abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106241372
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach sommige mensen verzinnen een hele wereld bij elkaar om doemverhalen te kunnen rondstrooien.

Er is simpelweg niemand gebaat bij een oorlog tussen grootmachten. Daarvoor zijn ze te afhankelijk van elkaar geworden en is een aanval op een van hen zelfmoord.
Daarnaast denk ik dat Rusland en China steeds meer banden krijgen met het westen. China zit vol met westerse bedrijven tegenwoordig. Verder natuurlijk de berichten in het nieuws, zoals:

http://www.nu.nl/economie/2388539/rusland-mogelijk-euro.html

Rusland is volgens mij niet meer de grote, boze reus uit het oosten.
pi_106241444
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach sommige mensen verzinnen een hele wereld bij elkaar om doemverhalen te kunnen rondstrooien.

Er is simpelweg niemand gebaat bij een oorlog tussen grootmachten. Daarvoor zijn ze te afhankelijk van elkaar geworden en is een aanval op een van hen zelfmoord.
Ik denk dat 2012 hèt jaar van de doemverhalen wordt. :P

Oh wacht... is het eigenlijk al.
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:10:54 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_106241458
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:08 schreef soklos het volgende:

[..]

Daarnaast denk ik dat Rusland en China steeds meer banden krijgen met het westen. China zit vol met westerse bedrijven tegenwoordig. Verder natuurlijk de berichten in het nieuws, zoals:

http://www.nu.nl/economie/2388539/rusland-mogelijk-euro.html

Rusland is volgens mij niet meer de grote, boze reus uit het oosten.
Dat is een van de voordelen dat geld nu eenmaal belangrijker is dan principes bij de meeste leiders.
pi_106241474
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:10 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Ik denk dat 2012 hèt jaar van de doemverhalen wordt. :P

Oh wacht... is het eigenlijk al.
Hahh.. Dat was een foutje in de berekening. Het doemjaar wordt 2014... Weet toch iedereen.
pi_106241514
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is een van de voordelen dat geld nu eenmaal belangrijker is dan principes bij de meeste leiders.
Dat heb je goed gezien. :)
pi_106241532
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
:')

Je weet dat de NAVO als verdedigingsorganisatie - en níet om offensieve oorlogen te voeren - is opgericht?
We leven in de 21ste eeuw, de NAVO start inmiddels alleen maar offensieve oorlogen.

After the fall of the Soviet Union and the end of the Cold War, NATO appeared to lose it purpose as it no longer had the threat of USSR. NATO began to shift its focus to from its original defense alliance to a more offensive mode. In 1999, the United States led its NATO allies on a bombing campaign to stop Yugoslav President Slobodan Milo¨ević's ethic cleansing of the Albanians inside of Kosovo.

Wat doet de NAVO in Afghanistan? Waarom hebben ze Libië gebombardeed?

-edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 31-12-2011 12:18:37 ]
pi_106241663
Niet te vergeten dat de Europese ruimtevaart voor een groot deel afhankelijk is van Rusland
pi_106241792
[NWS feedback] Modspeelkwartier

[ Bericht 84% gewijzigd door paddy op 31-12-2011 12:52:16 ]
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:37:58 #59
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_106242375
Maar Brussel vertel eens wie er belang heeft bij een dergelijke wereldoorlog en waarom?
pi_106242544
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:12 schreef Brussel het volgende:

[..]

We leven in de 21ste eeuw, de NAVO start inmiddels alleen maar offensieve oorlogen.

After the fall of the Soviet Union and the end of the Cold War, NATO appeared to lose it purpose as it no longer had the threat of USSR. NATO began to shift its focus to from its original defense alliance to a more offensive mode. In 1999, the United States led its NATO allies on a bombing campaign to stop Yugoslav President Slobodan Milo¨ević's ethic cleansing of the Albanians inside of Kosovo.

Wat doet de NAVO in Afghanistan? Waarom hebben ze Libië gebombardeed?

-edit-
Heb je enig idee hoe de NAVO opereert, tot besluitvorming komt of welke rechten zij heeft? Misschien moet je je daar eens in verdiepen, dan begrijp je wel dat de NAVO niks met een derde wereldoorlog of wat voor doemscenario dan ook te maken kan hebben.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_106243501
Als Rusland een oorlog tegen Servie besluit te tolereren dan gaan zij dat ook zeker doen bij een oorlog tegen Iran.
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:15:58 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_106243744
Bij dit soort topics krijg ik altijd het idee dat de wens de vader van de gedachte is
pi_106249293
hoop geschreeuw van Rusland, als de US/VK of ander land Iran binnenvalt gaan ze zich er echt niet mee bemoeien, staat veel te veel op het spel
pi_106249968
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 06:28 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Honderden duizenden veelal onschuldige Irakese vrouwen en kinderen gedood door de boeven van NAVO
door bloeddorstige moslims, volledig geinspireerd door de kwaadaardige islam

amerika probeerde gewoon te helpen in irak
pi_106251744
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:28 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

"1983: The Brink of Apocalypse":

To-ta-le madness :o
Torrent gedownload. Goeie documentaire, best spannend ook ondanks het feit dat het er nooit van gekomen is. ^O^
pi_106251825
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Torrent gedownload. Goeie documentaire, best spannend ook ondanks het feit dat het er nooit van gekomen is. ^O^
je kunt het ook gewoon op joetoeb kijken :P
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:35:44 #67
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_106252760
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:35 schreef o2011 het volgende:

[..]

door bloeddorstige moslims, volledig geinspireerd door de kwaadaardige islam

amerika probeerde gewoon te helpen in irak
Als jij die propaganda gelooft verdien je het om in die kutlanden van de NAVO te wonen ^O^
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:39:50 #68
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_106252969
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:35 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Als jij die propaganda gelooft verdien je het om in die kutlanden van de NAVO te wonen ^O^
Liever hier dan net als jouw familie al die high-techt explosieven terugkoppen in de zandbak.
pi_106253233
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:15 schreef Hexagon het volgende:
Bij dit soort topics krijg ik altijd het idee dat de wens de vader van de gedachte is
Inderdaad. Het wordt een beetje schreeuwen over wie "de grootste" heeft.
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:28:48 #70
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_106255232
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Ook kekke muziek in die documentaire :P

Maar man o man, die Stanislav Petrov, ook wel genoemd "The man who saved the world". Zonder hem hadden we allemaal niet meer geleefd, waren sommigen niet eens geboren, had ik m'n eerste geliefde niet kunnen ontmoeten, etc. Een ware held! Hij zou de nobelprijs voor de vrede moeten krijgen ^O^
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_106255983
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ook kekke muziek in die documentaire :P

Maar man o man, die Stanislav Petrov, ook wel genoemd "The man who saved the world". Zonder hem hadden we allemaal niet meer geleefd, waren sommigen niet eens geboren, had ik m'n eerste geliefde niet kunnen ontmoeten, etc. Een ware held! Hij zou de nobelprijs voor de vrede moeten krijgen ^O^
Die man was gelukkig een heel stuk minder paranoïde als die stokoude opa's met hun oorlogstrauma in het Kremlin indertijd. Vergeet echter ook de westerse en oost-Duitse veiligheidsdiensten, samen met de KGB, niet; zij waren de enigen die wisten hoe er aan de andere kant van het ijzeren gordijn gedacht (en gehandeld) werd.

Verbijsterend eigenlijk, dat een jaarlijkse NAVO-oefening, waarbij men dolgraag tot een (gesimuleerde) lancering van het westerse nucleaire arsenaal over ging omdat de oefening dan voorbij was en men naar huis kon, de Sovjets bijna zo ver had gekregen dat ze op de knop hadden gedrukt. Misschien nog wel verbijsterender is dat vrijwel niemand er van op de hoogte is, in tegenstelling tot de Cuba-crisis...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 31 december 2011 @ 20:49:30 #72
354945 dikkebroekzak
pi_106262399
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Rusland een oorlog tegen Servie besluit te tolereren dan gaan zij dat ook zeker doen bij een oorlog tegen Iran.
Als u denkt dat de VS en NAVO zomaar aan de haal kunnen blijven gaan met hun schurkenstreken en onrechtmatige bezettingen van soevereine staten (al dan niet om de olie), en dat ze het volk van die landen hun levens kunnen ruineren... Dat ze honderd duizenden arme, weerloze Iraanse vrouwen en kinderen kunnen verkrachten, ontvoeren en schenden... Dat ze gewone mannelijke burgers kunnen verminken met handgranaten, dood kunnen schieten met kogels veilig vanuit een heli omdat ze op de verkeerde plek en tijd waren geweest en om hun nieuwe speeltjes te testen.... Als u denkt dat ze ziekenhuizen, scholen, bruggen, en spoorstations plat kunnen blijven bombarderen onder het mom van terroristische dreiging... En dat Rusland hierbij staat toe te kijken terwijl het zoveelste Irak/Afghanistan zich afspeelt in Iran, dan heeft U het erg MIS.

De Grote Beer houdt de Westerse aggressor in toom... De slapende Reus ontwaakt en dan, pas dan hoeven jullie bang te zijn. Al merk ik dat jullie dat al nu wel zijn.

En terecht, You don't fuck with Mother Russia. Russia fucks wih you.

[ Bericht 2% gewijzigd door dikkebroekzak op 31-12-2011 20:55:50 ]
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  Moderator zaterdag 31 december 2011 @ 20:56:54 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106262610
hahaha lol

als al die honderdduizenden onschuldige Iraanse babies worden verkracht, geschonden en gegeten dan draait de Rusissche beer zich lekker nog een keer om dromend van al die Euro's die ieder jaar weer op zijn rekening worden bijgestort!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:01:52 #74
354945 dikkebroekzak
pi_106262754
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:56 schreef sp3c het volgende:
hahaha lol

als al die honderdduizenden onschuldige Iraanse babies worden verkracht, geschonden en gegeten dan draait de Rusissche beer zich lekker nog een keer om dromend van al die Euro's die ieder jaar weer op zijn rekening worden bijgestort!
gewoon onzin dit. Slaat nergens op
― Albert Einstein
  Moderator zaterdag 31 december 2011 @ 21:06:44 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106262892
All of this has happened before, and it will all happen again
pi_106262976
De dreiging van oorlog en zelfs een oorlog met boycot is alleen maar kassa voor de Russen, kunnen zij weer huizen in London en Gstaad kopen want als de prijs van olie stijgt, stijgen de inkomsten uit hun enige export ook weer mooi ^O^

Het idee dat Poettie Poet en zijn kornuiten hun luxe leven vaarwel gaan zeggen om een kudde zwartkonten te beschermen is toch opzich om je te bescheuren :D
pi_106263077
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:06 schreef sp3c het volgende:
All of this has happened before, and it will all happen again
So say we all
  Moderator zaterdag 31 december 2011 @ 21:13:36 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106263088
SO SAY WE ALL!
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:27:45 #79
354945 dikkebroekzak
pi_106263417
Mark my words: Rusland blijft ditmaal niet aan de zijkant staan.

Er zijn teveel belangen. Rusland vindt het niet leuk dat Amerika een baan bouwt in de Caucusus regio naar de olie en gas reserves en pijpleidingen. De bezettingen van Irak en Afghanistan laten zien dat een Amerika een voetsteun in de regio wil, en dat pikt Rusland niet.

Iran is the final straw.
Datt maakt de onzin compleet, en dan is de maat vol.
― Albert Einstein
  Moderator zaterdag 31 december 2011 @ 21:32:30 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106263522
wat denk je dat Rusland eraan gaat/kan doen?

niets, nobody cares about Iran
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:39:21 #81
354945 dikkebroekzak
pi_106263698
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:32 schreef sp3c het volgende:
wat denk je dat Rusland eraan gaat/kan doen?

niets, nobody cares about Iran
Wat ze kan doen betwijfelt niemand bij gezond verstand.

Wat ze bereid is om te doen, dat ligt deels aan Iran zelf en hun betrekkingen. Hopelijk pakken ze dit juist aan. Ik wil echt niet over duizende Iraanse lijken in het nieuws komen te weten. Ik wil niet Iraans bloed onnodig zien vergieten.

Kortom, geen oorlog. Maar mocht het er komen, sta ik volledig achter Rusland.

De Westerse aggressie en superioriteitsgevoel moet stoppen. Het imperialistisch tijdperk is voorbij.
― Albert Einstein
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:44:07 #82
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106263812
Alsof Rusland om Iran een WO 3 gaat beginnen
  zaterdag 31 december 2011 @ 21:46:51 #83
354945 dikkebroekzak
pi_106263856
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:44 schreef TimCook het volgende:
Alsof Rusland om Iran een WO 3 gaat beginnen
Tja, volgens mij gaat China zich ook mee bemoeien. Die heeft sterke banden met beide landen.

Een inval van Iran in de komende paar jaar is sowieso het allerstomste wat de NAVO kan doen.
― Albert Einstein
pi_106264198
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:46 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Tja, volgens mij
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 31 december 2011 @ 22:06:17 #85
354945 dikkebroekzak
pi_106264238
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat is daar zo :') aan?

Niemand weet wat er precies gaat gebeuren. We kunnen alleen speculeren en dat doet iedereen graag.
― Albert Einstein
  Moderator zaterdag 31 december 2011 @ 22:11:48 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106264320
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:46 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Tja, volgens mij gaat China zich ook mee bemoeien. Die heeft sterke banden met beide landen.

Een inval van Iran in de komende paar jaar is sowieso het allerstomste wat de NAVO kan doen.
de Chinezen proberen nog steeds af te komen van de sancties van die hun vorige inmenging in een Amerikaans conflict ze opleverden ... dan zouden ze omwille van Iran de geboekte vooruitgang ongedaan maken zeker?

het zal bij een boze brief aan de VN blijven zoals gewoonlijk

niet dat ik zit te wachten op een oorlog nog een oorlog in het midden oosten ofzo maar dat zijn de Russen en de Chinezen ook niet en die blijven er echt wel buiten als ze de kans krijgen

zeker niet als die oorlog begint door iets dommigs als een Iraanse blokkade van de straat van Hormuz
pi_106264616
Moslims hebben geen hulp nodig van Rusland, sterker nog, de moslims hebben de Sovjetunie kapotgemaakt in Afghanistan. Meerdere Europese landen zijn bevrijd van de Sovjet-tirannie doordat minstens een kwart miljoen moslims bereid waren om tegen hen te strijden in Afghanistan, tienduizenden moslimstrijders hebben hun leven gegeven puur en alleen omdat ze hun religieuze plicht wilden vervullen door jihad te voeren tegen de Sovjet-agressor.

Moslims hebben de VS verslagen in Irak, in dat land zijn ze vandaag het Amerikaanse vertrek aan het vieren. En moslims zijn aan de winnende hand in Afghanistan. Moslims hebben niemands hulp nodig, ze vertrouwen op Allah en ze gaan ervoor.

Wat gaat de VS doen in Iran? Ze gaan zeker niet weer binnenvallen na hun vernedering in Afghanistan en Irak. Het enige wat ze kunnen doen is Iran bombarderen, dat is precies wat de havikken van het Iraanse regime willen, een Amerikaans-Israëlische aanval geeft hen namelijk een reden om wel aan een kernbom te werken. De vijanden van Iran kunnen de productie van een Iraanse kernbom hoogstens een paar jaar vertragen met hun bombardementen. In de tussentijd kan Iran ook nog eens legaal een paar raketten lanceren op Israël, een paar clientstaten van de VS in die regio pesten en nog veel meer en dat allemaal onder het mom van zelfverdediging.

Rusland en China gaan natuurlijk niet de oorlog verklaren aan de VS, wat ze wel gaan doen is het verzet bewapenen en op andere manieren helpen. De VS wilde de Sovjetunie verzwakken in Afghanistan, reken maar dat Rusland en China het verzet zullen steunen in alle oorlogen waarbij de VS betrokken is, gewoon om hun concurrent te verzwakken, omdat het kan en zij dom zouden zijn als ze niet van de mogelijkheid gebruik zouden maken.
  zaterdag 31 december 2011 @ 22:31:14 #88
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106264641
Oh god heb je die fundi weer :')
pi_106264859
Moslims hebben de VS verslagen in Irak en zijn hun het vertrek aan het vieren? Als moslims dat vieren door elkaar's moskeeen en gebouwen op te blazen dan zul je wel gelijk hebben, maar volgens mij lijkt het er meer op dat de twee grootste stromingen binnen de islam elkaar uit proberen te roeien.

Verder heeft dit natuurlijk geen reet met dit topic te maken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:10:16 #90
354945 dikkebroekzak
pi_106265420
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

de Chinezen proberen nog steeds af te komen van de sancties van die hun vorige inmenging in een Amerikaans conflict ze opleverden ... dan zouden ze omwille van Iran de geboekte vooruitgang ongedaan maken zeker?

het zal bij een boze brief aan de VN blijven zoals gewoonlijk

niet dat ik zit te wachten op een oorlog nog een oorlog in het midden oosten ofzo maar dat zijn de Russen en de Chinezen ook niet en die blijven er echt wel buiten als ze de kans krijgen

zeker niet als die oorlog begint door iets dommigs als een Iraanse blokkade van de straat van Hormuz
Waarom niet? Als Iran de straat zou blokkeren dan heeft de VS hoogstens het recht om een paar Iraanse schepen op te blazen om een weggetje voor zich vrij te banen. Niet derict een volledige inval van Iran. Dat slaat nergens op.

En dat zou Rusland ook niet tolereren.

Volgens mij onderschat je de bondgenootschap tussen Iran en Rusland.
― Albert Einstein
pi_106265582
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:41 schreef Hathor het volgende:
Moslims hebben de VS verslagen in Irak en zijn hun het vertrek aan het vieren? Als moslims dat vieren door elkaar's moskeeen en gebouwen op te blazen dan zul je wel gelijk hebben, maar volgens mij lijkt het er meer op dat de twee grootste stromingen binnen de islam elkaar uit proberen te roeien.

De Irakoorlog :') , man wat was de wereld voorgelogen en tering wat een rotzooi hebben de Amerikanen achtergelaten.
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:19:28 #92
354945 dikkebroekzak
pi_106265606
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:41 schreef Hathor het volgende:

Onzin. In sommige landen leven de twee stromingen rustig en vreedzaam onder elkaar. Dat er in sommige landen oorlog is, komt doordat het aangewakkerd/geprovoceerd wordt door de kwade overheid die hen parten speelt.

Net als de Katholieken vs Protestant oorlog in Europa honderden jaren geleden.
― Albert Einstein
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:19:38 #93
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_106265614
Terecht, een bedrieger als de VS, welke samen met Iran hebben gevochten in Afghanistan en nu bedreigd wordt is geen steun waard.

Hulde aan Rusland omdat ze ballen hebben en Europanen (met als grootste deserteur Nederland) die niks doen!
The best firms advertise the least...
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:22:55 #94
354945 dikkebroekzak
pi_106265689
quote:
13s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:18 schreef Doler12 het volgende:

[..]

De Irakoorlog :') , man wat was de wereld voorgelogen en tering wat een rotzooi hebben de Amerikanen achtergelaten.
Vreemd genoeg, daar hoor je de brave, vrije Westen liefhebbers nooit over.

Alles wat Europa en Amerika doet is heil. Alles dat komt van het Oosten is 'slecht'. Simpeler kan het niet.

Behalve de grondmaterialen natuurlijk. Dat is uitzondering :') Want die zijn wel weer 'goed'. Een foutere beeld kan niet.
― Albert Einstein
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:23:55 #95
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_106265707
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:19 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Onzin. In sommige landen leven de twee stromingen rustig en vreedzaam onder elkaar. Dat er in sommige landen oorlog is, komt doordat het aangewakkerd/geprovoceerd wordt door de kwade overheid die hen parten speelt.

Net als de Katholieken vs Protestant oorlog in Europa honderden jaren geleden.
Nog steeds actief. Noord-Ierland vergeten??
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:33:49 #96
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_106265867
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:22 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Vreemd genoeg, daar hoor je de brave, vrije Westen liefhebbers nooit over.

Alles wat Europa en Amerika doet is heil. Alles dat komt van het Oosten is 'slecht'. Simpeler kan het niet.

Behalve de grondmaterialen natuurlijk. Dat is uitzondering :') Want die zijn wel weer 'goed'. Een foutere beeld kan niet.
What about this:

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-16358068

:?
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:38:48 #97
354945 dikkebroekzak
pi_106265999
quote:
What about it?
― Albert Einstein
  Moderator zondag 1 januari 2012 @ 00:57:54 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_106267407
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:10 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Waarom niet? Als Iran de straat zou blokkeren dan heeft de VS hoogstens het recht om een paar Iraanse schepen op te blazen om een weggetje voor zich vrij te banen. Niet derict een volledige inval van Iran. Dat slaat nergens op.
de straat blokkeren doen ze niet door een heleboel schepen aan elkaar te leggen met een ketting net als vroeger maar door iedereen die er doorheen wil te beschieten en als ze dat doen/proberen dan heeft de VS (of wie er ook beschoten word) elk recht van de wereld om het hele land plat te branden!!!

niet dat iemand daar zin in heeft maar het mag wel

quote:
En dat zou Rusland ook niet tolereren.

Volgens mij onderschat je de bondgenootschap tussen Iran en Rusland.
wat heeft Rusland te winnen bij zo'n oorlog?
pi_106269004
Wat zou Rusland nou? Of China? Die hebben een veel groter belang bij een goede verhouding met het westen dan met een land. En punt 2 USA en de rest van de EU pwnen rusland en china in 2 dagen als ze niks geven om burger doden..... De eu heeft zo veel atoom bommen liggen (van usa) die zo overal heen kunnen worden gegooit.
pi_106269711
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 02:02 schreef The_Avatar het volgende:
Wat zou Rusland nou? Of China? Die hebben een veel groter belang bij een goede verhouding met het westen dan met een land. En punt 2 USA en de rest van de EU pwnen rusland en china in 2 dagen als ze niks geven om burger doden..... De eu heeft zo veel atoom bommen liggen (van usa) die zo overal heen kunnen worden gegooit.
En Rusland en China hebben geen atoombommen, ben je wereld vreemd of zo? Nooit opgelet met geschiedenis? Als dat gebeurt is het einde van de beschaving en zeer waarschijnlijk einde Homo Sapiens, intelligente levensvorm 5353353533343534 die hun chemische stofjes niet kunnen overmeesteren en zich zelf afmaakt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')