fok pyama party?:Pquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
is dat al een keer georganiseerd? Fok-Pyama-meet
Ze zijn niet zo eng.quote:
Voor een dikke gast kan ik best hard rennen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Maar je kunt dan ook goed rennen, met die negergenen van je.
bambi is idd wel leuk of carsquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nog pyamafashion-tips dan?Dan ga ik morgen even naar de winkel
Hoe dik ben je dan? Volgens mij valt dat namelijk best wel mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo eng.
[..]
Voor een dikke gast kan ik best hard rennen.
Zoiets?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
bambi is idd wel leuk of carssuper man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoiets?BowserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoiets?Oei die is ook wel stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietusquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neee ben all time superman fan
Lex all the way.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
want jij bent een wonder woman?
Of meer een brainiac
Maar ik ben weer veel toffer dan die tweequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Batman is veel toffer dan superman.
Jij bant??quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik ban weer veel toffer dan die twee
Mij. En een hoop andere vrouwen. Of zijn jelly en ik de enige atm?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef Capstan het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug? Iets gemist?
Ik ben jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis wel een vrouw in mijn leven. Maar dat bedoelde ik nog niet eensquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mij. En een hoop andere vrouwen. Of zijn jelly en ik de enige atm?
Ik heb het nog nooit met vrienden gevierdquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga oud jaars avond voor het eerst in 24 jaar met een club vrienden vierenHoe sneu is dat
Me jelly.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb mijn eigen superman al
En mijn achternaam lijkt op Luthor
Ik heb dat in 29 jaar nog nooit gedaan, dus altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga oud jaars avond voor het eerst in 24 jaar met een club vrienden vierenHoe sneu is dat
Dat dusquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit met vrienden gevierd
Ik heb het er bij gelaten dat onze meningen hierover verschillenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je de discussie gewonnen??
Die rol is al een tijd geleden vergevenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Me jelly.
Dus ik kan niet je Superman zijn vannacht?
Dat gezeur over tc is nog erger dan dat er over tc gepraat wordt hier wmb.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het er bij gelaten dat onze meningen hierover verschillen
Tsja mijn moederquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik haat all you need is love en helemaal met kerst![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Ik haat all you need is love en helemaal met kerst![]()
![]()
Als ik eens een vriendin heb, ga ik het ook niet nalaten om dat hier steeds te melden, hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:
was ons eerst oud en nieuw samen bij vrienden en zou smiddags pas thuis komen maar de volgende dag stond ie brak en wel vroeg voor de deur omdat ie mij gelukkig nieuw jaar wilde toewensen.
All you need is love
2012 nieuw jaar nieuwe kansenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik eens een vriendin heb, ga ik het ook niet nalaten om dat hier steeds te melden, hoor
Dan moet ik elders zoeken voor mijn Lois Lane.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Die rol is al een tijd geleden vergeven
Ik zal ze toch zelf moeten maken, en zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
2012 nieuw jaar nieuwe kansen
En jij was zo druk dat je niet eens online kon komen. As I recall.. Vroeg jij niet of je tijdens kerst de enige was met een leven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niemand geeft me dat en ik moest met kerst alleen zijn
Ach, ik zat in een vakantiehuisje terwijl ik ruzie had met mijn ouders, ook niet alles.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is dus je eerste kansquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zal ze toch zelf moeten maken, en zo
Wij houden van je, lieverd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
wmb?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat gezeur over tc is nog erger dan dat er over tc gepraat wordt hier wmb.
Mijn ouders wilden kerst met zijn 2 vieren, en achteraf hoorde ik dat ze een van die dagen wel bij mijn zusje en haar vriend waren geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik zat in een vakantiehuisje terwijl ik ruzie had met mijn ouders, ook niet alles.
whbquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
wmb?
Wil meer bips? Dan moet je squatten mfn!
Dat moet wel een hele ergere klant geweest zijn, dan. Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is dus je eerste kansVerandering
Ik sloot 2011 in stijl af. Ik werd boos op een klant
Yes, maar ik moest kiezen; of met mijn ouders mee naar familie waar ik geen zin in had of alleen thuis zittenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En jij was zo druk dat je niet eens online kon komen. As I recall.. Vroeg jij niet of je tijdens kerst de enige was met een leven?
Eigenlijk heb ik er tijdens de feestdagen nog het minste "last" van dat ik geen relatie heb. Terwijl dat voor veel mensen juist wel zo is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Met andere woorden de feestdagen brengt niet het beste in ons naar boven
Klant had iets verkeerd doorgegeven, zijn fout, hij wilde dat niet erkennen en vond dat wij dat maar moesten oplossen (taalbarriere enz)quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat moet wel een hele ergere klant geweest zijn, dan. Ik kan me er niks bij voorstellen.
Ik heb geen moeite met het alleen zijn maar ik merk meer dat ik het niet prettig vind om rond de feestdagen ruzie met iemand te hebben en ja ik ben een watjequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik er tijdens de feestdagen nog het minste "last" van dat ik geen relatie heb. Terwijl dat voor veel mensen juist wel zo is.
Herkenbaar. Ik heb natuurlijk veel minder met een balie te maken, maar tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klant had iets verkeerd doorgegeven, zijn fout, hij wilde dat niet erkennen en vond dat wij dat maar moesten oplossen (taalbarriere enz)
Stonden iets van 15 klanten te wachten dus ik heb gezegd, meneer, belt u maar, ik heb geen zin in deze discussie. Nou zegt ie, dan kom ik maandag weer langs. Dus ik zei, prima, ik kijk er naar uit, zit zelf achter de balie maandag en u krijgt dan wederom te horen dat u mag bellen. Fijne dag!!
Uiteindelijk is ie boos wegggelopen. Ik blijf wel professioneelMaar als ik het echt gehad heb met iemand ben ik ijskoud, dat merk je wel hoor
Ik dacht van wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef benzin het volgende:
[..]
NeeEn zaterdag bezorgen ze geen post of wel?
Dat weet je via de mensen hier toch wel een beetje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef Cassandra87 het volgende:
De laatste kerst alleen zonder vriend was mijn 16e
Ik wil het niet eens weten hoe het is om je door en door alleen te voelen
wel grappig, klanten gaan altijd rustig weg maar mijn collega;s komen altijd naar me toe, jeeezz wat had ie gedaan dat je zo pissig was? Grappig dat dat alleen te merken is als je me kent.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb natuurlijk veel minder met een balie te maken, maar toch
Dat had ik op jouw leeftijd ook nog niet, hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb toen ik alleen was nooit een relatie gemist eigenlijk.
Helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat weet je via de mensen hier toch wel een beetje?
vanaf welke leeftijd wel?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat had ik op jouw leeftijd ook nog niet, hoor
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wmb = wat mij betreft
dus ik zeg whb. Snappiemal?
moneyfornothing hou van je weet je niet meer kapot?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja
Maar daar doe ik niet aan
Mfn hvjwjnmk
"wil je nooit meer kwijt"quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
moneyfornothing hou van je weet je niet meer kapot?
Je wil is goed, ja. Maar het is inderdaad wat onpraktischquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Helaas
Het frustrerende is dat ik wat wil doen maar niets kan doen
Ik denk dat toen ik 21, 22 of zo was, ik het toch wel erg begon te missen.quote:
Ik heb trouwens alleen van vrouwen kerstkaarten gekregen. Best opvallend.quote:
Wel als je te horen krijgt dat je goede bedoelingen iemand wegjagenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je wil is goed, ja. Maar het is inderdaad wat onpraktisch
Dat inderdaad minderquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wel als je te horen krijgt dat je goede bedoelingen iemand wegjagen
Dat is wel sneu, ja. Ik weet niet hoe of wat, maar dat lijkt me vervelend.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wel als je te horen krijgt dat je goede bedoelingen iemand wegjagen
Je hebt ook nog maar één dag om te klagen, hè?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Komt wel weer goed. Denk ik. Had diegene zelf ook nodig deze week, zat er zelf doorheen. En dan maar niets vragen, want je had het beloofd, geen contact.
Maar aan de andere kant is het dus blijkbaar behoorlijk eenzijdig en dat roept ook wel wat vraagtekens op![]()
ok genoeg geklaagd in 2011!
Welk topic?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
he Daniel heeft ons speciaal genoemd in topic waarin de mods iedereen een prettig nieuwjaar wenst
quote:En dit jaar een speciaal woordje voor onze mensen die niet zo makkelijk versieren:
-Strawberry-, Cassandra87, formerjellybean, benzin, moneyfornothing, Kaneelstokje, Supersoep, heloef, kingtoppie, magnetronkoffie, Strani, Lokasenna, tijnbrein, Myraela, Bartholomeus, Moonwalk, Royco1,dawg, cactus1, gewoonfaye, palawan, mylifeisgrey, stefanhaan, DenWauwelaar, LostInSpace, Sinosappel, LostInSpace, moneyfornothing, -Nouvelles en iedereen die we verder vergeten zijn.
Re, Crutch en Daniël
Gaan we naakt rondrennen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
Een jaar waar ruzies weer opgelost zijn , en we naakt door zonnige weiden rennen
Serieus, hoe kan dit nou? Lekker begin van het nieuw jaar, danquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:15 schreef benzin het volgende:
De mods van R&P wensen iedereen een goed en gelukkig 2012!!!!!!!
[..]
Doen er knappe mensen mee?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we naakt rondrennen?
Die memo heb ik gemist dan
Met foto's van hoe het moet graag, anders snap ik het nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:16 schreef formerjellybean het volgende:
die moet ik dan nog ff doorsturen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met foto's van hoe het moet graag, anders snap ik het niet
Nee hoor, ren wel met je meequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
Anders ren ik in mijn eentje naakt rond en dat staat zo sneu
Ze zijn jou vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan dit nou? Lekker begin van het nieuw jaar, dan
Er staan al wel meer mensen tussen die eigenlijk geen moeite met versieren hebben. Maar als mensen die het wel hebben, en om die reden hier gekomen zijn, dan nog niet allemaal genoemd worden...ja, dat vind ik ergens wel sneu.quote:
Maar jij komt hier ook pas net kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik sta er ook niet tussen hoor capstan
Dat komt omdat je met SC spamt, en dan is dit de wraak der modsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar jij komt hier ook pas net kijken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met SC spamt, en dan is dit de wraak der mods
Jij hebt dan ook geen moeite met versieren. Neemt niet weg dat je er best tussen had gemogen, maar ik toch zekerquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met SC spamt, en dan is dit de wraak der mods
Wel als ik nuchter ben capquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen moeite met versieren. Neemt niet weg dat je er best tussen had gemogen, maar ik toch zeker
Die heeft het hart onder de riem ook al lang niet meer nodigquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn ook lanterfanteraar vergeten![]()
Ik neem aan dat Lant dat niet zo boeiend vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn ook lanterfanteraar vergeten![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er staan al wel meer mensen tussen die eigenlijk geen moeite met versieren hebben. Maar als mensen die het wel hebben, en om die reden hier gekomen zijn, dan nog niet allemaal genoemd worden...ja, dat vind ik ergens wel sneu.
Mss is je username gewoon niet makkelijk onthouden.quote:en iedereen die we verder vergeten zijn.
Ik sta met jouw genoemd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Mss is je username gewoon niet makkelijk onthouden.
Ach, til er niet te zwaar aan.
Wil ik ook niet doen, hoor. Maar ik zeg al: ik heb nog best wel eens een hart onder de riem nodig, en dan wil je zo dus wel eens gaan denken dat je hier eigenlijk dat half jaar voor niks hebt gepost.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Mss is je username gewoon niet makkelijk onthouden.
Ach, til er niet te zwaar aan.
ik ook niet maar ik sta er wel tussenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen moeite met versieren. Neemt niet weg dat je er best tussen had gemogen, maar ik toch zeker
Ik heb ook geen enkel deel van deze reeks gestartquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat ze naar de topicstarters hebben gekeken voor inspiratie.
Capstan staat daar bijv. nergens bij.
Ik heb al 15 topics geopend ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar jij zat er al in topic 2 ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel deel van deze reeks gestartLaat het altijd anderen doen
Het zou kunnen, maar volgens mij zegt dat niks. Ik weet dat ik wellicht overdrijf, maar ik voel me nu nog meer vergeten dan normaal gesproken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Je staat er tenminste tussen. Je hoort bij de groep. Kan niet iedereen zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Waarom sta ik tussen de mensen die niet makkelijk versieren?
Kom hier dan ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Deeltje 3 pas hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij zat er al in topic 2 ofzo.
Omdat je hier altijd bentquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Ik had ruzie met daniel, dit is zijn wraak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Pics.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als je er niet tussen staat dan betekent dat dat je een keizerlijke hosselaar bent.
Vandaag echt een episch pak gekocht voor O&N. Deze jongen gaat in stijl.
Zal wel even een fotootje in mijn fobo gooien morgen.quote:
he er is je een gelukkig nieuwjaar gewenst door de modsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
http://www.openingstijden(...)g-a7--noordbeemster/
ik snap er niets van.
iemand die het snapt?
is hij nou dicht of open.
ik heb geen zin om rookwaar in een cafe te halen.
En ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
24/7 zo te zienquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
http://www.openingstijden(...)g-a7--noordbeemster/
ik snap er niets van.
iemand die het snapt?
is hij nou dicht of open.
ik heb geen zin om rookwaar in een cafe te halen.
Ik heb een van mijn eerste posts gevonden, uit topic 6.quote:
En het echte begin.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms dat is zo verschrikkelijk irritant. Maar dan op straat met twee vriendinnen.
Dan loop je over straat kom je langs twee meisjes die gewoon stil zijn en zodra je voorbij ze bent beginnen ze te fluisteren en te giechelen. En het lijkt me dan sterk dat ze het er over hebben hoe knap ik ben.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben er uit ik ben weer verliefd. Zo verschrikkelijk irritant vooral omdat ik weer eens verliefd word op een meisje dat ik niet kan krijgen. Waarom kan ik nooit verliefd worden op een gemiddeld en haalbaar meisje?
Waarom sta ik in dat rijtje dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat jij geen moeite hebt met versieren.
Ik lijk dus weer helemaal niet coolquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat brengt er een beetje balans in he? Nu lijk ik cool omdat ik in een rijtje sta met jou![]()
Oh dan vind ik het wel tof om erin te staan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat brengt er een beetje balans in he? Nu lijk ik cool omdat ik in een rijtje sta met jou![]()
Je bent moeilijk te versieren?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom sta ik in dat rijtje dan?
Wij zijn hard to getquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je staat er zelfs 2 keer inquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je staat er 2 keer in. Dat is een dubbele ontkenning zeg maar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog van de periode dat ze hier vaak meelazen. Denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel deel van deze reeks gestartLaat het altijd anderen doen
Publiciteit is publiciteit, ook 'slechte'quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet of ik blij ben dat ik word genoemd
Dat vroeg ik me dus ook af. Ze hadden beter neer kunnen zetten: de mensen van de reeks....quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Haha, nu zie ik het pas.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je staat er zelfs 2 keer in![]()
Slechtste versierder van heel FOK! dan denk ik?
Ik heb tot nu toe al mijn mannen zelf versierdquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn sowieso slechte versierders, want ze laten mannen meestal hun versieren.
Het is heel logisch hoor.
Ik ben wel een vet goede sjansert trouwens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn sowieso slechte versierders, want ze laten mannen meestal hun versieren.
Het is heel logisch hoor.
Zo vaak lezen ze hier niet, de mods.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
Ach, ik zal nooit zeggen dat ik ergens per se genoemd moet worden. Maar het versterkt een beetje het idee dat je toch bij de groep bent gaan horen. Dat je niet voor niets hier eens bent komen kijken. Maar dat heb ik nu dus niet.
Je hoort er wel bij hoor, wij zien direct dat je bent vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
Ach, ik zal nooit zeggen dat ik ergens per se genoemd moet worden. Maar het versterkt een beetje het idee dat je toch bij de groep bent gaan horen. Dat je niet voor niets hier eens bent komen kijken. Maar dat heb ik nu dus niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe al mijn mannen zelf versierd
Zoals je al leest, belangrijker dat de groep zelf weet dat je er bij hoort.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
En je komt pas savonds online, de mods liggen na sesamstraat al in bedquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
Ik ga in heel 2012 niet kibbelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind het wel lief hoor , ondanks dat ze heel wat werk aan ons hebbenZe gunnen ons een nieuw kibbelend jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo vaak lezen ze hier niet, de mods.
Je hoort er hardstikke bij hoor Capstan.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hoort er wel bij hoor, wij zien direct dat je bent vergeten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zoals je al leest, belangrijker dat de groep zelf weet dat je er bij hoort.
Dank jullie welquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En je komt pas savonds online, de mods liggen na sesamstraat al in bed
daar ben ik te koppig en wijsneuserig voor dat gaat mij niet lukkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga in heel 2012 niet kibbelen
2 bazen voor je reactie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 applausjes voor jou.
Voor mij hoor je er wel bij hoor. Maargoed big deal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
Belangrijker is natuurlijk hoe, dan weet ik op welke signalen ik moet lettenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe al mijn mannen zelf versierd
Er staat topicquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 bazen voor je reactie.
[ afbeelding ]
Welke signalen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Belangrijker is natuurlijk hoe, dan weet ik op welke signalen ik moet letten
Onurquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 bazen voor je reactie.
[ afbeelding ]
Ik kom er wel overheen, hoor. Misschien is het beter als volgend jaar de TT niet meer op me van toepassing isquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voor mij hoor je er wel bij hoor. Maargoed big deal.
Als je maar wel blijft posten danquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kom er wel overheen, hoor. Misschien is het beter als volgend jaar de TT niet meer op me van toepassing is
Zeg, ik ben Axel of Keyos niet, hèquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je maar wel blijft posten dan
Uiteraard, succesverhalen zijn wellicht een motivatie en hulp voor de rest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je maar wel blijft posten dan
Ze komen nog wel af en toe langsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg, ik ben Axel of Keyos niet, hè
Gaat het dan gebeuren?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kom er wel overheen, hoor. Misschien is het beter als volgend jaar de TT niet meer op me van toepassing is
Ik ben natuurlijk ook vooral benieuwd naar de niet-Fok veroveringenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Welke signalen?
'Jij bent lekker. Gaan we stappen?'
Ohnee, alleen Detroit ken ik via fok
Ik ga het hele jaar niet zwelgen in medelijden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga in heel 2012 niet kibbelen
Mijn succesverhaal gaat toch niemand nadoenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, succesverhalen zijn wellicht een motivatie en hulp voor de rest.
Zie daarbovenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook vooral benieuwd naar de niet-Fok veroveringen
Dat heb ik dan gemist. Met nog meer verhalen over hoe het ze nu vergaat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze komen nog wel af en toe langs
Ik ben niet subtiel, ik haat draaien om de hete brij. Sorryquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hmm, ik had gehoopt op subtiele signalen
Ik ben het ook niet, maar dat weet je toch van me. Ik heb het die drie dames ook gewoon gezegdquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben niet subtiel, ik haat draaien om de hete brij. Sorry
Wel zo makkelijk, weet je meteen waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd subtiel te zijn, maar het lukt niet zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga vriendje naar bed kicken, die ligt te slapen op de bank
En daarna ga ik mee
Fijne avond allen
Welterusten!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga vriendje naar bed kicken, die ligt te slapen op de bank
En daarna ga ik mee
Fijne avond allen
En subtiliteit heb je ook al niet door.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik probeer altijd subtiel te zijn, maar het lukt niet zo
Geef mijn autistische trekjes de schuld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En subtiliteit heb je ook al niet door.
Jaja, gooien maar met die labels...quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef mijn autistische trekjes de schuld.
Daar kan het bij mij toch niet aan liggen. Ik was bij geen enkele verliefdheid subtielquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
[..]
En subtiliteit heb je ook al niet door.
Ik zei trekjes hoor. Ik zei niet dat ik autist was.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaja, gooien maar met die labels...
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef mijn autistische trekjes de schuld.
Ik was iets te subtiel met hosselen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar kan het bij mij toch niet aan liggen. Ik was bij geen enkele verliefdheid subtiel
Ik snap dat je dat bedoelde, maar dat was ik in het echt dus juist niet. Op Fok heb ik niemand getracht te hosselenquote:
Ik was gewoon niet consistent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat bedoelde, maar dat was ik in het echt dus juist niet. Op Fok heb ik niemand getracht te hosselen
Ik had inderdaad al 6 jaar niemand echt verder aangeraakt dan een hand geven of verjaardagszoen gevenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet consistent.![]()
Ik probeerde haar eerst te hosselen, toen niet want ze had moeite met knuffelen (ik dacht dat seks een probleem zou worden, ja echt mensen________! ) en toen weer halfslachtig wel maar toen was het al te laat.
Misschien als je je hebt misdragen? Of als je je niet aan hun regels hebt gehouden misschienquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand weet wanneer je op Badoo verwijderd word ??
En toen bleek je een nymfo te zijn die zichzelf schraal vingerde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had inderdaad al 6 jaar niemand echt verder aangeraakt dan een hand geven of verjaardagszoen geven
Mensen die zeggen dat ze moeite met knuffelen hebben geloof ik nooit zo. Die willen het stiekem gewoon maar al te graagquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet consistent.![]()
Ik probeerde haar eerst te hosselen, toen niet want ze had moeite met knuffelen (ik dacht dat seks een probleem zou worden, ja echt mensen________! ) en toen weer halfslachtig wel maar toen was het al te laat.
Ik heb het gemerkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze moeite met knuffelen hebben geloof ik nooit zo. Die willen het stiekem gewoon maar al te graag
Het was echt wel zo. Omdat te lang niet gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze moeite met knuffelen hebben geloof ik nooit zo. Die willen het stiekem gewoon maar al te graag
Ik zei nergens dat ik aseksueel was ofzo tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen bleek je een nymfo te zijn die zichzelf schraal vingerde.
Het kan raar verlopen soms.
Ik roep ook wel steeds: "Hoe moet dat toch als ik ooit ga zoenen, gaat nooit lukken" enz. Maar ondertussenquote:
Ik was in die tijd zo bezig met mijn leuter in iets te stoppen dat ik mijn interesse verloor nadat ik dacht dat je bang was voor intimiteit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik aseksueel was ofzo toch
Tja. Ik moest me er wel even overheen zetten. Maar van tevoren dacht ik echt dat dat niet zou lukkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was in die tijd zo bezig met mijn leuter in iets te stoppen dat ik mijn interesse verloor nadat ik dacht dat je bang was voor intimiteit.
Gewoon niet nerveus zijn, dan is het best simpel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik roep ook wel steeds: "Hoe moet dat toch als ik ooit ga zoenen, gaat nooit lukken" enz. Maar ondertussen
Maar gek genoeg heb ik dat ook wel eens. Dan praat ik met mensen, en dan kom je iets tegen waarop het lijkt te struikelen, een reden waarom je niet bij elkaar lijkt te passen en dan geef ik het op...en dan kom je er achteraf achter dat ze met een ander daar helemaal niet zoveel moeite mee haddenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was in die tijd zo bezig met mijn leuter in iets te stoppen dat ik mijn interesse verloor nadat ik dacht dat je bang was voor intimiteit.
Gewoon verrast worden, ook een handige.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon niet nerveus zijn, dan is het best simpel.
Na zoveel jaren zal ik toch best een beetje nerveus zijn, hè? Jij zelf misschien toch ook wel?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon niet nerveus zijn, dan is het best simpel.
Dan doe je niets terug, zoals jij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon verrast worden, ook een handige.
Eigenlijk niet. Ik wilde het gewoon graag en heb me er verder geen zorgen over gemaakt hoe het zou gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na zoveel jaren zal ik toch best een beetje nerveus zijn, hè? Jij zelf misschien toch ook wel?
Precies.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan doe je niets terug, zoals jij.
Dat het vanzelf gaat betekend niet dat je niets moet doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.
Iedereen maar zeggen "jaja het gaat vanzelf enzo blablabla" niks gaat bij mij vanzelf.
En als je na 10 minuten nog steeds slecht zoent is dat ook eigenlijk wel zeldzaam volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Seks gaat behoorlijk vanzelf als je het met de juiste doet. Zoenen sowieso wel, en daarbij, als het niet helemaal goed gaat maakt het ook niets uit. Dan zoen je de volgende, of als je geluk hebt blijft ze gewoon bij je en kan je steeds beter worden.
Wou net zeggen, meestal komt dat vanzelf wel in orde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Seks gaat behoorlijk vanzelf als je het met de juiste doet. Zoenen sowieso wel, en daarbij, als het niet helemaal goed gaat maakt het ook niets uit. Dan zoen je de volgende, of als je geluk hebt blijft ze gewoon bij je en kan je steeds beter worden.
Maar geldt dat op mijn leeftijd ook nog precies zo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Dan mag ik heel blij zijn dat ik niet dus op de vraag of ik bij de italiaan wilde eten in wormerveer ben ingegaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien als je je hebt misdragen? Of als je je niet aan hun regels hebt gehouden misschien
Jij hebt geen instincten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.
Iedereen maar zeggen "jaja het gaat vanzelf enzo blablabla" niks gaat bij mij vanzelf.
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar geldt dat op mijn leeftijd ook nog precies zo?
Het blijft de eerste keer, hoe oud je bent lijkt mij niet veel uit te maken. Je zult met iemand zoenen die het al veel vaker heeft gedaan, dat is al beter dan 2 zoen-maagden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het verschil zal volgens mij wel zijn dat het dan niet meer zo eenvoudig is om bij geen succes gewoon de volgende te gaan zoenen.quote:
Dan wordt het moeilijker want vrouwen zijn dan wat kritischer denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat het vanzelf gaat betekend niet dat je niets moet doen.Je moet wel iets doen, maar wat je doet voel je vanzelf wel aan.
Nee natuurlijk heb ik geen instincten.quote:
Balen voor jequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee natuurlijk heb ik geen instincten.
En laat het dan iemand zijn die geen bezwaar heeft tegen een leerlingquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het blijft de eerste keer, hoe oud je bent lijkt mij niet veel uit te maken. Je zult met iemand zoenen die het al veel vaker heeft gedaan, dat is al beter dan 2 zoen-maagden.
Ach zorg dat je het beter doet dan ik en je zit gebakken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn eerste zoen was met iemand van 24, dat maakt niets uit toch. Of ik nou met een 24 jarige zoen, of capstan met een 24jarige. Is hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijker want vrouwen zijn dan wat kritischer denk ik
Nee hoor het valt wel mee, alleen ik was verbaasd daarom bleef ik verstijfd staan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Balen voor je
Gelukkig heb je porno als inspiratie.
Ik heb het dan nog allebei. Dan zit ik helemaal gebakken. Hoop ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Balen voor je
Gelukkig heb je porno als inspiratie.
Dus geen reden om zenuwachtig te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het dan nog allebei. Dan zit ik helemaal gebakken. Hoop ik
Slechts ter inspiratie, hè. Niet om letterlijk te imiterenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
Jongens, geen porno na doen, dan komt het niet meer goed.
Zo erg is de meeste porno toch nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
Ik zal het onthouden. Van tevoren meet ik mijn hartslag op, en die noteer ik dan wel ergens. Voor laterquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus geen reden om zenuwachtig te zijn
Porno nadoen is hartstikke leuk, de onmogelijke standjes nadoen, zie het als een spelletjequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
ja hij was open.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
24/7 zo te zien
Waarschijnlijk niet omdat internet
waar ga jij heen morgen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:10 schreef minnemin het volgende:
[..]
Porno nadoen is hartstikke leuk, de onmogelijke standjes nadoen, zie het als een spelletje
Ik hoop vurig dat ik morgen met oud en nieuwfeest met iemand mag zoenen. Ik hou het nauwelijks uit, maar ja, Godshand zal het wel weer obsessief gedrag vinden... *sigh*
moet er nu goed nieuwjaar worden teruggewenst ofzo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:15 schreef benzin het volgende:
De mods van R&P wensen iedereen een goed en gelukkig 2012!!!!!!!
[..]
Die standjes kan natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:10 schreef minnemin het volgende:
[..]
Porno nadoen is hartstikke leuk, de onmogelijke standjes nadoen, zie het als een spelletje
Ik hoop vurig dat ik morgen met oud en nieuwfeest met iemand mag zoenen. Ik hou het nauwelijks uit, maar ja, Godshand zal het wel weer obsessief gedrag vinden... *sigh*
Ik weet gewoon niet wat de middenweg is tussen wanhopig mezelf opsluiten in huis en de ganse dag internetten, en actief er op uit en mensen ontmoeten en nieuwe contacten opdoen teneinde die man te vinden.quote:
Ik weet niet hoe jij reageert als iemand je onverwachts (daar draait het om) bij de keel grijpt.quote:
Je moet je focussen op een leuke tijd hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:17 schreef minnemin het volgende:
MLIG, ik heb mensen meegevraagd naar een feestje in een kroeg.
[..]
Ik weet gewoon niet wat de middenweg is tussen wanhopig mezelf opsluiten in huis en de ganse dag internetten, en actief er op uit en mensen ontmoeten en nieuwe contacten opdoen teneinde die man te vinden.
oh oke.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:17 schreef minnemin het volgende:
MLIG, ik heb mensen meegevraagd naar een feestje in een kroeg.
[..]
Ik weet gewoon niet wat de middenweg is tussen wanhopig mezelf opsluiten in huis en de ganse dag internetten, en actief er op uit en mensen ontmoeten en nieuwe contacten opdoen teneinde die man te vinden.
Ligt eraan zijn de kleren nog aan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij reageert als iemand je onverwachts (daar draait het om) bij de keel grijpt.
Maar ja, ik wil zo graag dat iemand eens blij is als ik thuiskom van mijn werk, knuffelen in bed, leuk uitstapjes maken samen op zondagmiddag, samenwonen, en kindjes. En ik word ... 30...quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet je focussen op een leuke tijd hebben.
Niet op het per se aflebberen van een man. Dan ga je jezelf alleen maar teleurstellen.
volgensmij zoen jij bijna precies hetzelfde als ik (geen idee wat voor emoticon hierachter moet).quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je na 10 minuten nog steeds slecht zoent is dat ook eigenlijk wel zeldzaam volgens mij.
Ja leuk joh, doen, lekker er op uit!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke.
ja anders vraag ik wel kaneelstokje of we weer naar dat 1ne cafe kunnen gaan.
of ik vraag aan een vriend van me (nee ik heb geen nieuwe vrienden, maar andere "losers" zeg maar die ik nog steeds zie van de middelbare school...oke het zijn geen losers,maar met hun kan ik ook nooit nieuwe mensen ontmoeten waaronder een vrouw).
ik kan hun misschien mee slepen naar ergens. inb4 failure maar dan heb ik tenminste wat geprobeerd.
dan doe ik hetzelfde als jij minnemin!
Ontmoet je ook niemand die leuk is als je gaat stappen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar ja, ik wil zo graag dat iemand eens blij is als ik thuiskom van mijn werk, knuffelen in bed, leuk uitstapjes maken samen op zondagmiddag, samenwonen, en kindjes. En ik word ... 30...
Dat vind ik dan ook het kromme van datingsites. Er gebeurt nu vrijwel niks. Dan krijg ik de tip: 'Ga internetdaten.' Ik ben niet heel actief, af en toe eens een berichtje, en nauwelijks iets terug. Al een week helemaal niets ontvangen. Terwijl het blijkbaar normaal is als vrouw om wel meer berichtjes te krijgen. Aan de ene kant ben ik niet actief en krijg ik weinig respons. Ga ik wel actief aan de slag, dan ben ik obsessief bezig.... ik snap er gewoon geen reet van.
boardwalk empire is misschien leuk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:50 schreef DigitalGirl het volgende:
Tudors gezien, nu kan ik weer op zoek naar een nieuwe serie... maar welke?
haar internetervaring lijkt op die van mij. behalve dat ik dan maandenlang ervoor zit te betalen, en dan maandenlang niets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ontmoet je ook niemand die leuk is als je gaat stappen?
Waar kan ik tekenen minus de kinderen dan bleghquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar ja, ik wil zo graag dat iemand eens blij is als ik thuiskom van mijn werk, knuffelen in bed, leuk uitstapjes maken samen op zondagmiddag, samenwonen, en kindjes. En ik word ... 30...
Ik ga niet zo vaak stappen. Nauwelijks eigenlijk. Laatste keer was in oktober, toen zag ik wel leuke mannen, er was oogcontact, maar geen van beide kanten stapte op elkaar af. Ik durf het ook niet hoor. Ik word sowieso nooit zelf aangesproken. Als ik in de horeca succes wil, moet ik het zelf regelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, ik kijk altijd mijn ogen uitquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |