quote:Op maandag 2 januari 2012 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
Ik 5 euroop 2 (weliswaar) halve loten...

Mijn vorige 2 loten brachten welgeteld 5 euro in het laatjequote:Op zondag 29 april 2012 12:22 schreef Skitzofrenix het volgende:
ik ga vanmiddag kopen, als het kan weer 1/5e. Hoeveel weet ik niet, ligt er aan hoeveel mijn 3 oude loten bij elkaar opbrengen.

dat maakt het precies weer minder aantrekkelijk.
 dat maakt het precies weer minder aantrekkelijk. 

De kans dat je binnenkort dood gaat is veel groter.
 De kans dat je binnenkort dood gaat is veel groter.

Eén lot kost ¤30 ?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:23 schreef MichaelScott het volgende:
55 euro op anderhalf lot, dus een tientje winst

Je moet het toch een beetje positief bekijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eén lot kost ¤30 ?
Wat lopen al die mensen hier dan te eikelen dat ze ¤5 hebben gewonnen terwijl ze ¤25 hebben verloren?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het is traditie om aan het einde van het jaar de staatskas te spekken met belasting op irrationaliteit.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:53 schreef dustbrain het volgende:
Zoveel mensen kopen die shit? wat is deze?
e: aan 1/4 aan de huizen bezorg ik weleens een lot ja, maar dat was een aantal maanden terug. Geen idee welke loting dat was.

Volgens mij gaan mensen full retard van de hoge bedragen. Misschien ondersteund een wetenschappelijk experiment mijn hypothese.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Het is traditie om aan het einde van het jaar de staatskas te spekken met belasting op irrationaliteit.

Iedereen weet dat de kans om te winnen bijzonder klein is maar zo afentoe een gokje wagen is gewoon leuk en spannendquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:49 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Volgens mij gaan mensen full retard van de hoge bedragen. Misschien ondersteund een wetenschappelijk experiment mijn hypothese.

Wakker worden is spannender, aangezien je meer kans hebt dood te gaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de kans om te winnen bijzonder klein is maar zo afentoe een gokje wagen is gewoon leuk en spannend
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |