Ik heb tot nu toe al mijn mannen zelf versierdquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn sowieso slechte versierders, want ze laten mannen meestal hun versieren.
Het is heel logisch hoor.
Ik ben wel een vet goede sjansert trouwens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Vrouwen zijn sowieso slechte versierders, want ze laten mannen meestal hun versieren.
Het is heel logisch hoor.
Zo vaak lezen ze hier niet, de mods.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
Ach, ik zal nooit zeggen dat ik ergens per se genoemd moet worden. Maar het versterkt een beetje het idee dat je toch bij de groep bent gaan horen. Dat je niet voor niets hier eens bent komen kijken. Maar dat heb ik nu dus niet.
Je hoort er wel bij hoor, wij zien direct dat je bent vergetenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
Ach, ik zal nooit zeggen dat ik ergens per se genoemd moet worden. Maar het versterkt een beetje het idee dat je toch bij de groep bent gaan horen. Dat je niet voor niets hier eens bent komen kijken. Maar dat heb ik nu dus niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe al mijn mannen zelf versierd
Zoals je al leest, belangrijker dat de groep zelf weet dat je er bij hoort.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
En je komt pas savonds online, de mods liggen na sesamstraat al in bedquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
Ik ga in heel 2012 niet kibbelenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind het wel lief hoor , ondanks dat ze heel wat werk aan ons hebbenZe gunnen ons een nieuw kibbelend jaar
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo vaak lezen ze hier niet, de mods.
Je hoort er hardstikke bij hoor Capstan.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je hoort er wel bij hoor, wij zien direct dat je bent vergeten
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zoals je al leest, belangrijker dat de groep zelf weet dat je er bij hoort.
Dank jullie welquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En je komt pas savonds online, de mods liggen na sesamstraat al in bed
daar ben ik te koppig en wijsneuserig voor dat gaat mij niet lukkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga in heel 2012 niet kibbelen
2 bazen voor je reactie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 applausjes voor jou.
Voor mij hoor je er wel bij hoor. Maargoed big deal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Capstan het volgende:
Belangrijker is natuurlijk hoe, dan weet ik op welke signalen ik moet lettenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe al mijn mannen zelf versierd
Er staat topicquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 bazen voor je reactie.
[ afbeelding ]
Welke signalen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Belangrijker is natuurlijk hoe, dan weet ik op welke signalen ik moet letten
Onurquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 bazen voor je reactie.
[ afbeelding ]
Ik kom er wel overheen, hoor. Misschien is het beter als volgend jaar de TT niet meer op me van toepassing isquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Voor mij hoor je er wel bij hoor. Maargoed big deal.
Als je maar wel blijft posten danquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kom er wel overheen, hoor. Misschien is het beter als volgend jaar de TT niet meer op me van toepassing is
Zeg, ik ben Axel of Keyos niet, hèquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je maar wel blijft posten dan
Uiteraard, succesverhalen zijn wellicht een motivatie en hulp voor de rest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je maar wel blijft posten dan
Ze komen nog wel af en toe langsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg, ik ben Axel of Keyos niet, hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |