Ook dat is niet waar.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Israel heeft ook een eigen S-300 dus dan weten ze wel hoe en wat neem ik aan.

quote:Op maandag 2 januari 2012 17:03 schreef o2011 het volgende:
Google bijvoorbeeld eens op "islam" of "onthoofdingen". Je eyes zullen geopend worden.
Omdat je zelf een extremist bent en wanneer je hen ziet herken je jezelf.quote:Soms denk ik weleens, laat die bloeddorstige woestijnfanatici elkaar maar lekker afmaken.
Dat is geen fabeltje. Lees maar het boek "Schurkenstaat" van William Blum. De Amerikanen hebben niet alleen in islamitische landen huisgehouden, maar ook in Zuid-Amerika, Oost-Azië, Zuid-Europa etc. Lees het boek, want je bent onwetend en zit hoogstens andere onwetenden te misleiden, maar ik weet wel beter.quote:Dat amerika de grote boosdoener is is echt een fabeltje.

Waarom lieg jij?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Volkomen onzin. Dit heb je allemaal zelf bedacht.
De S300 is ongetest, maar kan rekenen op een beduchte reputatie. Er is geen enkel Westerse natie die het aangedurft heeft een S300 batterij op de proef te stellen.
Wat je over de S400 uitkraamt in evengoed onzin. Deze bèta-systemen zijn nog in ontwikkeling.

De S-300 wapensystemen zijn berucht en maken een betouwbare en accurate indruk. In Westerse militaire kringen algemeen bekend.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:51 schreef sp3c het volgende:
dat heeft niets met durf te maken, Westerse landen zijn die systemen simpelweg nog niet tegengekomen en ik geloof niet dat er invasies op de lange baan zijn geschoven vanwege de aanwezigheid van die systemen

Of naar de VS, maar volgens mij was dat ding nooit afgebouwd en daarom uiteraard niet operationeelquote:Op maandag 2 januari 2012 21:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die beweren ook dat ze naar Iran zijn gegaan. Onduidelijk, maar Israël lijkt me onwaar.

Iran lijkt mij niet zo logisch, maar Israel wel.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:55 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die beweren ook dat ze naar Iran zijn gegaan. Onduidelijk, maar Israël lijkt me onwaar.

Zelfde reden waarom ze ook niet de beste F-15's kregen en die niet overal mochten stationeren: omdat ze anders een gevaar voor Israel zouden zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef Chooselife het volgende:
Dan lees ik wel over een bizar grote order van de Saudi's van de doorontwikkelde S400 variant. Die de Russen ook graag wilden leveren, maar onder druk van de VS is vertraagd (weet iemand waarom?).

Die sancties zijn nou niet bepaald uit de lucht komen vallen ook he. Wat als dat extremistische bewind in Teheran besluit kernwapens te gebruiken tegen Israël? Het huidige bewind daar zijn zonen van Ruhollah Khomeini die meerdere malen gedreigd heeft Israël van de aardbodem te zullen vegen.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:33 schreef Snowfish het volgende:
De sancties van VS tegen Iran zijn gewoon uitlokking. Geschiedenis lijkt zich wederom te herhalen.

Alsof die gasten ook maar een kans maken tegen Israël, het is al een wonder als ze kunnen opstijgenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom ze ook niet de beste F-15's kregen en die niet overal mochten stationeren: omdat ze anders een gevaar voor Israel zouden zijn.

Zolang de mens bestaat zullen we nooit die kans op gevaar 100% volledig uitsluiten.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die sancties zijn nou niet bepaald uit de lucht komen vallen ook he. Wat als dat extremistische bewind in Teheran besluit kernwapens te gebruiken tegen Israël? Het huidige bewind daar zijn zonen van Ruhollah Khomeini die meerdere malen gedreigd heeft Israël van de aardbodem te zullen vegen.
Geruststellende gedachte dat ze dan nu beweren aan een kernbom te werken......

Over welk land heb je het precies?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Alsof die gasten ook maar een kans maken tegen Israël, het is al een wonder als ze kunnen opstijgen

Precies.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef Snowfish het volgende:
"wat als, wat als" zo dacht Hitler ook. Het is duidelijk dat je eenzijdig bent geinformeerd. het is ook duidelijk dat Amerika doelbewust aanstuurt op conflict met Iran. En niemand is daar bij gebaat, Israel ook niet.
Verder zijn er meer landen met bedenkelijke regimes die ook kernwapens bezitten, gesteund door het Westen.

Saudi Arabië natuurlijk, ging over die f-15 die ze gekocht hadden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Over welk land heb je het precies?

Amerika is al zolang aan het trollen in het Midden-oosten. Natuurlijk zal Iran Anti-westerse sentimenten krijgen. Ik geef Iran in die zin gelijk dat zij Amerika als dreiging zien want dat zijn zij ook. Irak en de zg "wmd's" (history repeating again), japan (begin ook met sancties tot japan het zat was), vietnam, teveel om optenoemen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Alleen die landen dreigen zijn niet extreem antiwesters georiënteerd.
En natuurlijk is Amerika alleen bezig met eigen belangen verdedigen. Geef ze eens ongelijk.

Om dit punt, zeg maar, een beetje harder te doen aankomen, hoeveel buitenlandse oorlogen met invasie heeft Iran begonnen de laatste 100 jaar? In vergelijking met de VS?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Amerika is al zolang aan het trollen in het Midden-oosten. Natuurlijk zal Iran Anti-westerse sentimenten krijgen. Ik geef Iran in die zin gelijk dat zij Amerika als dreiging zien want dat zijn zij ook.

Ik kan mij er zo gauw geen bedenken. Maar ik ben ook niet zo'n super-anthausiaste volger van al die conflicten hoor. Ik bekijk een kleine greep uit de geschiedenis en dat is voor mij voldoende. Vind het maar niks.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Om dit punt, zeg maar, een beetje harder te doen aankomen, hoeveel buitenlandse oorlogen met invasie heeft Iran begonnen de laatste 100 jaar? In vergelijking met de VS?

Ik heb de VS anders nog niet horen zeggen dat ze Iran van de kaart willen vegen. En die antiwesterse sentimenten hadden ze al. Omdat er een paar van die paardenlullen met sluiers op aan de macht zijn die niet vanuit ratio regeren maar vanuit een of andere verknipte religie.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef Snowfish het volgende:
[..]
Amerika is al zolang aan het trollen in het Midden-oosten. Natuurlijk zal Iran Anti-westerse sentimenten krijgen. Ik geef Iran in die zin gelijk dat zij Amerika als dreiging zien want dat zijn zij ook.

Amerikaanse militairen zeggen van die dingen al vaker hoor en zelfs nog velemaal erger. Dingen over hoe die grotbewoners weer onder de zandbak zullen liggen liggen e.d. Ik hoef het niet hier neer te plempen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb de VS anders nog niet horen zeggen dat ze Iran van de kaart willen vegen. En die antiwesterse sentimenten hadden ze al. Omdat er een paar van die paardenlullen met sluiers op aan de macht zijn die niet vanuit ratio regeren maar vanuit een of andere verknipte religie.
Dat de VS en Iran elkaar niet moeten gaat reeds terug naar de jaren 80 (Irak-Iranoorlog)

Ik zou niet meer reageren omdat mijn feitenkennis niet toereikend is. Maar had het Westen er geen hand in het sabboteren van verkiezingen in Iran. Ergens in de vorige eeuw. Ergens in de jaren 50 en iets met Mossadegh als ik zijn naam al goed schirjf?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb de VS anders nog niet horen zeggen dat ze Iran van de kaart willen vegen. En die antiwesterse sentimenten hadden ze al. Omdat er een paar van die paardenlullen met sluiers op aan de macht zijn die niet vanuit ratio regeren maar vanuit een of andere verknipte religie.
Dat de VS en Iran elkaar niet moeten gaat reeds terug naar de jaren 80 (Irak-Iranoorlog)
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |