Wakker worden is alledaags, een gokje wagen niet. Of je moet een verslaving hebben, maar dat zal voor de meeste FoK!kers hier wel meevallenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wakker worden is spannender, aangezien je meer kans hebt dood te gaan.
Kan me er echt geen tering bij voorstellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wakker worden is alledaags, een gokje wagen niet. Of je moet een verslaving hebben, maar dat zal voor de meeste FoK!kers hier wel meevallen
Wij ook. Jottem.quote:Op maandag 29 april 2013 23:08 schreef GlenSpey het volgende:
En ze zijn weer binnen. Tegen beter weten in heb ik toch weer Koninginnedagloten aangeschaftdit maal heb ik 2 straatjes (20 x 1/5e lot) gekocht. Ben benieuwd...
Dat is heel veel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
Ik had 0 euro in de koninginnedagtrekking
500 toch even meegenomen:)quote:Op maandag 2 januari 2012 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
In de Oudejaarsloterij? Ik 5 euroop 2 (weliswaar) halve loten...
Maak je nog een beetje winst ook. Ik heb nog geen winst weten te vergaren met die 1/5e straatjes. Vraag me af wat nou gemiddeld meer oplevert; 2 hele loten of 1 straatje met 1/5e loten...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef De-Hamster het volgende:
51,50 euro met 10 1/5e loten. Dat is altijd mooi
Precies, ik koop altijd een straatje 1/5e loten omdat ik liever 10 keer kans op 5/6 miljoen heb dan 2 keer op 35 miljoen. Met 5/6 miljoen kan ik ook een heel mooie leven leiden zonder dat ik daarvoor nog veel hoef te werkenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Maak je nog een beetje winst ook. Ik heb nog geen winst weten te vergaren met die 1/5e straatjes. Vraag me af wat nou gemiddeld meer oplevert; 2 hele loten of 1 straatje met 1/5e loten...
Minimaal altijd 10 euro op een straat.. je hebt 1 euro gemistquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb dit maal slechts 9 euro vergaard op 1 straatje. Een van mijn loten had slechts één cijfer niet goed anders had ik 50k binnengeharkt. We blijven dromen...
Je hebt gelijk, de prijs is zojuist gestortquote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef blup het volgende:
[..]
Minimaal altijd 10 euro op een straat.. je hebt 1 euro gemist
quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:43 schreef JDude het volgende:
Twee halve liggen reeds te wachten alhier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |