Dat inderdaad minderquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wel als je te horen krijgt dat je goede bedoelingen iemand wegjagen
Dat is wel sneu, ja. Ik weet niet hoe of wat, maar dat lijkt me vervelend.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wel als je te horen krijgt dat je goede bedoelingen iemand wegjagen
Je hebt ook nog maar één dag om te klagen, hè?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Komt wel weer goed. Denk ik. Had diegene zelf ook nodig deze week, zat er zelf doorheen. En dan maar niets vragen, want je had het beloofd, geen contact.
Maar aan de andere kant is het dus blijkbaar behoorlijk eenzijdig en dat roept ook wel wat vraagtekens op![]()
ok genoeg geklaagd in 2011!
Welk topic?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:11 schreef formerjellybean het volgende:
he Daniel heeft ons speciaal genoemd in topic waarin de mods iedereen een prettig nieuwjaar wenst
quote:En dit jaar een speciaal woordje voor onze mensen die niet zo makkelijk versieren:
-Strawberry-, Cassandra87, formerjellybean, benzin, moneyfornothing, Kaneelstokje, Supersoep, heloef, kingtoppie, magnetronkoffie, Strani, Lokasenna, tijnbrein, Myraela, Bartholomeus, Moonwalk, Royco1,dawg, cactus1, gewoonfaye, palawan, mylifeisgrey, stefanhaan, DenWauwelaar, LostInSpace, Sinosappel, LostInSpace, moneyfornothing, -Nouvelles en iedereen die we verder vergeten zijn.
Re, Crutch en Daniël
Gaan we naakt rondrennen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
Een jaar waar ruzies weer opgelost zijn , en we naakt door zonnige weiden rennen
Serieus, hoe kan dit nou? Lekker begin van het nieuw jaar, danquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:15 schreef benzin het volgende:
De mods van R&P wensen iedereen een goed en gelukkig 2012!!!!!!!
[..]
Doen er knappe mensen mee?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaan we naakt rondrennen?
Die memo heb ik gemist dan
Met foto's van hoe het moet graag, anders snap ik het nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:16 schreef formerjellybean het volgende:
die moet ik dan nog ff doorsturen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met foto's van hoe het moet graag, anders snap ik het niet
Nee hoor, ren wel met je meequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:
Anders ren ik in mijn eentje naakt rond en dat staat zo sneu
Ze zijn jou vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan dit nou? Lekker begin van het nieuw jaar, dan
Er staan al wel meer mensen tussen die eigenlijk geen moeite met versieren hebben. Maar als mensen die het wel hebben, en om die reden hier gekomen zijn, dan nog niet allemaal genoemd worden...ja, dat vind ik ergens wel sneu.quote:
Maar jij komt hier ook pas net kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik sta er ook niet tussen hoor capstan
Dat komt omdat je met SC spamt, en dan is dit de wraak der modsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar jij komt hier ook pas net kijken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met SC spamt, en dan is dit de wraak der mods
Jij hebt dan ook geen moeite met versieren. Neemt niet weg dat je er best tussen had gemogen, maar ik toch zekerquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met SC spamt, en dan is dit de wraak der mods
Wel als ik nuchter ben capquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen moeite met versieren. Neemt niet weg dat je er best tussen had gemogen, maar ik toch zeker
Die heeft het hart onder de riem ook al lang niet meer nodigquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn ook lanterfanteraar vergeten![]()
Ik neem aan dat Lant dat niet zo boeiend vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ze zijn ook lanterfanteraar vergeten![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er staan al wel meer mensen tussen die eigenlijk geen moeite met versieren hebben. Maar als mensen die het wel hebben, en om die reden hier gekomen zijn, dan nog niet allemaal genoemd worden...ja, dat vind ik ergens wel sneu.
Mss is je username gewoon niet makkelijk onthouden.quote:en iedereen die we verder vergeten zijn.
Ik sta met jouw genoemd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Mss is je username gewoon niet makkelijk onthouden.
Ach, til er niet te zwaar aan.
Wil ik ook niet doen, hoor. Maar ik zeg al: ik heb nog best wel eens een hart onder de riem nodig, en dan wil je zo dus wel eens gaan denken dat je hier eigenlijk dat half jaar voor niks hebt gepost.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Mss is je username gewoon niet makkelijk onthouden.
Ach, til er niet te zwaar aan.
ik ook niet maar ik sta er wel tussenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen moeite met versieren. Neemt niet weg dat je er best tussen had gemogen, maar ik toch zeker
Ik heb ook geen enkel deel van deze reeks gestartquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat ze naar de topicstarters hebben gekeken voor inspiratie.
Capstan staat daar bijv. nergens bij.
Ik heb al 15 topics geopend ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar jij zat er al in topic 2 ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkel deel van deze reeks gestartLaat het altijd anderen doen
Het zou kunnen, maar volgens mij zegt dat niks. Ik weet dat ik wellicht overdrijf, maar ik voel me nu nog meer vergeten dan normaal gesproken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Je staat er tenminste tussen. Je hoort bij de groep. Kan niet iedereen zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Waarom sta ik tussen de mensen die niet makkelijk versieren?
Kom hier dan ook niet zo vaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
Deeltje 3 pas hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij zat er al in topic 2 ofzo.
Omdat je hier altijd bentquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |