nogalquote:
Lekker op tijd.quote:
Maak dan maar gewoon een heel topic speciaal voor TC-mededelingen. Iedereen blij. Zal vast wel ergens in ONZ mogen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is gewoon makkelijker om het even hier te plaatsen
voorbeelden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom zijn films die in engeland gemaakt zijn of over engeland gaan leuk ???
British Slutfest part 3quote:
Humor. Out of the box thinking..quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom zijn films die in engeland gemaakt zijn of over engeland gaan leuk ???
true.. geldt ook voor seriesquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Humor. Out of the box thinking..
London Lustpalace 12 vond ik wel een meesterwerkje.quote:
ik heb met verbazing naar 'misfits' zitten kijken.. zo fout, zo goed, zo raar en toch boeiendquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Monarch of Glenn is een leuke serie
Ja die is leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Monarch of Glenn is een leuke serie
Dat gaan mensen niet volgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maak dan maar gewoon een heel topic speciaal voor TC-mededelingen. Iedereen blij. Zal vast wel ergens in ONZ mogen.
Ow! Hoe was het? Ging het?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Goed, net terug van de tandarts. Moet nu nog eten
Ja, moest tandsteen laten verwijderen. 6 jaar niet geweest, do the mathquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow! Hoe was het? Ging het?
Je mag best een keer zondigenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Deze week eet ik echt raar maar het is ook een rare week dus dan mag het
Ja, ik weet nog dat je lang niet meer geweest bent was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja, moest tandsteen laten verwijderen. 6 jaar niet geweest, do the math
Over 2 weken verstandskiezen verwijderen en dan ben ik er van afvoor een half jaar
Ook gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als mijn maag het overleefd . Dit is weekje ongezond eten voor me vol met kruiden etc . Dus hoop ik dat ik niet oud en nieuw op de wc doorbreng
Ik heb bijna het hele jaar opgelet wat ik eet. Ik probeer het nu nog te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als mijn maag het overleefd . Dit is weekje ongezond eten voor me vol met kruiden etc . Dus hoop ik dat ik niet oud en nieuw op de wc doorbreng
Ik ben ook rond etenstijd mn bed in gedoken, om 1 voor 12 voor t aftellen er uit gekomen en om 5 over twaalf lag ik er weer inquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus heel kut , zie je iedereen lekkere dingen eten en jij voelt je gewoon verrot
Appelbeignets horen er toch wel bij. Al zou ik die nu ook moeten laten staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus heel kut , zie je iedereen lekkere dingen eten en jij voelt je gewoon verrot
live of tv?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gezellig darten aan het kijken
Als het niet interessant genoeg is om er een topic voor te volgen, hoef je het hier ook niet te doenquote:
kzal zo ook eens een paar barmannen op gaan zoeken.. als het goed is staat daar geen tv aan en herriet er een diejayquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het niet interessant genoeg is om er een topic voor te volgen, hoef je het hier ook niet te doen
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.quote:
Nee, ik vind dat je moeilijk doet en ik laat het daarbijquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.
Volgens mij is het in ieder geval niet mogelijk om altijd dezelfde TC te gebruiken. Of ik mis iets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.
En ik vind het irritant dat jullie dit topic gebruiken als reclamezuil voor jullie TC. En dat blijf ik vinden zolang jullie het blijven doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je moeilijk doet en ik laat het daarbij
Ik denk dat communicatie over TC prima in een eigen topic kan zodat iedereen blij is. Maar dat vond Drommeldaris geen goed idee want 'dat volgt toch niemand'.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij is het in ieder geval niet mogelijk om altijd dezelfde TC te gebruiken. Of ik mis iets.
Nou, er zijn er ook die proberen het allebei een beetje bij te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
stomme tc iedereen gaat weg stelletje hufters zo
Dat bedoel ik. Eerst wordt het topic overspoeld door platvloers gedoe, en vervolgens gaat iedereen naar die TC en worden zelfs nieuwe posters hier direct die kant op getrokken door die constante links. Zo wordt het nooit meer wat hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
En ook die die er in slagenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, er zijn er ook die proberen het allebei een beetje bij te houden
Haiquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben ook rond etenstijd mn bed in gedoken, om 1 voor 12 voor t aftellen er uit gekomen en om 5 over twaalf lag ik er weer in
Wat een taalgebruik voor zo'n lief meisjequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
Wat een gezeik. De TC is verbonden met dit topic en de users. En dit is een SC.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
wat in de chat gezegd word moet in de chat blijven , en niet hier oh zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik snap het niet, eerst zat je te zeuren over de enorme toename van slowchat hier. Nu verplaatsen we dat naar TC en hebben we af en toe een post over TC en is het nog niet goed
Je kan niet alles hebben strani
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik snap het niet, eerst zat je te zeuren over de enorme toename van slowchat hier. Nu verplaatsen we dat naar TC en hebben we af en toe een post over TC en is het nog niet goed
Het heeft niets meer met elkaar te maken van wat ik kan zien. En dit is een SC ja, geen reclamezuil voor een chat die niet eens iets met FOK! te maken heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een gezeik. De TC is verbonden met dit topic en de users. En dit is een SC.
Je kan ook blij zijn dat de onzin (ook niet altijd) die daar wordt geschreven hier niet in het topic komt.
Afgelopen nacht was hier in het topic activiteit genoeg en was de TC nagenoeg leeg. Het komt dus heus nog wel voor, hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft niets meer met elkaar te maken van wat ik kan zien. En dit is een SC ja, geen reclamezuil voor een chat die niet eens iets met FOK! te maken heeft.
Mijn oplossing om een nieuw topic te openen voor TC-gerelateerde posts was serieus, en wordt door Drommel slechts met een typisch huillachje beantwoord. Dat is jammer.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft niets meer met elkaar te maken van wat ik kan zien. En dit is een SC ja, geen reclamezuil voor een chat die niet eens iets met FOK! te maken heeft.
Mijn oplossing om een nieuw topic te openen voor TC-gerelateerde posts was serieus, en wordt door Drommel slechts met een typisch huillachje beantwoord. Dat is jammer.
Je lijkt wel zo'n saaie getrouwde ouwe lul met moraal enzulksquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Drommeldaris het volgende:
Gelukkig maar dan..maar het is een heel stuk minder leuk hier dan voorheen, zeker 's nachts.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Afgelopen nacht was hier in het topic activiteit genoeg en was de TC nagenoeg leeg. Het komt dus heus nog wel voor, hoor
Het heeft in zoverre te maken met fok! net zoals de meets met fok! te maken hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je, dan doe ik tenminste nog iets goed. Enige reden trouwens waarom ik naast FJB de enige bent die er nog wat van zegt is dat de anderen die zich er net zo goed aan ergeren hier inmiddels amper meer komen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Je lijkt wel zo'n saaie getrouwde ouwe lul met moraal enzulks
Wat straw al zegt, de tc is verbonden met dit topicquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Meets hebben een eigen topicquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het heeft in zoverre te maken met fok! net zoals de meets met fok! te maken hebben.
Zie de TC als een digitale meet
spannennddddddquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gezellig darten aan het kijken
En daar linken we naar in dit topic, ook als daarom gevraagd wordtquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Meets hebben een eigen topicDat is precies wat ik als oplossing aandroeg.
Niet te vergelijken, TC hoef je niet voor aan te geven of je wel of niet komt en er hoeft niet gepland te worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Meets hebben een eigen topicDat is precies wat ik als oplossing aandroeg.
Zo ingewikkeld is het nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:54 schreef Lot88 het volgende:
ik snap darten nooit echt om naar te kijken om te doen kan ik t nog wel
je kunt toch gewoon langs de links heen lezen? Ik kan mij voorstellen dat je er niet gecharmeerd bent maar om meteen de insteek ''ik zoek mijn heil wel ergens anders'' puur om een paar linkjes die verspreid worden...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Strani het volgende:
Nou ja..zie maar, als jullie dit topic willen laten doodbloeden moeten jullie dat vooral doen. Ik ga m'n heil ook maar ergens anders zoeken denk ik
Het gaat niet letterlijk om die links. Het gaat erom dat ik vind dat dit topic inmiddels is verworden tot een treurige back-up voor TC.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon langs de links heen lezen? Ik kan mij voorstellen dat je er niet gecharmeerd bent maar om meteen de insteek ''ik zoek mijn heil wel ergens anders'' puur om een paar linkjes die verspreid worden...
Zoveel mensen zitten dr steeds niet in de TC hoor? En de leuke posters kan ik weinig over zeggen ben er pas net een paar dagen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat niet letterlijk om die links. Het gaat erom dat ik vind dat dit topic inmiddels is verworden tot een treurige back-up voor TC.
Een aantal leuke posters is verdwenen omdat er weinig meer aan is hier (is het je opgevallen hoeveel vaste posters zijn verdwenen de laatste week?), en de rest zit vooral in TC en zie je alleen nog maar hallo zeggen, TC-link vragen of delen en een aantal uur later weer goedenacht zeggen.
Niet? Dan weet ik ook niet waar iedereen gebleven is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zoveel mensen zitten dr steeds niet in de TC hoor? En de leuke posters kan ik weinig over zeggen ben er pas net een paar dagen..
Je gaat het bijna missenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
aan de andere kant zijn er hier niet meer de kinderachtige drama's die hier soms waren en daar is ook weer wat voor te zeggen
precies zulk gepruts kan nu op de tc worden gedaan en dan heb je hier iets meer ontopic slowchat? of is dat niet de bedoeling?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Zoveel mensen zitten dr steeds niet in de TC hoor? En de leuke posters kan ik weinig over zeggen ben er pas net een paar dagen..
Ja sorry nog daar voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
aan de andere kant zijn er hier niet meer de kinderachtige drama's die hier soms waren en daar is ook weer wat voor te zeggen
Ik ervaar het anders, er kwamen een aantal nieuwkomers die meer aandacht kregen dan de oudgedienden prettig vonden. En toen gingen de oudgedienden ergens anders heenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Het gaat niet letterlijk om die links. Het gaat erom dat ik vind dat dit topic inmiddels is verworden tot een treurige back-up voor TC.
Een aantal leuke posters is verdwenen omdat er weinig meer aan is hier (is het je opgevallen hoeveel vaste posters zijn verdwenen de laatste week?), en de rest zit vooral in TC en zie je alleen nog maar hallo zeggen, TC-link vragen of delen en een aantal uur later weer goedenacht zeggen.
Een aantal users mis ik totaal niet en trolls worden geweerd op TC, wat ik heerlijk vind. De sfeer is daar gewoon prettig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
HIj poste vandaag nog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wie ik al een poosje niet gezien heb MLIg
Nouja het is nu eenmaal kerst/oud en nieuw tijd.. mensen gaan dan toch vaker socializen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet? Dan weet ik ook niet waar iedereen gebleven is.
NU JIJ NOGquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nouja het is nu eenmaal kerst/oud en nieuw tijd.. mensen gaan dan toch vaker socializen?
Het staat los van fok, maar niet van dit topic.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat het een stom idee is.quote:Mijn oplossing om een nieuw topic te openen voor TC-gerelateerde posts was serieus, en wordt door Drommel slechts met een typisch huillachje beantwoord. Dat is jammer.
Ach, wat is een troll? Iemand die af en toe keihard de waarheid er in trapt en waardoor een hoop zieltjes gekwetst worden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een aantal users mis ik totaal niet en trolls worden geweerd op TC, wat ik heerlijk vind. De sfeer is daar gewoon prettig.
Hier kunnen die trolls gewoon hun gang gaan, wat de stemming niet ten goede komt.
Ga je zitten fukken op TC? --> =ban
Ja, om te zeggen dat hij hier niet meer gaat posten.quote:
Ja het is in veel topics rustigerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nouja het is nu eenmaal kerst/oud en nieuw tijd.. mensen gaan dan toch vaker socializen?
Ik zit er tussenin. Ik ben zelf nog best nieuw maar vind het jammer dat die oudgedienden weg zijn. Dat waren voornamelijk hele aardige mensen hoor. Ook mensen die echt hun best deden om hier mensen te helpen. Niet allemaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ervaar het anders, er kwamen een aantal nieuwkomers die meer aandacht kregen dan de oudgedienden prettig vonden. En toen gingen de oudgedienden ergens anders heen
Hij houdt niet van slowchat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wie ik al een poosje niet gezien heb MLIg
De ironiequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, om te zeggen dat hij hier niet meer gaat posten.
Bwhehehequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
NU JIJ NOG
(wel met liefde bedoelt hoor)
Er worden nogsteeds mensen geholpen, ook door nieuwe users. Maar soms is dat fijner om niet in de openbaarheid te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin. Ik ben zelf nog best nieuw maar vind het jammer dat die oudgedienden weg zijn. Dat waren voornamelijk hele aardige mensen hoor. Ook mensen die echt hun best deden om hier mensen te helpen. Niet allemaal natuurlijk.
men houd niet van nieuwkomers?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ervaar het anders, er kwamen een aantal nieuwkomers die meer aandacht kregen dan de oudgedienden prettig vonden. En toen gingen de oudgedienden ergens anders heen
Jawel hoor. Zoals gezegd ben ik zelf ook geen oudgediende maar werd hier zeer hartelijk ontvangen.quote:
Ik zeg dan ook niets negatiefs over diegenen. En ik vind het ook wel jammer dat ze gegaan zijn, maar dat wel hun eigen zaak natuurlijk. Als het je niet meer bevalt ga je verder, net als in de kroegquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin. Ik ben zelf nog best nieuw maar vind het jammer dat die oudgedienden weg zijn. Dat waren voornamelijk hele aardige mensen hoor. Ook mensen die echt hun best deden om hier mensen te helpen. Niet allemaal natuurlijk.
Maar voor de kroeg zelf is het niet leuk als vaste stamgasten vertrekken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niets negatiefs over diegenen. En ik vind het ook wel jammer dat ze gegaan zijn, maar dat wel hun eigen zaak natuurlijk. Als het je niet meer bevalt ga je verder, net als in de kroeg
Niet van nieuwkomers die veel lawaai schoppen, in hun ogen. En het puberdrama iedere dag hielp ook niet volgens mijquote:
Mja weetje als je ergens mee geholpen wilt worden moet je natuurlijk wel met een verhaal oid komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zoals gezegd ben ik zelf ook geen oudgediende maar werd hier zeer hartelijk ontvangen.
Ik wil niet echt namen gaan roepen voor het geval ze nog van gedachten veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:
Maar welke échte oudgedienden zijn er dan eigenlijk weg?
Ja, ik volg het ook niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Capstan het volgende:
Maar welke échte oudgedienden zijn er dan eigenlijk weg?
Het is sowieso niet goed voor de kroeg dat er af en toe omgeroepen wordt om vooral naar de buren te gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar voor de kroeg zelf is het niet leuk als vaste stamgasten vertrekken.
Die komen, en die gaan. Zo werkt datquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe..ik dacht nog aan de zelfde vergelijking maar wilde 'm deze keer maar niet maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is sowieso niet goed voor de kroeg dat er af en toe omgeroepen wordt om vooral naar de buren te gaan.
*grinnikquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het is sowieso niet goed voor de kroeg dat er af en toe omgeroepen wordt om vooral naar de buren te gaan.
Nou, Cactus was ook nog vrij nieuw.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
Cactus geloof ik ??? en verder weet ik niet maar andere zullen het wel aanvullen
Moonwalk ook, moneyfornothing heb ik al een paar dagen niet meer gezien, verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:08 schreef formerjellybean het volgende:
Cactus geloof ik ??? en verder weet ik niet maar andere zullen het wel aanvullen
Wat let ze om hier ontopic te posten als de rest zit te slowchatten in TC?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Helemaal niks dusquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat let ze om hier ontopic te posten als de rest zit te slowchatten in TC?
Dan moeten ze maar goed voor hun stamgasten zorgen dan heb je het probleem niet. Ik ken namelijk een kroeg die eerst goed liep en de eigenaar was gewoon leuk, nu zijn er nieuwe eigenaar die heel langzaam is met de bediening, zich overal mee bemoeien en je soms voor een gedeelte weggekeken word omdat ze de halve avond met klanten zit te emmer. Steeds minder mensen komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze was pas nog in de TC. Als ik wil slowchatten ga ik ook daarheen. Voor discussies kom ik hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moonwalk ook, moneyfornothing heb ik al een paar dagen niet meer gezien, verder weet ik het ook niet.
My point exactlyquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat let ze om hier ontopic te posten als de rest zit te slowchatten in TC?
Dat is ook het ironische..nou hadden jullie het voor elkaar dat Daniel hier een SC van maakte, en dan zijn jullie ineens wegquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was pas nog in de TC. Als ik wil slowchatten ga ik ook daarheen. Voor discussies kom ik hier.
Ok, dan heb ik dat gewoon gemist. Dat heb je, met een levenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze was pas nog in de TC. Als ik wil slowchatten ga ik ook daarheen. Voor discussies kom ik hier.
Al ontstaan daar op sommige tijdstippen ook nog wel eens interessante discussies.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat is ook wel weer waarquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook het ironische..nou hadden jullie het voor elkaar dat Daniel hier een SC van maakte, en dan zijn jullie ineens weg
Tja, slecht toeval. Maar een SC was het toch al maanden, dus veel verschil is er niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is ook het ironische..nou hadden jullie het voor elkaar dat Daniel hier een SC van maakte, en dan zijn jullie ineens weg
Dat zei ik ook steeds, maar er is me verteld dat dat niet kan omdat je dan geen moderator hebt, of zoiets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef Lot88 het volgende:
nouja ik vind de TC misschien zelfs wel een aanvulling op het topic de mensen die gewoon leuk willen praten kunnen daar hun gang gaan, en als je iets serieuzer wilt praten dan kan dat mooi hier
Volgens mij is het ook de bedoeling om een vast TC adreslinkding te maken en dan is het ''linken'' ook klaar?
Tot zover ik begrepen heb was dat niet de bedoeling. Bovendien worden er ook nieuwe TC's aangemaakt om de trolls weg te jagen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef Lot88 het volgende:
nouja ik vind de TC misschien zelfs wel een aanvulling op het topic de mensen die gewoon leuk willen praten kunnen daar hun gang gaan, en als je iets serieuzer wilt praten dan kan dat mooi hier
Volgens mij is het ook de bedoeling om een vast TC adreslinkding te maken en dan is het ''linken'' ook klaar?
Oh ja dat was jij. Ik help het je nog steeds hopen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef Capstan het volgende:
Ik heb dit al eens eerder gezegd, maar ik vermoed ook dat na de kerstvakantie e.e.a. wel weer anders zal gaan dan nu het geval is.
Precies, de slowchat hier was niet bij te houden, laat staan voor nieuwkomers. Nu wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef Lot88 het volgende:
Hoe komen die trolls daar dan? In dit topic hebben we niet zo veel last van trolls (vind ik) dus hoe die bij jullie terechtkomen is me een raadsel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot zover ik begrepen heb was dat niet de bedoeling. Bovendien worden er ook nieuwe TC's aangemaakt om de trolls weg te jagen.
dat begreep ik vanmiddag van myraela en drommel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot zover ik begrepen heb was dat niet de bedoeling. Bovendien worden er ook nieuwe TC's aangemaakt om de trolls weg te jagen.
Omdat diezelfde trolls de links zien die we postenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe komen die trolls daar dan? In dit topic hebben we niet zo veel last van trolls (vind ik) dus hoe die bij jullie terechtkomen is me een raadsel.
Gelukkig is er maar 1 manier om in zo'n chatbox te belandenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe komen die trolls daar dan? In dit topic hebben we niet zo veel last van trolls (vind ik) dus hoe die bij jullie terechtkomen is me een raadsel.
Ik heb geen trolls gezien. Meer mensen die zich voordoen als iemand anders, omdat usernames niet vast staan in de TC. Maar dat valt te beperken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog een reden om dat niet te doen, of via DMquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat diezelfde trolls de links zien die we posten
ja gek genoeg heb ik die ''gave'' welquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
Kunnen jullie mensen die jullie echt ook kennen herkennen aan hun typestyle ??? schijnbaar heb ik dat wel bij vrienden eigenlijk best wel apart want je ziet het ze typen en je hoort het ze zo in gedachten zeggen
Ik was er vanmiddag niet bij, dus zal dat wel gemist hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat begreep ik vanmiddag van myraela en drommel?
En als we het via DM doen, gaan er weer mensen klagen over kliekjesvorming! -_-quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog een reden om dat niet te doen, of via DM
Waarom zou ik dat snappen? Ik heb geen idee hoe dat hele TC werkt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig is er maar 1 manier om in zo'n chatbox te belanden
Gelukkig is niemand er opuit om een relletje te trappen
Gelukkig zijn wij de enigen die van TC gebruik maken
Kom op man, dat snap je toch zelf ook wel
Daar heb ik dan weer geen probleem mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als we het via DM doen, gaan er weer mensen klagen over kliekjesvorming! -_-
Ik denk dat je er daarom ook zo'n hekel aan hebtquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat snappen? Ik heb geen idee hoe dat hele TC werkt.
Bij vrienden lenen ze soms ook elkaar profiel, maar eigenlijk zie ik al meestal wie er typt juist doordat ik al weet hoe ze in het echt zijn. Dat is eigenlijk best stomquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja gek genoeg heb ik die ''gave'' wel
Maar de rest doet 't liever niet op jouw manier. Live with itquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen probleem mee.
Hoe kun je dan wel met een oordeel klaarstaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat snappen? Ik heb geen idee hoe dat hele TC werkt.
Inderdaad, het is niet allemaal plat gedoe. Users zijn er vaak opener dan hier op het forum. Leuke aanvulling juist.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al ontstaan daar op sommige tijdstippen ook nog wel eens interessante discussies.
Nou, nee. Ik weet niet hoe het werkt omdat ik er verder geen interesse in heb en het dus ook niet uitgezocht heb. M'n vraag over trolls was dan ook oprecht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat je er daarom ook zo'n hekel aan hebt
Over TC zelf heb ik geen enkel oordeel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe kun je dan wel met een oordeel klaarstaan
Als er een admin in TC is, worden trolls en fakers gewoon gekickt, wat de sfeer zeer ten goede komt. Sommige vaste users durven namelijk niet graag te cammen als er trolls aanwezig zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik weet niet hoe het werkt omdat ik er verder geen interesse in heb en het dus ook niet uitgezocht heb. M'n vraag over trolls was dan ook oprecht.
Praat daar eens mee om te bekijken hoe en wat er nu eigenlijk gebeurt dan voor je gaat lopen schreeuwen dat alle users daar zittenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen probleem mee.
Dat begrijp ik. Wat ik niet begreep is hoe de trolls daar terechtkomen.. maar ik zie dat niet iedereen het er over eens is dat er uberhaubt trolls zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als er een admin in TC is, worden trolls en fakers gewoon gekickt, wat de sfeer zeer ten goede komt. Sommige vaste users durven namelijk niet graag te cammen als er trolls aanwezig zijn
Tja, sorry.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk vind ik het een beetje onzin om de hele tijd over Tc te hebben
Er zijn nou eenmaal trolls, ook hier (ik noem expres geen namen).quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat ik niet begreep is hoe de trolls daar terechtkomen.. maar ik zie dat niet iedereen het er over eens is dat er uberhaubt trolls zijn.
En het zou vreselijk zijn als die je op cam zien omdat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal trolls, ook hier (ik noem expres geen namen).
Nee, dan noem je mij ook terwijl dat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb dan ballen en zeg gewoon wie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ze dus niet komen cammen, maar komen trollen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het zou vreselijk zijn als die je op cam zien omdat?
Heeft daar ooit iemand getrolled dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ze dus niet komen cammen, maar komen trollen.
Leven in de brouwerij enzo. Mij kan het niet zo boeien hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ze dus niet komen cammen, maar komen trollen.
Niet als je voor mij kooktquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg raar als ik zin heb om te koken en eten ???
Ik heb eergister na 12u nog staan kokenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg raar als ik zin heb om te koken en eten ???
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef -Nouvelles het volgende:
De TC is gewoon voor de mensen die aandacht willen hebben, niets te doen hebben en iemand nodig hebben om mee te praten omdat ze die mensen om zich heen niet hebben. Prima toch.
Hij zei dat sommige mensen niet willen cammen als er misschien trollen bij zijn. Lijkt me heel logisch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij enzo. Mij kan het niet zo boeien hoor.
Maar anderen weer wel. Ik mis dat getroll als kiespijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij enzo. Mij kan het niet zo boeien hoor.
Je moet je niet zo aanstellen en alles niet zo serieus nemen. Zoveel werd hier trouwens niet getrolled.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar anderen weer wel. Ik mis dat getroll als kiespijn
Kapsalon!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb namelijk trek in durum![]()
![]()
En sinds wanneer gaat het ineens over mij???quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je moet je niet zo aanstellen en alles niet zo serieus nemen. Zoveel werd hier trouwens niet getrolled.
Wat zijn trollen uit Noorwegen precies?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
Trollen uit noorwegen enzo zijn dan ook en die wil je niet achter een cam
Je hapt al.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En sinds wanneer gaat het ineens over mij???
Ik hap lekker niet Soit/Mrk.n/IWannaBeHigh/Nouvelles
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
Goed jongens, ik hou verder m'n mond en jullie mogen links delen zoveel jullie willen. Maar gebruik dit topic dan ook af en toe voor het topic zelf, en niet als back-up of als medium om die links te delen.
Is ook weer niet zo enorm veel gevraagd, lijkt me.
Iemand een link van de TC?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
Goed jongens, ik hou verder m'n mond en jullie mogen links delen zoveel jullie willen. Maar gebruik dit topic dan ook af en toe voor het topic zelf, en niet als back-up of als medium om die links te delen.
Is ook weer niet zo enorm veel gevraagd, lijkt me.
Oh jammer, ik hoopte voor altijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:25 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mijn laatste beledigende en trollpost van 2011.
vredestichter ben je wel hequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Je weet wel de echte enge harige trollen uit sprookjes
Nu moet ik aan community denken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ik kan niet anders posten, dat weet je toch. Ik ben nou eenmaal zo, niets aan te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh jammer, ik hoopte voor altijd.
Uitdagen-happen-uitdagen-haphap, meneer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Uitdagen-happen-uitdagen-haphap, meneer.
Gaan er ook einzelgangers oud en nieuw op de TC vieren?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Gaan er ook einzelgangers oud en nieuw op de TC vieren?nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is net definitief, ik ben alleen tijdens oud&nieuw.waarheen ga je? hoe kom je aan het leven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik ga nog even een echt leven hebben.
Dag hoor
He, MLIG. Hoe is het ermee? Leuke kerst gehad?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
het is net definitief, ik ben alleen tijdens oud&nieuw.
[..]
waarheen ga je? hoe kom je aan het leven?
O, kan je niet naar je ouders toe? Of met je zusje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
het is net definitief, ik ben alleen tijdens oud&nieuw.
[..]
Gaan er ook einzelgangers oud en nieuw op de TC vieren?Ik zit niet op TC dan nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
Gaan er ook einzelgangers oud en nieuw op de TC vieren?Het had best gekund. Maar nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MeT?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
ik vreet en zuip tijdens oud en nieuw
Is dat zo? Zie ze alleen maar om hier een link te plaatsen naar of iets te melden over. Neem jezelf als voorbeeld bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een gezeik. De TC is verbonden met dit topic en de users.
Zo bizar is het niet , ik ben ook alleen thuis vanwege de kat , ik kan het niet over mijn hart krijgen haar alleen te laten ze zoekt namelijk naar me als er vuurwerk is. Dus ik maak een prive feestje met veel hapjes drinken en gewoon goede films, en de volgende dag naar ouders om nieuw jaar te wensen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zit nog te twijfelen.Feestje of in m'n eentje thuis. Klinkt bizar maar ik heb echt nog geen idee.
Toch zeker niet precies om 0:00 uur, hè? Dat gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Lot88 het volgende:
ik ben met O en N wel op TC ben alleen thuis je bent jong en je wilt wat
Ik weet niet of je het erg druk gaat krijgen. Ik ben ook wel eens alleen met O&N geweest, jaren geleden, bleef ik op de katten passenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Lot88 het volgende:
die kans is vrij groot..quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch zeker niet precies om 0:00 uur, hè? Dat gaat zelfs mij te ver
dan kom ik jou de beste wensen wensen morgen! ook omdat je een mclouds daughters plaatje hebt <3quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
Nee hoor vind ik prima, een dag gewoon zo vanwege de kat is voor mij niet een ramp en ik ben ook geen held qua vuurwerk dus ik vind het prima
Gewoon lekker naar je kamer en batsend naar het vuurwerk kijken. Kijken of je zijn vuurwerk samen kan laten vallen met het vuurwerk buiten.quote:
hoe komt men aan "Feestjes" ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:41 schreef Lot88 het volgende:
Is dat dezelfde die je laatst al vertelde?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
Vorige jaar had ik kerstseks buiten en toen werd ik betrapt
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die je laatst al vertelde?
ja het is een soort jeugdhonk bij een cafe hier geworden, en als ik daar naar binnenloop wordt ik meteen uitgescholden voor homoquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
huh jij hebt een slechte reputatie ??
Kan niet. Feest bij vriendenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar je kamer en batsend naar het vuurwerk kijken. Kijken of je zijn vuurwerk samen kan laten vallen met het vuurwerk buiten.
Dat klinkt inderdaad minderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het is een soort jeugdhonk bij een cafe hier geworden, en als ik daar naar binnenloop wordt ik meteen uitgescholden voor homo
hahahahahha! ik heb geen ipodquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:51 schreef -Nouvelles het volgende:
HAHAHAHA trouwens ik was laatst in een discotheek en toen was er een bleke onzekere lompe jongen die een iPod aan het luisteren was met oordopjes in enzo. Ik moest denken aan mylifeisgrey.
quote:
Man up! Komt wel weer goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Oud en nieuwsex was een van de beste sex die ik heb gehad.
Ik neem me voor om volgend jaar minder emo te zijn.
Goed voornemenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ik ga met mijn ouders op de bank zitten, hopelijk kan ik mijn ouders overhalen om BBC2 te kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik zal ook stipt om 0:00 morgen vanaf mijn zolderkamer een berichtje achterlaten voor jullie allemaal. En daarna ga ik fappen.
Wat gaat de rest doen met O&N?
Feestdagensex brengt rare dingen in je wakkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Misschien ooit. Januari is in ieder geval al weer bijna vol gepland.quote:
En mijn vetjes er af te trainen natuurlijk.quote:
Ik denk veel te veel aan haar de laatste dagen. Komt door haar kaartje en telefoontjes enzulks.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Feestdagensex brengt rare dingen in je wakkerGewoon omdat het op een feestdag is heel stom
waarom vraag je dat aan mij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe komt men aan "Feestjes" ?
of moet ik dan gewoon naar een kroeg gaan ofzo waar ik niemand ken, of naar kroeg waar ik slechte reputatie heb?
http://www.openingstijden(...)g-a7--noordbeemster/
is dit tankstation nu open?
Waarom voel je je een loser dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ooit. Januari is in ieder geval al weer bijna vol gepland.
Ik voel me alleen zo'n enorme loser nu.
[..]
En mijn vetjes er af te trainen natuurlijk.
[..]
Ik denk veel te veel aan haar de laatste dagen. Komt door haar kaartje en telefoontjes enzulks.
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Lot88 het volgende:
1. ik ben alleen thuis dus ik heb mijn eigen pyama party
het staat toch op de site. ik snap die site niet, en ik zie er tegenop om een heel stuk te gaan fietsen heen&terug en dat dat tankstation dicht is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij?
2. ik woon niet eens in de buurt bij noordbeemster?
Omdat alles wat ik heb ondernomen eigenlijk heeft gefaald.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom voel je je een loser dan?
ja maar ooit niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat alles wat ik heb ondernomen eigenlijk heeft gefaald.
Mwaah, ik draag meestal geen pyama in bed, maar op luie dagen heb ik mijn luie trui en joggingbroek aan, is dat ook goed?quote:
Ehm nadat ik toestemming heb om te gaan is dat niet echt nodig he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loef!
Ga je morgen nog steeds om 12 uur je bedje in?
Ik kreeg een kerstkaart van mijn ex waar ik niks mee te maken wil hebben omdat ze me enorm heeft beledigd en ze doet alsof er niks aan de hand is. Dat vind ik best vervelend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ooit niet.
je had het net nog over seks enzo, en dat je kaartjes kreeg. dat is wel confronterend opzich hoor!
Laat je dan je moeder heul alleen achter?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nadat ik toestemming heb om te gaan is dat niet echt nodig he.
oh ik wilde vragen aan barthelemues ofzo, maar ik faalde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij?
2. ik woon niet eens in de buurt bij noordbeemster?
Luie trui en pyjamabroek klinkt bekendquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik draag meestal geen pyama in bed, maar op luie dagen heb ik mijn luie trui en joggingbroek aan, is dat ook goed?
Ik kan ook morgen een verassingspyama kopen
beledigende exen zijn kutquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg een kerstkaart van mijn ex waar ik niks mee te maken wil hebben omdat ze me enorm heeft beledigd en ze doet alsof er niks aan de hand is. Dat vind ik best vervelend.
En ik heb sinds augustus geloof ik geen sex meer gehad, dus dat is ook rot.
Nee ik ben thuis morgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat je dan je moeder heul alleen achter?
Matig hoor.
Ik had vroeger een hele stoere van badstof met allemaal coole dudes eropquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
je moet minstens wel een hele foute pyama hebben hoor met hertjes ofzo
Ik al anderhalve week niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb sinds gisteren geen seks meer gehad. Nog erger aangezien jij er al deels aan bent gewend om geen seks meer te hebben. Ik moet nu sowieso een week wachten.
Ik zou zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb sinds gisteren geen seks meer gehad. Nog erger aangezien jij er al deels aan bent gewend om geen seks meer te hebben. Ik moet nu sowieso een week wachten.
gaat goed toch, je hebt een vriendin nog redelijk kort geleden gehad. en dat van seks dat is maar paar maanden enzo, en gewoon gratis. heb ik nooit gehad en ziet er naar uit dat het ook niet kan gebeuren.dat is toch leuk om de wetenschap te hebben dat iemand je leuk vond enzo en zover met je wil gaan en dat leuk vind. dan maakt die paar maanden niet uit!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg een kerstkaart van mijn ex waar ik niks mee te maken wil hebben omdat ze me enorm heeft beledigd en ze doet alsof er niks aan de hand is. Dat vind ik best vervelend.
En ik heb sinds augustus geloof ik geen sex meer gehad, dus dat is ook rot.
Geef je moeder maar een zoen van me.quote:
Ja. Waarom zijn het de genen die je het best kennen die je altijd het meeste pijn doen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
beledigende exen zijn kut
Arme kerel. Gelukkig kun je hier je frustratie kwijt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
ze kan niet nog zwangerder worden toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef formerjellybean het volgende:
wel veilig hoop ik dit keer mpj
Goed advies wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef -Nouvelles het volgende:
En straks kan ik hier mijn frustraties ook niet kwijt dus moet ik zeuren tegen vrienden. En die zeggen dan neuk je toch gewoon iemand. Leuk he.
Aan de andere kant hij had me virtueel beledigd, en ik zag hem hij wilde bijdehand doen en ik dacht oh nee dat doe je niet ,quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef je moeder maar een zoen van me.
[..]
Ja. Waarom zijn het de genen die je het best kennen die je altijd het meeste pijn doen?
[..]
Arme kerel. Gelukkig kun je hier je frustratie kwijt.
Nou, ze was best een hoer. Maar niet van beroep.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gaat goed toch, je hebt een vriendin nog redelijk kort geleden gehad. en dat van seks dat is maar paar maanden enzo, en gewoon gratis. heb ik nooit gehad en ziet er naar uit dat het ook niet kan gebeuren. lijkt me wel leuk om de wetenschap te hebben dat iemand je leuk vond enzo en zover met je wil gaan en dat leuk vind. dan maakt die paar maanden niet uit!
of was het een prostituee?
Jij kent rare mensen. Dat dient gezegd te worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan de andere kant hij had me virtueel beledigd, en ik zag hem hij wilde bijdehand doen en ik dacht oh nee dat doe je niet ,
Vervolgens ging die in zijn eentje buiten zitten en zat ik in de kroegheeft die ook een poosje gestaan
Ik doe het niet met een ander.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze kan niet nog zwangerder worden toch?
of doet hij het met een ander?
Ja, aan de ene kant wel. Heb ik ook niets te klagen.quote:
Feit ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kent rare mensen. Dat dient gezegd te worden.
Alleen voor leuke meisjes toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Ik ren weg voor meisjes, dus ik ben het met die man eens.
Oh das waar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen voor leuke meisjes toch?
Oh dat heb ik wel eens gedaan hoor, toen ze me wou slaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je rent niet weg voor Faye...
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
Ik ren weg voor meisjes, dus ik ben het met die man eens.
Hehe. Maar je kunt dan ook goed rennen, met die negergenen van je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel eens gedaan hoor, toen ze me wou slaan.
En ze slaat hard voor een meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |