Ik had ruzie met daniel, dit is zijn wraak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Waarom sta ik tussen de mensen die niet makkelijk versieren?
Pics.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Mystikvm het volgende:
Als je er niet tussen staat dan betekent dat dat je een keizerlijke hosselaar bent.
Vandaag echt een episch pak gekocht voor O&N. Deze jongen gaat in stijl.
Zal wel even een fotootje in mijn fobo gooien morgen.quote:
he er is je een gelukkig nieuwjaar gewenst door de modsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
http://www.openingstijden(...)g-a7--noordbeemster/
ik snap er niets van.
iemand die het snapt?
is hij nou dicht of open.
ik heb geen zin om rookwaar in een cafe te halen.
En ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
24/7 zo te zienquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
http://www.openingstijden(...)g-a7--noordbeemster/
ik snap er niets van.
iemand die het snapt?
is hij nou dicht of open.
ik heb geen zin om rookwaar in een cafe te halen.
Ik heb een van mijn eerste posts gevonden, uit topic 6.quote:
En het echte begin.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms dat is zo verschrikkelijk irritant. Maar dan op straat met twee vriendinnen.
Dan loop je over straat kom je langs twee meisjes die gewoon stil zijn en zodra je voorbij ze bent beginnen ze te fluisteren en te giechelen. En het lijkt me dan sterk dat ze het er over hebben hoe knap ik ben.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben er uit ik ben weer verliefd. Zo verschrikkelijk irritant vooral omdat ik weer eens verliefd word op een meisje dat ik niet kan krijgen. Waarom kan ik nooit verliefd worden op een gemiddeld en haalbaar meisje?
Waarom sta ik in dat rijtje dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat jij geen moeite hebt met versieren.
Ik lijk dus weer helemaal niet coolquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat brengt er een beetje balans in he? Nu lijk ik cool omdat ik in een rijtje sta met jou![]()
Oh dan vind ik het wel tof om erin te staan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat brengt er een beetje balans in he? Nu lijk ik cool omdat ik in een rijtje sta met jou![]()
Je bent moeilijk te versieren?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom sta ik in dat rijtje dan?
Wij zijn hard to getquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je staat er zelfs 2 keer inquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je staat er 2 keer in. Dat is een dubbele ontkenning zeg maar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog van de periode dat ze hier vaak meelazen. Denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel deel van deze reeks gestartLaat het altijd anderen doen
Publiciteit is publiciteit, ook 'slechte'quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:45 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik weet niet of ik blij ben dat ik word genoemd
Dat vroeg ik me dus ook af. Ze hadden beter neer kunnen zetten: de mensen van de reeks....quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Haha, nu zie ik het pas.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je staat er zelfs 2 keer in![]()
Slechtste versierder van heel FOK! dan denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |