landde, leek het ook net een surrealistische film. Inmiddels is het besef er wel dat het toch veel slechter af had kunnen lopen...
Ja, precies die!!quote:
Tamelijk heftig, MM. Maar ik begrijp dat het inmiddels beter gaat?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sea King, nog mee over Dakar gevlogenquote:
quote:Twee mannen in India hebben een 7-jarig meisje vermoord in een ritueel voor een betere oogst. De mannen zijn twee arme boeren die op deze manier hun goden tevreden wilden stellen.
Het meisje werd ontvoerd toen ze terug liep naar huis. Ze was bij de buren geweest om televisie te kijken. De twee mannen hebben haar vermoord en ontdaan vaan haar lever, zo zeggen ze zelf.
Mensenoffers komen in India niet vaak voor. Toch gebeurt om de zoveel tijd nog steeds, vooral bij de Indiėrs uit de laagste kasten.
quote:Niet gelijk oordelen mensen, laten we eerst de oogst afwachten.
Charles Bukowski | 02-01-12 | 17:47 |
Zijn van de RAF. Worden ook in gezet om bv gewonden in de bergen te redden. Maar ze voeren inderdaad ook reddingen op zee uit voor de Coast Guard.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, precies die!!
Ik heb er vanmiddag foto's van gemaakt, maar die kan ik niet uploaden via m'n Blackberry...
Schijnt van de UK Coast Guard te zijn, werd mij door een dorpeling verteld. Vanwege de sneeuw waren ze nu boven land ingezet.
Ja, gaat beter nu, zonder dat ik al te veel details weet. We wachten op bericht uit Dundee...quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tamelijk heftig, MM. Maar ik begrijp dat het inmiddels beter gaat?
ik moest wel lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie dagelijkse portie religieuze waanzin:
[..]
[..]![]()
Dan zijn wij dood en jij gaat een soort van nucleaire winter in.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lees dit: 'Duitse vulkaan roeit heel Europa uit' dan en dan vraag ik me af wat als dit gebeurt als ik hier zit en dan word ik heel sip
Ja, jij welquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lees dit: 'Duitse vulkaan roeit heel Europa uit' dan en dan vraag ik me af wat als dit gebeurt als ik hier zit en dan word ik heel sip
Ik moest grinniken (en wacht nu op de oogst)quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie dagelijkse portie religieuze waanzin:![]()
Aan de zijkant staat inderdaad heel groot 'RAF Rescue'. 4 Man/vrouw, waarvan 2 medici en 2 vliegeniers. 1 Stoere, mooie blondine met zo'n groene legerhelicopterhelm op zat er trouwens bij, het was haar eerste vlucht...quote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn van de RAF. Worden ook in gezet om bv gewonden in de bergen te redden. Maar ze voeren inderdaad ook reddingen op zee uit.
Ik ga 'm inkoppen: vrouwen in uniformquote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Aan de zijkant staat inderdaad heel groot 'RAF Rescue'. 4 Man/vrouw, waarvan 2 medici en 2 vliegeniers. 1 Stoere, mooie blondine met zo'n groene legerhelicopterhelm op zat er trouwens bij, het was haar eerste vlucht...
Maar bij jou zit dan weer die supervulkaan onder Yellowstone Park.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wacht wel op jouw foto's.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan de zijkant staat inderdaad heel groot 'RAF Rescue'. 4 Man/vrouw, waarvan 2 medici en 2 vliegeniers. 1 Stoere, mooie blondine met zo'n groene legerhelicopterhelm op zat er trouwens bij, het was haar eerste vlucht...
Als het echt supervulkanen zijn, zijn ze braaf. Eerst de een, die activeert meteen de ander. Dag wereldquote:Op maandag 2 januari 2012 20:48 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Maar bij jou zit dan weer die supervulkaan onder Yellowstone Park.
Done.quote:
In het begin gaat het nog hardquote:Op maandag 2 januari 2012 20:50 schreef MaJo het volgende:
Noa ligt bij me op schoot
En blijf zo doorgaan jongens, zo stijg ik nog meer in de top 500
Hier, even lekker relativeren en daarna gezapig verder slapen, we gaan echt nog niet dood: http://retecool.com/post/het-is-waar-we-gaan-dood-in-2012quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik moet weer denken aan een liedje van Tom Lehrer, text was iets in de trant van "we will all go together when we go"quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Als het echt supervulkanen zijn, zijn ze braaf. Eerst de een, die activeert meteen de ander. Dag wereldzolang ik maar bij E. ben dan, I'm goood.
Maak een tr en het komt goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:52 schreef Etcetera het volgende:
Een of andere mod in de buurt? Een porno gifje mag niet zekerook al zie je eigenlijk niks
Mits onder spoiler?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:52 schreef Etcetera het volgende:
Een of andere mod in de buurt? Een porno gifje mag niet zekerook al zie je eigenlijk niks
Ik wil 'm plaatsenquote:
Ik plaats wel gewoon een linkje ipv het gifjequote:
En waarom wil je dit met ons delen?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil 'm plaatsen
[..]
Ik plaats wel gewoon een linkje ipv het gifje
http://gifsporn.com/albums/userpics/10001/wtf_cum_nouse.gif
Ik gilde letterlijk even
Eigenlijk is dat gewoon smerigquote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Etcetera het volgende:
-blech-
Ik gilde letterlijk even
Verona van de Leur was eerst ook een lief net meisje.....quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En waarom wil je dit met ons delen?
Waar Google jij eigenlijk op??quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil 'm plaatsen
[..]
Ik gilde letterlijk even
Ik google niet, ik kom gewoon in de krochten van het internet.quote:
Maar dat staat hier weer helemaal los van, dus je punt is?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Verona van de Leur was eerst ook een lief net meisje.....
Goed puntquote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Etcetera het volgende:
We hebben het over ploppen, dingen die je in een piemel kunt stoppen en ik vond dit wel passend bij het onderwerp van dit topic
Van opwinding?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil 'm plaatsen
[..]
Ik gilde letterlijk even
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat vriendlief zijn vanilleyoghurt nog lust
Het kwam eerder dicht bij zo'n filmpje dat heel rustig is tot je een eng, gillend hoofd in beeld hebt. Dat effect, maar dan in het kleinquote:
Goede vergelijkingquote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
Verona van de Leur was eerst ook een lief net meisje.....
sorry, kon het niet latenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik google niet, ik kom gewoon in de krochten van het internet.
Mietjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik geloof niet dat vriendlief zijn vanilleyoghurt nog lust
Ja, ingebracht door de plasbuis, dan komt ze er aan de achterkant weer uitquote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat gifje nietkomt haar hoofd nou uit zijn kont?
![]()
Zijn zaad gaat haar mond in en haar neus uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
![]()
Moet je er echt zo hard over denkenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
![]()
Je hebt 'm net 10x leuker gemaaktquote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
![]()
Als ik het me goed herinner smaakten die dingen best goed nogquote:Op maandag 2 januari 2012 21:16 schreef iamredleader het volgende:
Je kan inderdaad wel stellen dat dit haar neus uitkomt
En dan net nu op tv Harry Potter 2, en Ron die slakken uitkotst
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het me goed herinner smaakten die dingen best goed nog
Edit: volgens Rupert zelf he, ik heb ze nooit geproefd
Jeej - wat was er mis? En, minstens zo belangrijk: is het duur om te fixen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
als het goed is heb ik morgen m'n auto weer terug en doet ie het weer
waarschijnlijk de brandstofpomp, dus daar gaan ze er morgen een nieuwe van inzetten, dik 200 euro, maar dat is ie me nog wel waard.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jeej - wat was er mis? En, minstens zo belangrijk: is het duur om te fixen?
Beter dan een hele nieuwe versnellingsbakquote:Op maandag 2 januari 2012 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
waarschijnlijk de brandstofpomp, dus daar gaan ze er morgen een nieuwe van inzetten, dik 200 euro, maar dat is ie me nog wel waard.
Maar ik wil die auto van de zaak wel dit jaar
Bij mij wel, mits er aan een paar randvoorwaarden worden voldaan. En of dat dit jaar al het geval is weet ik nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beter dan een hele nieuwe versnellingsbaken een auto van de zaak lijkt mij ook wel tof, alleen zit dat er echt niet in.
Wat maakt het dan in de toekomst duurder?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat je zo in het nieuws hoort is dat een auto van de zaak steeds duurder wordt, dus hopelijk is het in de toekomst nog steeds interessant om erin te hebben
Echt als nieuwquote:Op maandag 2 januari 2012 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij mij wel, mits er aan een paar randvoorwaarden worden voldaan. En of dat dit jaar al het geval is weet ik nog niet.
Maar de scenic rijdt wel weer toch?
Eerst je bier opdrinken!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, bedtijd, morgen weer een flinke werkdag
Dan kan het jaar alleen nog maar beter worden tochquote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-met-striptease.html
Nou, spannend hoor![]()
Beer long gonequote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerst je bier opdrinken!
En mooi dat ie het weer doet
Hopen dat mijne het ook blijft doen, want nog eens een paar honderd euro is ie niet meer waard
Wie denkt ze daar een plezier mee te doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-met-striptease.html
Nou, spannend hoor![]()
Een auto v/d zaak is nog altijd goedkoper dan een eigen auto. Die kost namelijk 100%, een bak van het werk maar een fractie daarvan...quote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat je zo in het nieuws hoort is dat een auto van de zaak steeds duurder wordt, dus hopelijk is het in de toekomst nog steeds interessant om er een te hebben
Truequote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Een auto v/d zaak is nog altijd goedkoper dan een eigen auto. Die kost namelijk 100%, een bak van het werk maar een fractie daarvan...
Ik vind het ook een vorm van gemak, je weet precies wat het je kost en rijdt altijd in een moderne auto.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een auto v/d zaak is nog altijd goedkoper dan een eigen auto. Die kost namelijk 100%, een bak van het werk maar een fractie daarvan...
de kosten voor bijtelling worden weer veranderd en steeds meer werkgevers beginnen een eigen bijdrage voor privegebruik te vragenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat maakt het dan in de toekomst duurder?
Ik heb me er nog niet echt in verdiept namelijk
Bij ons nog niet, is net opnieuw vastgesteld, dus kom maar op met die autoquote:Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de kosten voor bijtelling worden weer veranderd en steeds meer werkgevers beginnen een eigen bijdrage voor privegebruik te vragen
Twee tot drie uurtjes helemaal alleen thuis... Ik zou het wel weten (ware het niet dat je hoofd daar nu waarschijnlijk niet naar staat)quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Vriend is nu met schoonmoeder op weg naar Dundee om z'n vader te bezoeken en z'n vrouw daar op te pikken, wanyt z'n moet zoals verwacht daar blijven. Morgen gaan ze verder met onderzoek, hij is toch nog steeds erg benauwd...
Dus zijn mw. MM en ik hier nu alleen in het huis, de rest komt na 0.00u pas weer thuis...
Jij zou gaan strijken, wassen en stofzuigen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Twee tot drie uurtjes helemaal alleen thuis... Ik zou het wel weten (ware het niet dat je hoofd daar nu waarschijnlijk niet naar staat)
Zorg ervoor dat je vrienden niet meer zomaar bij je telefoon kunnenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef CaLeX het volgende:
Ik haat mijn vrienden, er is er een die mijn telefoonwekker elke keer verzet.
Maar als ik vraag wie het is/zeg dat die moet stoppen, dan gaat de rest het ook doen
Help!!
Telefoon bij je houden?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef CaLeX het volgende:
Maar als ik vraag wie het is/zeg dat die moet stoppen, dan gaat de rest het ook doen
Help!!
Mijn Chickiecento mag binnenkort weer voor de APK (en moet binnen iets meer dan twee maanden). Mooi getimed, want de kilometerstand voor de distributieriemvervanging zit er nu ook aan te komen. Plan: APK laten doen en als het meevalt riem laten vervangen (met misschien beurtje erbij). Wordt de reparatie erg duur, dan kan ik er nog even mee rondrijden en in de tussentijd op zoek naar wat andersquote:Op maandag 2 januari 2012 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
als het goed is heb ik morgen m'n auto weer terug en doet ie het weer
Semi-gerelateerdquote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je vrienden niet meer zomaar bij je telefoon kunnen
klinkt zo makkelijk, hij gaat zelfs al na 10 min op blokeercode maar toch lukt het zequote:
bij mij al na een minuut, werkt primaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
klinkt zo makkelijk, hij gaat zelfs al na 10 min op blokeercode maar toch lukt het ze
Die clip is gaaf ja! En freakyquote:
Aanpassen die tijd, of zelf op de blokkade zetten. En de telefoon in je broekzak houden helpt ookquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
klinkt zo makkelijk, hij gaat zelfs al na 10 min op blokeercode maar toch lukt het ze
Het nummer is stom, de clip is wel tof. Sexy and I know it heeft voor mij een betere balansquote:Op maandag 2 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die clip is gaaf ja! En freakyen het nummer niet zo tof als Barbra Streisand
Is het ook. Broekzak enzo.quote:
"Al"???? Die van mij gaat na 10 seconden al ofzo...quote:hij gaat zelfs al na 10 min op blokeercode maar toch lukt het ze
En wat zegt dat over wie dus?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
Of draag je telefoon in zo'n tasje om je nek.
Je vraagt er toch zelf om als ze kennelijk zo makkelijk je telefoon weten te ontfutselen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Jullie staan duidelijk niet aan mijn kant....
Ik vind het echt heel dom en kinderachtig van je vrienden om zo'n geintje uit te halen (je zult maar een belangrijke afspraak missen), maar jij mag ook wel iets meer je best doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Wat laten je duidelijk weten dat je zelf iets fout doet. Dat heeft niets te maken of we het een toffe actie vinden die ze uithalen(wat ik niet vind trouwens)quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
wat moeten we zeggen dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef CaLeX het volgende:
Help!!
Dat is inderdaad echt een kutstreekquote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef CaLeX het volgende:
Ja weet het wel :p,
Zou het ook niet erg vinden als ze hem vroeger zetten dat soort kutgeintjes kan ik nog om lachen, maar later is echt klote
Die vind ik inderdaad tof! Alleen hoeft dat piemel gezwaai van mij niet zoquote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het nummer is stom, de clip is wel tof. Sexy and I know it heeft voor mij een betere balans
Dat is vrij lullig inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef CaLeX het volgende:
Ja weet het wel :p,
Zou het ook niet erg vinden als ze hem vroeger zetten dat soort kutgeintjes kan ik nog om lachen, maar later is echt klote
Ook dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zou trouwens echt heel boos worden als iemand me dat zou flikkenMisschien iets minder over je heen laten lopen en duidelijk maken dat je het echt niet tof vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |