Nee hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt het plaatje van de Holmatro spreider gemist?
Iets minder subtiels mag ik helaas niet plaatsen op FOK!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoormaar van een plaatje krijg je niet gauw ontsluiting
The fuck worldquote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Thuiszorg. Was denk ik ook de bedoeling dat de mensen het zouden zien.
Maar waarschijnlijk is het een heel lekker gevoel, waarom zou je het anders doen? Je hebt er speciale dingen voor ook, van die pennen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets minder subtiels mag ik gelukkig niet plaatsen op FOK!
Inderdaad. Wel jammer dat je ze niet meer ziet voor jullie vertrek. Nare afsluiting van de dagen dat jullie daar geweest zijn..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
MM fijn om te lezen dat het beter gaat!
OMG. Soms zou ik willen dat ik wat minder visueel ingesteld was.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Thuiszorg. Was denk ik ook de bedoeling dat de mensen het zouden zien.
Maar waarschijnlijk is het een heel lekker gevoel, waarom zou je het anders doen? Je hebt er speciale dingen voor ook, van die pennen.
Eehm, ja.....quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Etcetera het volgende:
On a whole differente note: wat is GTST slecht zeg
Fixedquote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
Iets minder subtiels durf ik niet te posten op FOK!
Valt dit in de categorie open deuren?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Ja, daar hadden we het net over.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel jammer dat je ze niet meer ziet voor jullie vertrek. Nare afsluiting van de dagen dat jullie daar geweest zijn..
Daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Etcetera het volgende:
Deze?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we het net over.
Kijk je weken naar je trip uit, is dit de manier waarop we het af moeten sluiten. Jammer, maar niets aan te doen...
Toen die enorm grote, gele legerhelicopter vanmiddag hier landde, leek het ook net een surrealistische film. Inmiddels is het besef er wel dat het toch veel slechter af had kunnen lopen...
Waarschijnlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Valt dit in de categorie open deuren?
Zeg dat wel...quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk je weken naar je trip uit, is dit de manier waarop we het af moeten sluiten. Jammer, maar niets aan te doen...
Toen die enorm grote, gele legerhelicopter vanmiddag hier landde, leek het ook net een surrealistische film. Inmiddels is het besef er wel dat het toch veel slechter af had kunnen lopen...
Ja, precies die!!quote:
Tamelijk heftig, MM. Maar ik begrijp dat het inmiddels beter gaat?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sea King, nog mee over Dakar gevlogenquote:
quote:Twee mannen in India hebben een 7-jarig meisje vermoord in een ritueel voor een betere oogst. De mannen zijn twee arme boeren die op deze manier hun goden tevreden wilden stellen.
Het meisje werd ontvoerd toen ze terug liep naar huis. Ze was bij de buren geweest om televisie te kijken. De twee mannen hebben haar vermoord en ontdaan vaan haar lever, zo zeggen ze zelf.
Mensenoffers komen in India niet vaak voor. Toch gebeurt om de zoveel tijd nog steeds, vooral bij de Indiërs uit de laagste kasten.
quote:Niet gelijk oordelen mensen, laten we eerst de oogst afwachten.
Charles Bukowski | 02-01-12 | 17:47 |
Zijn van de RAF. Worden ook in gezet om bv gewonden in de bergen te redden. Maar ze voeren inderdaad ook reddingen op zee uit voor de Coast Guard.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, precies die!!
Ik heb er vanmiddag foto's van gemaakt, maar die kan ik niet uploaden via m'n Blackberry...
Schijnt van de UK Coast Guard te zijn, werd mij door een dorpeling verteld. Vanwege de sneeuw waren ze nu boven land ingezet.
Ja, gaat beter nu, zonder dat ik al te veel details weet. We wachten op bericht uit Dundee...quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Tamelijk heftig, MM. Maar ik begrijp dat het inmiddels beter gaat?
ik moest wel lachenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie dagelijkse portie religieuze waanzin:
[..]
[..]![]()
Dan zijn wij dood en jij gaat een soort van nucleaire winter in.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik lees dit: 'Duitse vulkaan roeit heel Europa uit' dan en dan vraag ik me af wat als dit gebeurt als ik hier zit en dan word ik heel sip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |