Heb je het tegen mij?quote:Op woensdag 1 januari 2014 04:27 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Tikkie overdreven voor een tientje, maargoed.
Omdat ¤30 voor sommige mensen te veel is om weg te gooienquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:54 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom werken ze eigenlijk met halve loten?
Dan kunnen ze toch ook het aantal loten verdubbelen en ze verkopen voor 15 euro per stuk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Omdat ¤30 voor sommige mensen te veel is om weg te gooien
quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:21 schreef SeLang het volgende:
Ik lach me hier helemaal kapot. Mensen die ¤30 betalen voor een lot en dan staan te juichen dat ze ¤10 hebben gewonnen
Misschien moet ik maar eens m'n eigen loterij beginnen
Dan worden misschien niet alle loten verkocht en zullen de prijzen niet zo hoog zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch ook het aantal loten verdubbelen en ze verkopen voor 15 euro per stuk?![]()
Het lijkt mij een kwestie van verhoudingen. Oftewel: het is gewoon één grote marketingtruc.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dan worden misschien niet alle loten verkocht en zullen de prijzen niet zo hoog zijn.
En bij een half lot hoeven ze maar de helft uit te keren. Dat is gunstig voor de hogere prijzen. Ipv 30 miljoen maar 15 miljoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |