Het is ook wel bijzonder zo'n SC babyquote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind jullie hier zo lief.Zijn vast niet veel andere SC-clubjes die zo meeleven.
Ja, denk het ook wel. Wiebel was 18 dagen te laat en de bevalling (dus echt vanaf de ontsluitingsweeen) heeft 18 uur geduurd.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En misschien dat ze 37 jaar geleden dat nog wat langer was...
Dat ookquote:
Misschien hadden ze het niet over je hoogte...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy 5,5 week te vroeg geboren
Zeiden in het ziekenhuis tegen mn ouders dat ik mogelijk wat problemen met de groei zou krijgen, en waarschijnlijk klein zou blijven
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
* Whiteguy 5,5 week te vroeg geboren
Zeiden in het ziekenhuis tegen mn ouders dat ik mogelijk wat problemen met de groei zou krijgen, en waarschijnlijk klein zou blijven
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef Soempie het volgende:
1500 posts! Op 500 nummers geen commentaar gegeven?
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien hadden ze het niet over je hoogte...
I giggledquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, die voorzet was wel erg op maat zegquote:Op maandag 2 januari 2012 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar het is warm, het is veilig, gratis kost en inwoning.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:14 schreef Soempie het volgende:
Hij had de weg dus mooi vrijgemaakt voor jou.![]()
Echt he, sommige baby's hebben het gewoon te goed en blijven zo lang plakken. Ik begrijp het alleen niet, kan toch niet fijn liggen. Ik heb nu voetjes een beetje achterin m'n zij en billen tegen m'n ribben aan. Hoofdje ligt vast in het bekken. En dan om de haverklap de hik..
Ik hoef voorlopig geen bier...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als we nou allemaal tegelijk "plopperdeplop" ofzo zeggen eh, misschien help het
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:13 schreef MaJo het volgende:
Oh en heb je nog een recente buikenfoto? Dan kan ik kijken of ik bij mijn voorspelling blijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Soempie het volgende:
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verandering mijn voorspelling trouwensMeisje
5 - 28 februari Thailand O+
Is dat dan je nestje voor de bevalling?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet de afwasautomaat nog leegruimen.
Daar heb je dan nog alle tijd voor hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet de afwasautomaat nog leegruimen.
Not fair, dan kun je hoe dan ook zeggen 'hey, dat had ik gezegd!!'quote:Op maandag 2 januari 2012 19:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nice
Ik verandering mijn voorspelling trouwensMeisje
Indalen, krengetje!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens op de dag van mijn bevalling nog staan touwtje springen
En tijdens "Double Dutch" lag je op straat?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens op de dag van mijn bevalling nog staan touwtje springen
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Damn, die voorzet was wel erg op maat zeg
Prima ingekopt echter
quote:
Denk dat dit meer helptquote:Op maandag 2 januari 2012 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee hoor, dit is mijn definitieve voorspellingquote:Op maandag 2 januari 2012 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Not fair, dan kun je hoe dan ook zeggen 'hey, dat had ik gezegd!!'
Anders deze wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Denk dat dit meer helpt
[ afbeelding ]
heb je het voor een jongen geprobeerdquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
en ik kan dit dus niet![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
en ik kan dit dus niet![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het effect tijdens het falen is wel prima
quote:
nee in mijn eentje op mijn kamer terwijl ik eigenlijk mijn tas moet uitpakkenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
heb je het voor een jongen geprobeerd
Ja, dan doe je het niet goed natuurlijk...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee in mijn eentje op mijn kamer terwijl ik eigenlijk mijn tas moet uitpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |