Misschien toch eens terugkijken dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh dit is wel mooi, zeker omdat het is geschreven nadat Freddie al wist dattie niet lang meer te leven had. Geweldig stuk uit die docu van een paar weken terug. Vanaf het moment dat Freddie wist dat zijn tijd er bijna op zat, wilde hij er nog één keer alles uithalen en zo veel mogelijk nummers opnemen. Hoe ze ook die clip opnamen. Een zwaar afgetakelde Freddie. Indrukwekkend gewoon
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh dit is wel mooi, zeker omdat het is geschreven nadat Freddie al wist dattie niet lang meer te leven had. Geweldig stuk uit die docu van een paar weken terug. Vanaf het moment dat Freddie wist dat zijn tijd er bijna op zat, wilde hij er nog één keer alles uithalen en zo veel mogelijk nummers opnemen. Hoe ze ook die clip opnamen. Een zwaar afgetakelde Freddie. Indrukwekkend gewoon
Is niet terug te kijken.. tenminste niet op uitzending gemist. Ik heb al gezocht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien toch eens terugkijken dan.
Ja, een mooie documentaire was dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
De vraag is ben ik dan al wakker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Jane het volgende:
Mooi dat Morning Has Broken ook echt 's ochtends langskomt.
Alle toffe nummers kan je gewoon overal vinden. Radio is leuk als achtergrondquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Tijn het volgende:
Sowieso is om 8 uur opstaan niet echt een straf natuurlijk.
Om 6 uur of eerder zou ik de wekker niet snel zetten voor een liedje op de radio. Sowieso niet voor een enkel liedje trouwens, het moeten wel minstens 3 toffe nummers in een uur zijn wil ik ervoor gaan zitten.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
These are the days... werd gedraaid op de begrafenis van m`n vader in 2007
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow lekker. Ben ik nog nooit geweest. Lang weekend?
Één groot complotquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Jane het volgende:
Mooi dat Morning Has Broken ook echt 's ochtends langskomt.
Ik vind het heel anders wanneer een tof nummer langskomt in de Top 2000 dan in je eigen playlist.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alle toffe nummers kan je gewoon overal vinden. Radio is leuk als achtergrond
quote:
Maar schrijf zijn voornaam dan wel goedquote:
Nee, maar het boek was beter!quote:
Truste!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga naar bed, dag heeft wel lang genoeg geduurd.
Leuk begin van het nieuwe jaar. Wij beginnen volgende week zondag met optreden van Theo Maassen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]Donderdag tot zondag
Ben er twee jaar geleden ook met G. geweest en dat is toen zo goed bevallen dat we weer terug wildenDrie jaar geleden ook geweest en in 1988 en 1989, kan me dus herinneren dat de muur er stond en een jaar later nog maar gedeeltelijk
Volgens mij kun je de Top 2000 later wel online terugluisteren. Maar dan is de sfeer wel weg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Op Veronica (dacht ik) had je laatst een lijst die 's avonds werd herhaald. Dan gingen ze de volgende dag weer door. Dus zowel de dag- als nachtmensen konden 'm volgen.
Jawel, maar de wekker ervoor zetten, of plannen om dan speciaal thuis te zijn bijvoorbeeld: nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het heel anders wanneer een tof nummer langskomt in de Top 2000 dan in je eigen playlist.
Vooral het feit dat heel Nederland op dat moment naar hetzelfde zit te luisteren als jij is een gaaf idee, toch?
Farrokhquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar schrijf zijn voornaam dan wel goed
Sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga naar bed, dag heeft wel lang genoeg geduurd.
Ik heb hem wel ergens anders gevondenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is niet terug te kijken.. tenminste niet op uitzending gemist. Ik heb al gezocht.
Al is het alleen al omdat iedereen die hier was op apegapen ligt van vermoeidheid.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de Top 2000 later wel online terugluisteren. Maar dan is de sfeer wel weg.
Prutserquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is ook tofquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk begin van het nieuwe jaar. Wij beginnen volgende week zondag met optreden van Theo Maassen.
8 uur is ook niet midden in de nacht, he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jawel, maar de wekker ervoor zetten, of plannen om dan speciaal thuis te zijn bijvoorbeeld: nee.
Top 1000 ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Op Veronica (dacht ik) had je laatst een lijst die 's avonds werd herhaald. Dan gingen ze de volgende dag weer door. Dus zowel de dag- als nachtmensen konden 'm volgen.
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij kun je de Top 2000 later wel online terugluisteren. Maar dan is de sfeer wel weg.
Yeps.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook tofMooie plannen voor het nieuwe jaar allebei
Zie mijzelf nog als brugger met dat boek aankomen.... maar heb het met veel plezier uitgelezen en nog ergens in de kast staan. Verfrommeld en uiteengevallen in 6 stukken, maar dat maakt niet uit.quote:
Maakt niet uit. Wanneer je er uit bent. Ik zet de wekker nooitquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef Jane het volgende:
[..]
8 uur is ook niet midden in de nacht, he?
Toen ik een jaar of elf was wilde ik die film zien in een buurtcentrum. Kwam er binnen, maar er werd wel getwijfeld of die film wel geschikt voor me was.quote:
Had het zo uit. Prachtig boek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zie mijzelf nog als brugger met dat boek aankomen.... maar heb het met veel plezier uitgelezen en nog ergens in de kast staan. Verfrommeld en uiteengevallen in 6 stukken, maar dat maakt niet uit.
Jammerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef peaceman het volgende:
Trouwens Majo, ik denk dat Radiohead op Pinkpop gaat komen.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik koester een diepe haat tegen Acda & De Munnik
Als ik de wekker nooit zou zetten, zou ik ook nooit op mijn werk komen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wanneer je er uit bent. Ik zet de wekker nooit
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook, liefst in Tivoli, maar als ze maar komen!quote:
Hmm, nu krijg ik het idee dat je een stuk ouder bent. Maar mocht je nog van het stappen zijn.. Club Magnet. Place to be met jouw muzieksmaak.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]Donderdag tot zondag
Ben er twee jaar geleden ook met G. geweest en dat is toen zo goed bevallen dat we weer terug wildenDrie jaar geleden ook geweest en in 1988 en 1989, kan me dus herinneren dat de muur er stond en een jaar later nog maar gedeeltelijk
Dan ga ik naar Pinkpopquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef peaceman het volgende:
Trouwens Majo, ik denk dat Radiohead op Pinkpop gaat komen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zucht...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik de wekker nooit zou zetten, zou ik ook nooit op mijn werk komen.
(niet dat ik morgen moet werken hoor)
We zijn niet allemaal klaplopers, hequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wanneer je er uit bent. Ik zet de wekker nooit
Dat gevoel heb ik gewoon.. Sowieso zijn de 1e 2 namen al interessantquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Pinkpop
Waarom denk je dat?
Ik ook niet... volledig nieuw voor mij.quote:
Tsssskquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik niet. Maar heb er ook helemaal niets meequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit zijn de Nederlandse Lennon & McCartney toch?
Tja afrijden naar Limburg, naar festivalgangersquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook, liefst in Tivoli, maar als ze maar komen!
Ik ken iemand die ze in Tivoli gezien heeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook, liefst in Tivoli, maar als ze maar komen!
Dat liedje is een van de bekendere nummers van AedMquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:25 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik ook niet. Fanclubstemmern?
Ik ben 29quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, nu krijg ik het idee dat je een stuk ouder bent. Maar mocht je nog van het stappen zijn.. Club Magnet. Place to be met jouw muzieksmaak.
De mooiste ooit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef tha_dark het volgende:
Een van de mooiste Nederlandstalige nummers.
Vlak Kate Bushquote:
Vind het origineel beterquote:
Met de peppers heb ik niet zoveel en Pearl Jam was een deceptie op Werchter. Ik zou graag een herkansing willen maar dan graag met een nuchtere Vedderquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik gewoon.. Sowieso zijn de 1e 2 namen al interessant
It's getting old nowquote:
De 1e 2 namen zijn toch The Boss en Soundgardenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met de peppers heb ik niet zoveel en Pearl Jam was een deceptie op Werchter. Ik zou graag een herkansing willen maar dan graag met een nuchtere Vedder
Succes met A Gogo, ik vond t niet meevallen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef Aalbers het volgende:
Ik ben er vantussen. Nog even twee Top200 a gogo uitzendingen terugkijken.
Dips voor Hocus Pocus van Focus trouwens.
Ahum eerste 2 namen voor Pinkpop zijn Soundgarden en Bruce Springsteen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met de peppers heb ik niet zoveel en Pearl Jam was een deceptie op Werchter. Ik zou graag een herkansing willen maar dan graag met een nuchtere Vedder
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef Aalbers het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef Aalbers het volgende:
26 en 27 juni Ziggo domequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Twitterwall is ook echt een toegevoegde waarde. "Bij Bright Eyes moet ik gelijk weer denken aan die film, Watership Down." Joh, echt?
En dat wordt dan ook nog ge-retweet
Die Twitterwall is ook echt een toegevoegde waarde. "Bij Bright Eyes moet ik gelijk weer denken aan die film, Watership Down." Joh, echt?
*proest*quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh dan ben ik in de war met Werchterquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1e 2 namen zijn toch The Boss en Soundgarden
Ik snap 'm niet, maar ik snap sowieso niets van dat getwitterquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Was dus met Werchter in de war, dit spreekt me meer aanquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ahum eerste 2 namen voor Pinkpop zijn Soundgarden en Bruce Springsteen...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef fratsman het volgende:
Als mijn schoonmoeder zo positief was geweest als Kate Bush dan had mijn schoonvader allang weer werk gehad.
Whehehe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je ook wat te twitterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Film met Bruce Willis en Ben Affleck waar ik nu de naam ff van vergeten ben
Armageddon...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Don't give up?quote:
Eigenlijk wel, maar als de line up van Pinkpop erg goed is dan wordt het misschien toch een keer Pinkpop. Maar ik wil Lowlands ook niet missen. Keuzesquote:
Nah dankje...ik zit niet te wachten op de retweet van de 56-jarige Jannetje de Bruin uit Schubbekutteveenquote:
En de dochter van hequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik geloof je gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef laxus13 het volgende:
Ben ik dan de enige die dit een mooi nummer vind
Je kunt eventueel ook een dag Pinkpop doen natuurlijk en wel lowlands.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar als de line up van Pinkpop erg goed is dan wordt het misschien toch een keer Pinkpop. Maar ik wil Lowlands ook niet missen. Keuzes
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef laxus13 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef laxus13 het volgende:
Ik vrees van welquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef laxus13 het volgende:
Toch is het zoquote:
samen met een heleboel stemmersquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef laxus13 het volgende:
Dat is ook nog een optie jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt eventueel ook een dag Pinkpop doen natuurlijk en wel lowlands.
Geweldige film over mismanagment, waarin je de moeilijke ontwikkelingen binnen een team volgt die duidelijk door een incompetente HR-mederwerker verkeerd zijn aangenomen.quote:
Ook jij hoort dattie niet meent wattie zingt. Wat een emotieloze rotzooi is dit zeg.quote:
Cryin`quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef peaceman het volgende:
Aerosmith heeft leuke nummers, maar deze hoort niet in die categorie. Overgewaardeerde bagger.
Lijkt me de beste! Lowlands is traditie.quote:
Die zich afvraagt wanneer de eerste Zanger Rinus er aankomt met dat scooterliedje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nah dankje...ik zit niet te wachten op de retweet van de 56-jarige Jannetje de Bruin uit Schubbekutteveen
Dus...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geweldige film over mismanagment, waarin je de moeilijke ontwikkelingen binnen een team volgt die duidelijk door een incompetente HR-mederwerker verkeerd zijn aangenomen.
En staat zo veel te hoog.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ook jij hoort dattie niet meent wattie zingt. Wat een emotieloze rotzooi is dit zeg.
Awquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt me de beste! Lowlands is traditie.Zonder Majo geen Lowlands.. zoiets
Waardoor ze iedere dag 2km per uur harder gaat stofzuigen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die zich afvraagt wanneer de eerste Zanger Rinus er aankomt met dat scooterliedje.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef MaJo het volgende:
Trouwens klagen over Adele en Buble en dan dat Aerosmith nummer het beste ooit vinden![]()
Daarom 1 dag PP (misschien) en zeker LL!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
AwMaar ik ga nu al 8 jaar, zou toch zonde zijn om die traditie te verbreken
Ik ben nu 6 jaar geweest. 2 jaar onderbroken ivm de kinderen. Toen is Peace "alleen" geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
AwMaar ik ga nu al 8 jaar, zou toch zonde zijn om die traditie te verbreken
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Moet zij dat voor je doen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef fratsman het volgende:
Stik. Mijn vriendin ligt in bed, dus ik kan de radio niet hard zetten.
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Pas aan het einde hoor je het.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds niet geloven dat die stem op dat nummer van Steven Tyler is.
Dat kan welquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef fratsman het volgende:
Gewoon uit bed trillen. Jullie halen t einde van 2011 nog wel samenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef fratsman het volgende:
Staat 'Get out of your lazy bed' niet in de lijst?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef fratsman het volgende:
Juist wel toch? anders kan zij het niet horen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef fratsman het volgende:
Dat kan best; en laat je verrrassen door de reactiequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef fratsman het volgende:
En panfluiten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Jan Akkerman hield niet van dat gejodel.
Jullie hebben gelijk. Fuck it!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gewoon uit bed trillen. Jullie halen t einde van 2011 nog wel samen
Alleen mijn vriend neigt om niet meer naar LL te gaan, hij vindt het steeds minder leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daarom 1 dag PP (misschien) en zeker LL!
Uit Dazed & Confusedquote:
hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef Fred_B het volgende:
Wat een geweldig nummer![]()
Zometeen komt Quagmire van Family Guy ook nog langs
Akkerman en Van Leer in één groep was sowieso een verstandshuwelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Jan Akkerman hield niet van dat gejodel.
Ow dat is erg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend neigt om niet meer naar LL te gaan, hij vindt het steeds minder leuk
Werkelijk? Ik vind het eigenlijk de laatste jaren steeds leuker worden. (behalve dag 3 omdat ik dan kapot benquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend neigt om niet meer naar LL te gaan, hij vindt het steeds minder leuk
Een boerenlul en een zwever, dat kan nooit lang goed gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Akkerman en Van Leer in één groep was sowieso een verstandshuwelijk.
I knowquote:
Dan kan hij helaas prima meeluisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
Geert Wildert luistert niet naaar de top 2000.
Hij vindt dat 35% Nedelandstalig moet zijn.
Ik vond het laatste jaar het minste qua line up maar heb het zoals altijd erg naar mijn zin gehadquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik vind het eigenlijk de laatste jaren steeds leuker worden. (behalve dag 3 omdat ik dan kapot ben)
Dat heb ik met PP. Schrik steeds van het puber publiek daarquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Soms is die mindere line-up wel lekker om eerlijk te zijn. Het 'hangen' op lowlands vind ik heel erg tof.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het laatste jaar het minste qua line up maar heb het zoals altijd erg naar mijn zin gehad
Dat kan toch ook. Als de één iets heel tof vindt en de ander niet, moet dat kunnen. Peace gaat ook sinds Lennon er is meer "alleen" als in zonder mij naar een festival.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowMaar ik denk dat ik sowieso wel ga
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef laxus13 het volgende:
Waarom niet de 6 minuten versie van Hocus Pocus draaien
Nee hoor het is 12%quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan kan hij helaas prima meeluisteren
Ik voel mezelf ook te oud voor festivalsquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat heb ik met PP. Schrik steeds van het puber publiek daar
Neuj, gewone versie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat draaien ze? De liveversie of..
Je bent 84?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook te oud voor festivals
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook. Als de één iets heel tof vindt en de ander niet, moet dat kunnen. Peace gaat ook sinds Lennon er is meer "alleen" als in zonder mij naar een festival.
werkelijk? Ik niet hoor. Afgelopen jaar op Lowlands heb ik het zo naar mn zin gehad. Zelfs voor het eerst in tentje bij Lowlands gestaan. En lang leven alcohol... maakt het nog leuker. Vorige jaren moest ik altijd rijden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook te oud voor festivals
Idd als een man. Was de travisteit Candy Darling (zie ook Lou Reeds Walk on the wild side)quote:
Dat is wel het leukst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zoMaar uiteindelijk vindt hij het ook altijd wel tof dus denk dat ie gewoon weer meegaat
Inderdaad!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Solsbury Hill, fantastisch nummer
Ontiegelijk goed. PG op zijn best.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Solsbury Hill, fantastisch nummer
Nick en Simon, Hazes, Smit, Acda en de Munnik, Henk met en zonder Goede Doel, Boudewijn natuurlijk, Herman van Veen, etc.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan kan hij helaas prima meeluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |