Bij mij wel, mits er aan een paar randvoorwaarden worden voldaan. En of dat dit jaar al het geval is weet ik nog niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beter dan een hele nieuwe versnellingsbaken een auto van de zaak lijkt mij ook wel tof, alleen zit dat er echt niet in.
Wat maakt het dan in de toekomst duurder?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat je zo in het nieuws hoort is dat een auto van de zaak steeds duurder wordt, dus hopelijk is het in de toekomst nog steeds interessant om erin te hebben
Echt als nieuwquote:Op maandag 2 januari 2012 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Bij mij wel, mits er aan een paar randvoorwaarden worden voldaan. En of dat dit jaar al het geval is weet ik nog niet.
Maar de scenic rijdt wel weer toch?
Eerst je bier opdrinken!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, bedtijd, morgen weer een flinke werkdag
Dan kan het jaar alleen nog maar beter worden tochquote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-met-striptease.html
Nou, spannend hoor![]()
Beer long gonequote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Eerst je bier opdrinken!
En mooi dat ie het weer doet
Hopen dat mijne het ook blijft doen, want nog eens een paar honderd euro is ie niet meer waard
Wie denkt ze daar een plezier mee te doen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-met-striptease.html
Nou, spannend hoor![]()
Een auto v/d zaak is nog altijd goedkoper dan een eigen auto. Die kost namelijk 100%, een bak van het werk maar een fractie daarvan...quote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat je zo in het nieuws hoort is dat een auto van de zaak steeds duurder wordt, dus hopelijk is het in de toekomst nog steeds interessant om er een te hebben
Truequote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Een auto v/d zaak is nog altijd goedkoper dan een eigen auto. Die kost namelijk 100%, een bak van het werk maar een fractie daarvan...
Ik vind het ook een vorm van gemak, je weet precies wat het je kost en rijdt altijd in een moderne auto.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een auto v/d zaak is nog altijd goedkoper dan een eigen auto. Die kost namelijk 100%, een bak van het werk maar een fractie daarvan...
de kosten voor bijtelling worden weer veranderd en steeds meer werkgevers beginnen een eigen bijdrage voor privegebruik te vragenquote:Op maandag 2 januari 2012 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat maakt het dan in de toekomst duurder?
Ik heb me er nog niet echt in verdiept namelijk
Bij ons nog niet, is net opnieuw vastgesteld, dus kom maar op met die autoquote:Op maandag 2 januari 2012 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de kosten voor bijtelling worden weer veranderd en steeds meer werkgevers beginnen een eigen bijdrage voor privegebruik te vragen
Twee tot drie uurtjes helemaal alleen thuis... Ik zou het wel weten (ware het niet dat je hoofd daar nu waarschijnlijk niet naar staat)quote:Op maandag 2 januari 2012 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Vriend is nu met schoonmoeder op weg naar Dundee om z'n vader te bezoeken en z'n vrouw daar op te pikken, wanyt z'n moet zoals verwacht daar blijven. Morgen gaan ze verder met onderzoek, hij is toch nog steeds erg benauwd...
Dus zijn mw. MM en ik hier nu alleen in het huis, de rest komt na 0.00u pas weer thuis...
Jij zou gaan strijken, wassen en stofzuigen?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Twee tot drie uurtjes helemaal alleen thuis... Ik zou het wel weten (ware het niet dat je hoofd daar nu waarschijnlijk niet naar staat)
Zorg ervoor dat je vrienden niet meer zomaar bij je telefoon kunnenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef CaLeX het volgende:
Ik haat mijn vrienden, er is er een die mijn telefoonwekker elke keer verzet.
Maar als ik vraag wie het is/zeg dat die moet stoppen, dan gaat de rest het ook doen
Help!!
Telefoon bij je houden?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef CaLeX het volgende:
Maar als ik vraag wie het is/zeg dat die moet stoppen, dan gaat de rest het ook doen
Help!!
Mijn Chickiecento mag binnenkort weer voor de APK (en moet binnen iets meer dan twee maanden). Mooi getimed, want de kilometerstand voor de distributieriemvervanging zit er nu ook aan te komen. Plan: APK laten doen en als het meevalt riem laten vervangen (met misschien beurtje erbij). Wordt de reparatie erg duur, dan kan ik er nog even mee rondrijden en in de tussentijd op zoek naar wat andersquote:Op maandag 2 januari 2012 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
als het goed is heb ik morgen m'n auto weer terug en doet ie het weer
Semi-gerelateerdquote:Op maandag 2 januari 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat gifje nietkomt haar hoofd nou uit zijn kont?
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je vrienden niet meer zomaar bij je telefoon kunnen
klinkt zo makkelijk, hij gaat zelfs al na 10 min op blokeercode maar toch lukt het zequote:
bij mij al na een minuut, werkt primaquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
klinkt zo makkelijk, hij gaat zelfs al na 10 min op blokeercode maar toch lukt het ze
Die clip is gaaf ja! En freakyquote:
Aanpassen die tijd, of zelf op de blokkade zetten. En de telefoon in je broekzak houden helpt ookquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
klinkt zo makkelijk, hij gaat zelfs al na 10 min op blokeercode maar toch lukt het ze
Het nummer is stom, de clip is wel tof. Sexy and I know it heeft voor mij een betere balansquote:Op maandag 2 januari 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die clip is gaaf ja! En freakyen het nummer niet zo tof als Barbra Streisand
Is het ook. Broekzak enzo.quote:
"Al"???? Die van mij gaat na 10 seconden al ofzo...quote:hij gaat zelfs al na 10 min op blokeercode maar toch lukt het ze
En wat zegt dat over wie dus?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef CaLeX het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef wyccie het volgende:
Of draag je telefoon in zo'n tasje om je nek.
Je vraagt er toch zelf om als ze kennelijk zo makkelijk je telefoon weten te ontfutselen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Jullie staan duidelijk niet aan mijn kant....
Ik vind het echt heel dom en kinderachtig van je vrienden om zo'n geintje uit te halen (je zult maar een belangrijke afspraak missen), maar jij mag ook wel iets meer je best doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
Wat laten je duidelijk weten dat je zelf iets fout doet. Dat heeft niets te maken of we het een toffe actie vinden die ze uithalen(wat ik niet vind trouwens)quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
wat moeten we zeggen dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef CaLeX het volgende:
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:11 schreef CaLeX het volgende:
Help!!
Dat is inderdaad echt een kutstreekquote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef CaLeX het volgende:
Ja weet het wel :p,
Zou het ook niet erg vinden als ze hem vroeger zetten dat soort kutgeintjes kan ik nog om lachen, maar later is echt klote
Die vind ik inderdaad tof! Alleen hoeft dat piemel gezwaai van mij niet zoquote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het nummer is stom, de clip is wel tof. Sexy and I know it heeft voor mij een betere balans
Dat is vrij lullig inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef CaLeX het volgende:
Ja weet het wel :p,
Zou het ook niet erg vinden als ze hem vroeger zetten dat soort kutgeintjes kan ik nog om lachen, maar later is echt klote
Ook dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zou trouwens echt heel boos worden als iemand me dat zou flikkenMisschien iets minder over je heen laten lopen en duidelijk maken dat je het echt niet tof vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |