nogalquote:
Lekker op tijd.quote:
Maak dan maar gewoon een heel topic speciaal voor TC-mededelingen. Iedereen blij. Zal vast wel ergens in ONZ mogen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is gewoon makkelijker om het even hier te plaatsen
voorbeelden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom zijn films die in engeland gemaakt zijn of over engeland gaan leuk ???
British Slutfest part 3quote:
Humor. Out of the box thinking..quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom zijn films die in engeland gemaakt zijn of over engeland gaan leuk ???
true.. geldt ook voor seriesquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Humor. Out of the box thinking..
London Lustpalace 12 vond ik wel een meesterwerkje.quote:
ik heb met verbazing naar 'misfits' zitten kijken.. zo fout, zo goed, zo raar en toch boeiendquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Monarch of Glenn is een leuke serie
Ja die is leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Monarch of Glenn is een leuke serie
Dat gaan mensen niet volgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Maak dan maar gewoon een heel topic speciaal voor TC-mededelingen. Iedereen blij. Zal vast wel ergens in ONZ mogen.
Ow! Hoe was het? Ging het?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Goed, net terug van de tandarts. Moet nu nog eten
Ja, moest tandsteen laten verwijderen. 6 jaar niet geweest, do the mathquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow! Hoe was het? Ging het?
Je mag best een keer zondigenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Deze week eet ik echt raar maar het is ook een rare week dus dan mag het
Ja, ik weet nog dat je lang niet meer geweest bent was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja, moest tandsteen laten verwijderen. 6 jaar niet geweest, do the math
Over 2 weken verstandskiezen verwijderen en dan ben ik er van afvoor een half jaar
Ook gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als mijn maag het overleefd . Dit is weekje ongezond eten voor me vol met kruiden etc . Dus hoop ik dat ik niet oud en nieuw op de wc doorbreng
Ik heb bijna het hele jaar opgelet wat ik eet. Ik probeer het nu nog te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als mijn maag het overleefd . Dit is weekje ongezond eten voor me vol met kruiden etc . Dus hoop ik dat ik niet oud en nieuw op de wc doorbreng
Ik ben ook rond etenstijd mn bed in gedoken, om 1 voor 12 voor t aftellen er uit gekomen en om 5 over twaalf lag ik er weer inquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus heel kut , zie je iedereen lekkere dingen eten en jij voelt je gewoon verrot
Appelbeignets horen er toch wel bij. Al zou ik die nu ook moeten laten staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus heel kut , zie je iedereen lekkere dingen eten en jij voelt je gewoon verrot
live of tv?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gezellig darten aan het kijken
Als het niet interessant genoeg is om er een topic voor te volgen, hoef je het hier ook niet te doenquote:
kzal zo ook eens een paar barmannen op gaan zoeken.. als het goed is staat daar geen tv aan en herriet er een diejayquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het niet interessant genoeg is om er een topic voor te volgen, hoef je het hier ook niet te doen
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.quote:
Nee, ik vind dat je moeilijk doet en ik laat het daarbijquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.
Volgens mij is het in ieder geval niet mogelijk om altijd dezelfde TC te gebruiken. Of ik mis iets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt hoor, alleen onenigheid over of die links en andere TC-updates nou echt hier moeten. Drommeldaris lijkt het inmiddels met me eens te zijn, gezien het uitblijven van weerwoord.
En ik vind het irritant dat jullie dit topic gebruiken als reclamezuil voor jullie TC. En dat blijf ik vinden zolang jullie het blijven doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je moeilijk doet en ik laat het daarbij
Ik denk dat communicatie over TC prima in een eigen topic kan zodat iedereen blij is. Maar dat vond Drommeldaris geen goed idee want 'dat volgt toch niemand'.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij is het in ieder geval niet mogelijk om altijd dezelfde TC te gebruiken. Of ik mis iets.
Nou, er zijn er ook die proberen het allebei een beetje bij te houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
stomme tc iedereen gaat weg stelletje hufters zo
Dat bedoel ik. Eerst wordt het topic overspoeld door platvloers gedoe, en vervolgens gaat iedereen naar die TC en worden zelfs nieuwe posters hier direct die kant op getrokken door die constante links. Zo wordt het nooit meer wat hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
stomme tc iedereen gaat weg stelletje hufters zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |