Nee ik ben thuis morgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat je dan je moeder heul alleen achter?
Matig hoor.
Ik had vroeger een hele stoere van badstof met allemaal coole dudes eropquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
je moet minstens wel een hele foute pyama hebben hoor met hertjes ofzo
Ik al anderhalve week niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb sinds gisteren geen seks meer gehad. Nog erger aangezien jij er al deels aan bent gewend om geen seks meer te hebben. Ik moet nu sowieso een week wachten.
Ik zou zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb sinds gisteren geen seks meer gehad. Nog erger aangezien jij er al deels aan bent gewend om geen seks meer te hebben. Ik moet nu sowieso een week wachten.
gaat goed toch, je hebt een vriendin nog redelijk kort geleden gehad. en dat van seks dat is maar paar maanden enzo, en gewoon gratis. heb ik nooit gehad en ziet er naar uit dat het ook niet kan gebeuren.dat is toch leuk om de wetenschap te hebben dat iemand je leuk vond enzo en zover met je wil gaan en dat leuk vind. dan maakt die paar maanden niet uit!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg een kerstkaart van mijn ex waar ik niks mee te maken wil hebben omdat ze me enorm heeft beledigd en ze doet alsof er niks aan de hand is. Dat vind ik best vervelend.
En ik heb sinds augustus geloof ik geen sex meer gehad, dus dat is ook rot.
Geef je moeder maar een zoen van me.quote:
Ja. Waarom zijn het de genen die je het best kennen die je altijd het meeste pijn doen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
beledigende exen zijn kut
Arme kerel. Gelukkig kun je hier je frustratie kwijt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
ze kan niet nog zwangerder worden toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef formerjellybean het volgende:
wel veilig hoop ik dit keer mpj
Goed advies wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef -Nouvelles het volgende:
En straks kan ik hier mijn frustraties ook niet kwijt dus moet ik zeuren tegen vrienden. En die zeggen dan neuk je toch gewoon iemand. Leuk he.
Aan de andere kant hij had me virtueel beledigd, en ik zag hem hij wilde bijdehand doen en ik dacht oh nee dat doe je niet ,quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef je moeder maar een zoen van me.
[..]
Ja. Waarom zijn het de genen die je het best kennen die je altijd het meeste pijn doen?
[..]
Arme kerel. Gelukkig kun je hier je frustratie kwijt.
Nou, ze was best een hoer. Maar niet van beroep.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gaat goed toch, je hebt een vriendin nog redelijk kort geleden gehad. en dat van seks dat is maar paar maanden enzo, en gewoon gratis. heb ik nooit gehad en ziet er naar uit dat het ook niet kan gebeuren. lijkt me wel leuk om de wetenschap te hebben dat iemand je leuk vond enzo en zover met je wil gaan en dat leuk vind. dan maakt die paar maanden niet uit!
of was het een prostituee?
Jij kent rare mensen. Dat dient gezegd te worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan de andere kant hij had me virtueel beledigd, en ik zag hem hij wilde bijdehand doen en ik dacht oh nee dat doe je niet ,
Vervolgens ging die in zijn eentje buiten zitten en zat ik in de kroegheeft die ook een poosje gestaan
Ik doe het niet met een ander.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze kan niet nog zwangerder worden toch?
of doet hij het met een ander?
Ja, aan de ene kant wel. Heb ik ook niets te klagen.quote:
Feit ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kent rare mensen. Dat dient gezegd te worden.
Alleen voor leuke meisjes toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Ik ren weg voor meisjes, dus ik ben het met die man eens.
Oh das waar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen voor leuke meisjes toch?
Oh dat heb ik wel eens gedaan hoor, toen ze me wou slaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je rent niet weg voor Faye...
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Ik ren weg voor meisjes, dus ik ben het met die man eens.
Hehe. Maar je kunt dan ook goed rennen, met die negergenen van je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel eens gedaan hoor, toen ze me wou slaan.
En ze slaat hard voor een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |