Net alsof ik nooit ben weggeweestquote:
ja fukquote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Wéér een opendeurenonderzoek, een onderzoek dat overigens al eens eerder is gedaan: http://www.nu.nl/man/2705(...)-dan-blondines-.html
Omdat wij mannen dat allang weten. Of nou ja, ík wel in ieder gevalquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja fukwaarom open deur dan eh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Oh... God.... why![]()
![]()
![]()
Lezen op eigen risico. Bevat het wijder maken van lichaamsdelen die niet wijder behoren te worden![]()
Omdat het kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Oh... God.... why![]()
![]()
![]()
Lezen op eigen risico. Bevat het wijder maken van lichaamsdelen die niet wijder behoren te worden![]()
ja want... dat wil je ook... kunnen? bizar. "Kijk es jonges, wat ik nu kan!?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ik wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
en ik kan dit dus niet![]()
Oh... God.... why![]()
![]()
![]()
Ik ken iemand die er een tandenborstel in heeft gestopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
gecondoleerdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er een tandenborstel in heeft gestopt.
Hoe...kom...je...op....dat....onderwerp?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe...kom...je...op....dat....onderwerp?
haters gonna hatequote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
'zeg kerel, mag ik even jouw tandenborstel lenen? Ben de mijne vergeten'quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die opmerking is echt compleet niet op zijn plaatsquote:
"maar" 3 gewonden.quote:
En toch is het nooit in me opgekomen er iets IN te stoppenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef wyccie het volgende:
Dames, vergeet niet dat de urethra van een man iets wijder is dan die van ons.
En toch...
dat wist ik nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef wyccie het volgende:
Dames, vergeet niet dat de urethra van een man iets wijder is dan die van ons.
En toch...
Was vast mijn trainee.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra toch, je zou op tijd naar bed gaan
Dat vroeg ik me al af, damnquote:
Betrapt met tandenborstel. 't Is niet alsof we het er over gehad hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht..je betrapte hem op heterdaad?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Betrapt met tandenborstel. 't Is niet alsof we het er over gehad hebben.
Helpt dat tegen een soa?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oeh! *nieuwsgierig!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht..je betrapte hem op heterdaad?
Maar waarmee poets je dan? Tandpasta lijkt me een fascinerende en onaangename sensatie geven...quote:
Thuiszorg. Was denk ik ook de bedoeling dat de mensen het zouden zien.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht..je betrapte hem op heterdaad?
Paradontax!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Whiteguy het volgende:
Het begint een steeds beter verhaal te worden.
Menthol of whitening tandpasta ?
eeewquote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Thuiszorg. Was denk ik ook de bedoeling dat de mensen het zouden zien.
Maar waarschijnlijk is het een heel lekker gevoel, waarom zou je het anders doen? Je hebt er speciale dingen voor ook, van die pennen.
Whut??quote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk is het een heel lekker gevoel, waarom zou je het anders doen? Je hebt er speciale dingen voor ook, van die pennen.
Ah, ik zat al te denken wie in je vriendenkring het kon zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 19:45 schreef Soempie het volgende:
Ja, dat zal het zijn. Maar het lokt me nietquote:Maar waarschijnlijk is het een heel lekker gevoel, waarom zou je het anders doen? Je hebt er speciale dingen voor ook, van die pennen.
Dat is om het gebit vast te plakken. Steradent is om schoon te spoelen.quote:
Lijkt mij dat dat alleen op een leuter te vinden is als oma aan het pijpen was.quote:
kan toch, het was de thuiszorgquote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat alleen op een leuter te vinden is als oma aan het pijpen was.
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah, ik zat al te denken wie in je vriendenkring het kon zijn
zijn we ook, we vinden er verder niets vanquote:Op maandag 2 januari 2012 19:51 schreef Soempie het volgende:
En ik maar denken dat jullie zo open minded zouden zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |