180 euro verspilt, nice.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:41 schreef Muffle het volgende:
200 euro aan loten, slechts 20 euro gewonnen
Maakt niet uit, beter als vorige jaren
Als je dat wist... Je had ook 1,5 miljoen kunnen winnenquote:Op maandag 2 januari 2012 00:45 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
180 euro verspilt, nice.
Kan je beter vuurwerk kopen... heb je tenminste nog een mooi uitzicht.
ja tuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 00:48 schreef DutchDude27 het volgende:
[..]
Als je dat wist... Je had ook 1,5 miljoen kunnen winnen
Daarom. Loterijen vind ik onzin aangezien die kans zo klein is. kreeg de loten als kado dus vandaarquote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja tuurlijk![]()
De kans is groter dat je een rijke vrouw tegenkomt waarmee je gaat trouwen
ja krijg ik soms ook wel... dan hou je ze natuurlijk wel om te checken... maar eigenlijk neem je het al niet serieus.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef DutchDude27 het volgende:
[..]
Daarom. Loterijen vind ik onzin aangezien die kans zo klein is. kreeg de loten als kado dus vandaar
Precies, daarbij komt dat die loten nog aardig wat poen kosten, en daarom haal ik ieder jaar decemberkalendersquote:Op maandag 2 januari 2012 00:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja krijg ik soms ook wel... dan hou je ze natuurlijk wel om te checken... maar eigenlijk neem je het al niet serieus.
Aah maar al is de kans nog zo klein, als je niet meedoet weet je zeker dat niets wintquote:Op maandag 2 januari 2012 00:51 schreef DutchDude27 het volgende:
[..]
Daarom. Loterijen vind ik onzin aangezien die kans zo klein is. kreeg de loten als kado dus vandaar
Maar dan baal je ook niet om al het gespendeerde geld.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Aah maar al is de kans nog zo klein, als je niet meedoet weet je zeker dat niets wint
Hahahaha how cutequote:Op maandag 2 januari 2012 02:11 schreef Starman89 het volgende:
5 euro![]()
Maar ik maak nog steeds kans (Primera actie) op een reis naar de Bahama's voor 8 personen
Met je 20 lotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
1 lot ;')quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ik 5 euroop 2 (weliswaar) halve loten...
Mijn vorige 2 loten brachten welgeteld 5 euro in het laatjequote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
ik ga vanmiddag kopen, als het kan weer 1/5e. Hoeveel weet ik niet, ligt er aan hoeveel mijn 3 oude loten bij elkaar opbrengen.
Eén lot kost ¤30 ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:23 schreef MichaelScott het volgende:
55 euro op anderhalf lot, dus een tientje winst
Je moet het toch een beetje positief bekijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eén lot kost ¤30 ?
Wat lopen al die mensen hier dan te eikelen dat ze ¤5 hebben gewonnen terwijl ze ¤25 hebben verloren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is traditie om aan het einde van het jaar de staatskas te spekken met belasting op irrationaliteit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:53 schreef dustbrain het volgende:
Zoveel mensen kopen die shit? wat is deze?
e: aan 1/4 aan de huizen bezorg ik weleens een lot ja, maar dat was een aantal maanden terug. Geen idee welke loting dat was.
Volgens mij gaan mensen full retard van de hoge bedragen. Misschien ondersteund een wetenschappelijk experiment mijn hypothese.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Het is traditie om aan het einde van het jaar de staatskas te spekken met belasting op irrationaliteit.
Iedereen weet dat de kans om te winnen bijzonder klein is maar zo afentoe een gokje wagen is gewoon leuk en spannendquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen full retard van de hoge bedragen. Misschien ondersteund een wetenschappelijk experiment mijn hypothese.
Wakker worden is spannender, aangezien je meer kans hebt dood te gaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de kans om te winnen bijzonder klein is maar zo afentoe een gokje wagen is gewoon leuk en spannend
Wakker worden is alledaags, een gokje wagen niet. Of je moet een verslaving hebben, maar dat zal voor de meeste FoK!kers hier wel meevallenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wakker worden is spannender, aangezien je meer kans hebt dood te gaan.
Kan me er echt geen tering bij voorstellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wakker worden is alledaags, een gokje wagen niet. Of je moet een verslaving hebben, maar dat zal voor de meeste FoK!kers hier wel meevallen
Wij ook. Jottem.quote:Op maandag 29 april 2013 23:08 schreef GlenSpey het volgende:
En ze zijn weer binnen. Tegen beter weten in heb ik toch weer Koninginnedagloten aangeschaftdit maal heb ik 2 straatjes (20 x 1/5e lot) gekocht. Ben benieuwd...
Dat is heel veel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had 0 euro in de koninginnedagtrekking
500 toch even meegenomen:)quote:Op maandag 2 januari 2012 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
In de Oudejaarsloterij? Ik 5 euroop 2 (weliswaar) halve loten...
Maak je nog een beetje winst ook. Ik heb nog geen winst weten te vergaren met die 1/5e straatjes. Vraag me af wat nou gemiddeld meer oplevert; 2 hele loten of 1 straatje met 1/5e loten...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef De-Hamster het volgende:
51,50 euro met 10 1/5e loten. Dat is altijd mooi
Precies, ik koop altijd een straatje 1/5e loten omdat ik liever 10 keer kans op 5/6 miljoen heb dan 2 keer op 35 miljoen. Met 5/6 miljoen kan ik ook een heel mooie leven leiden zonder dat ik daarvoor nog veel hoef te werkenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maak je nog een beetje winst ook. Ik heb nog geen winst weten te vergaren met die 1/5e straatjes. Vraag me af wat nou gemiddeld meer oplevert; 2 hele loten of 1 straatje met 1/5e loten...
Minimaal altijd 10 euro op een straat.. je hebt 1 euro gemistquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb dit maal slechts 9 euro vergaard op 1 straatje. Een van mijn loten had slechts één cijfer niet goed anders had ik 50k binnengeharkt. We blijven dromen...
Je hebt gelijk, de prijs is zojuist gestortquote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef blup het volgende:
[..]
Minimaal altijd 10 euro op een straat.. je hebt 1 euro gemist
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:43 schreef JDude het volgende:
Twee halve liggen reeds te wachten alhier.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 04:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Tikkie overdreven voor een tientje, maargoed.
Ook wat ongevoelig. Mijn oma's en moeder zijn al jaren dood. Maar je zal afgelopen jaar je moeder onverwacht op jonge leeftijd maar verloren zijn... Krijg je dit.quote:Op woensdag 1 januari 2014 04:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Kutprijzen van de postcodeloterijquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:14 schreef xuryah het volgende:
Niks
wel een appeltaart cadeaubon gewonnen bij postcode loterij. Yay!
Ja mooi.. gelukkig was het 1 keer gratis mee doen :pquote:Op woensdag 1 januari 2014 12:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Kutprijzen van de postcodeloterij
Lees ik ook net, ja... Rotfriezen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 09:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tenzij je in Friesland woont, is jouw lot geen 15 miljoen waard.
Misschien hebben die wel 40 euro prijs op hun lot en dus 40-30 = 10 euro winnen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 04:06 schreef t4rt4rus het volgende:
Leuk hoe mensen 10 euro op een lot "winnen" noemen, 10-30=-20...
quote:
Hoe vernederend is datquote:Op woensdag 1 januari 2014 04:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 1 januari 2014 04:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ¤30 voor sommige mensen te veel is om weg te gooienquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:54 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom werken ze eigenlijk met halve loten?
Dan kunnen ze toch ook het aantal loten verdubbelen en ze verkopen voor 15 euro per stuk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Omdat ¤30 voor sommige mensen te veel is om weg te gooien
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef SeLang het volgende:
Ik lach me hier helemaal kapot. Mensen die ¤30 betalen voor een lot en dan staan te juichen dat ze ¤10 hebben gewonnen
Misschien moet ik maar eens m'n eigen loterij beginnen
Dan worden misschien niet alle loten verkocht en zullen de prijzen niet zo hoog zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch ook het aantal loten verdubbelen en ze verkopen voor 15 euro per stuk?![]()
Het lijkt mij een kwestie van verhoudingen. Oftewel: het is gewoon één grote marketingtruc.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dan worden misschien niet alle loten verkocht en zullen de prijzen niet zo hoog zijn.
En bij een half lot hoeven ze maar de helft uit te keren. Dat is gunstig voor de hogere prijzen. Ipv 30 miljoen maar 15 miljoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |