Akkerman en Van Leer in één groep was sowieso een verstandshuwelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef Wickedangel het volgende:
Jan Akkerman hield niet van dat gejodel.
Ow dat is erg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend neigt om niet meer naar LL te gaan, hij vindt het steeds minder leuk
Werkelijk? Ik vind het eigenlijk de laatste jaren steeds leuker worden. (behalve dag 3 omdat ik dan kapot benquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend neigt om niet meer naar LL te gaan, hij vindt het steeds minder leuk
Een boerenlul en een zwever, dat kan nooit lang goed gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Akkerman en Van Leer in één groep was sowieso een verstandshuwelijk.
I knowquote:
Dan kan hij helaas prima meeluisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef Wilskracht het volgende:
Geert Wildert luistert niet naaar de top 2000.
Hij vindt dat 35% Nedelandstalig moet zijn.
Ik vond het laatste jaar het minste qua line up maar heb het zoals altijd erg naar mijn zin gehadquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik vind het eigenlijk de laatste jaren steeds leuker worden. (behalve dag 3 omdat ik dan kapot ben)
Dat heb ik met PP. Schrik steeds van het puber publiek daarquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Soms is die mindere line-up wel lekker om eerlijk te zijn. Het 'hangen' op lowlands vind ik heel erg tof.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het laatste jaar het minste qua line up maar heb het zoals altijd erg naar mijn zin gehad
Dat kan toch ook. Als de één iets heel tof vindt en de ander niet, moet dat kunnen. Peace gaat ook sinds Lennon er is meer "alleen" als in zonder mij naar een festival.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
I knowMaar ik denk dat ik sowieso wel ga
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef laxus13 het volgende:
Waarom niet de 6 minuten versie van Hocus Pocus draaien
Nee hoor het is 12%quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan kan hij helaas prima meeluisteren
Ik voel mezelf ook te oud voor festivalsquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat heb ik met PP. Schrik steeds van het puber publiek daar
Neuj, gewone versie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat draaien ze? De liveversie of..
Je bent 84?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook te oud voor festivals
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook. Als de één iets heel tof vindt en de ander niet, moet dat kunnen. Peace gaat ook sinds Lennon er is meer "alleen" als in zonder mij naar een festival.
werkelijk? Ik niet hoor. Afgelopen jaar op Lowlands heb ik het zo naar mn zin gehad. Zelfs voor het eerst in tentje bij Lowlands gestaan. En lang leven alcohol... maakt het nog leuker. Vorige jaren moest ik altijd rijden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voel mezelf ook te oud voor festivals
Idd als een man. Was de travisteit Candy Darling (zie ook Lou Reeds Walk on the wild side)quote:
Dat is wel het leukst.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zoMaar uiteindelijk vindt hij het ook altijd wel tof dus denk dat ie gewoon weer meegaat
Inderdaad!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Solsbury Hill, fantastisch nummer
Ontiegelijk goed. PG op zijn best.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef Wickedangel het volgende:
Solsbury Hill, fantastisch nummer
Nick en Simon, Hazes, Smit, Acda en de Munnik, Henk met en zonder Goede Doel, Boudewijn natuurlijk, Herman van Veen, etc.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan kan hij helaas prima meeluisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |