Misschien toch eens terugkijken dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh dit is wel mooi, zeker omdat het is geschreven nadat Freddie al wist dattie niet lang meer te leven had. Geweldig stuk uit die docu van een paar weken terug. Vanaf het moment dat Freddie wist dat zijn tijd er bijna op zat, wilde hij er nog één keer alles uithalen en zo veel mogelijk nummers opnemen. Hoe ze ook die clip opnamen. Een zwaar afgetakelde Freddie. Indrukwekkend gewoon
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh dit is wel mooi, zeker omdat het is geschreven nadat Freddie al wist dattie niet lang meer te leven had. Geweldig stuk uit die docu van een paar weken terug. Vanaf het moment dat Freddie wist dat zijn tijd er bijna op zat, wilde hij er nog één keer alles uithalen en zo veel mogelijk nummers opnemen. Hoe ze ook die clip opnamen. Een zwaar afgetakelde Freddie. Indrukwekkend gewoon
Is niet terug te kijken.. tenminste niet op uitzending gemist. Ik heb al gezocht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien toch eens terugkijken dan.
Ja, een mooie documentaire was dat sowieso.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
De vraag is ben ik dan al wakker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Jane het volgende:
Mooi dat Morning Has Broken ook echt 's ochtends langskomt.
Alle toffe nummers kan je gewoon overal vinden. Radio is leuk als achtergrondquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Tijn het volgende:
Sowieso is om 8 uur opstaan niet echt een straf natuurlijk.
Om 6 uur of eerder zou ik de wekker niet snel zetten voor een liedje op de radio. Sowieso niet voor een enkel liedje trouwens, het moeten wel minstens 3 toffe nummers in een uur zijn wil ik ervoor gaan zitten.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Timo20 het volgende:
These are the days... werd gedraaid op de begrafenis van m`n vader in 2007
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow lekker. Ben ik nog nooit geweest. Lang weekend?
Één groot complotquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Jane het volgende:
Mooi dat Morning Has Broken ook echt 's ochtends langskomt.
Ik vind het heel anders wanneer een tof nummer langskomt in de Top 2000 dan in je eigen playlist.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alle toffe nummers kan je gewoon overal vinden. Radio is leuk als achtergrond
quote:
Maar schrijf zijn voornaam dan wel goedquote:
Nee, maar het boek was beter!quote:
Truste!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga naar bed, dag heeft wel lang genoeg geduurd.
Leuk begin van het nieuwe jaar. Wij beginnen volgende week zondag met optreden van Theo Maassen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]Donderdag tot zondag
Ben er twee jaar geleden ook met G. geweest en dat is toen zo goed bevallen dat we weer terug wildenDrie jaar geleden ook geweest en in 1988 en 1989, kan me dus herinneren dat de muur er stond en een jaar later nog maar gedeeltelijk
Volgens mij kun je de Top 2000 later wel online terugluisteren. Maar dan is de sfeer wel weg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Op Veronica (dacht ik) had je laatst een lijst die 's avonds werd herhaald. Dan gingen ze de volgende dag weer door. Dus zowel de dag- als nachtmensen konden 'm volgen.
Jawel, maar de wekker ervoor zetten, of plannen om dan speciaal thuis te zijn bijvoorbeeld: nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het heel anders wanneer een tof nummer langskomt in de Top 2000 dan in je eigen playlist.
Vooral het feit dat heel Nederland op dat moment naar hetzelfde zit te luisteren als jij is een gaaf idee, toch?
Farrokhquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar schrijf zijn voornaam dan wel goed
Sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik ga naar bed, dag heeft wel lang genoeg geduurd.
Ik heb hem wel ergens anders gevondenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is niet terug te kijken.. tenminste niet op uitzending gemist. Ik heb al gezocht.
Al is het alleen al omdat iedereen die hier was op apegapen ligt van vermoeidheid.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij kun je de Top 2000 later wel online terugluisteren. Maar dan is de sfeer wel weg.
Prutserquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is ook tofquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk begin van het nieuwe jaar. Wij beginnen volgende week zondag met optreden van Theo Maassen.
8 uur is ook niet midden in de nacht, he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jawel, maar de wekker ervoor zetten, of plannen om dan speciaal thuis te zijn bijvoorbeeld: nee.
Top 1000 ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
Op Veronica (dacht ik) had je laatst een lijst die 's avonds werd herhaald. Dan gingen ze de volgende dag weer door. Dus zowel de dag- als nachtmensen konden 'm volgen.
Kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij kun je de Top 2000 later wel online terugluisteren. Maar dan is de sfeer wel weg.
Yeps.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook tofMooie plannen voor het nieuwe jaar allebei
Zie mijzelf nog als brugger met dat boek aankomen.... maar heb het met veel plezier uitgelezen en nog ergens in de kast staan. Verfrommeld en uiteengevallen in 6 stukken, maar dat maakt niet uit.quote:
Maakt niet uit. Wanneer je er uit bent. Ik zet de wekker nooitquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef Jane het volgende:
[..]
8 uur is ook niet midden in de nacht, he?
Toen ik een jaar of elf was wilde ik die film zien in een buurtcentrum. Kwam er binnen, maar er werd wel getwijfeld of die film wel geschikt voor me was.quote:
Had het zo uit. Prachtig boek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zie mijzelf nog als brugger met dat boek aankomen.... maar heb het met veel plezier uitgelezen en nog ergens in de kast staan. Verfrommeld en uiteengevallen in 6 stukken, maar dat maakt niet uit.
Jammerquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef peaceman het volgende:
Trouwens Majo, ik denk dat Radiohead op Pinkpop gaat komen.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik koester een diepe haat tegen Acda & De Munnik
Als ik de wekker nooit zou zetten, zou ik ook nooit op mijn werk komen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wanneer je er uit bent. Ik zet de wekker nooit
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ook, liefst in Tivoli, maar als ze maar komen!quote:
Hmm, nu krijg ik het idee dat je een stuk ouder bent. Maar mocht je nog van het stappen zijn.. Club Magnet. Place to be met jouw muzieksmaak.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]Donderdag tot zondag
Ben er twee jaar geleden ook met G. geweest en dat is toen zo goed bevallen dat we weer terug wildenDrie jaar geleden ook geweest en in 1988 en 1989, kan me dus herinneren dat de muur er stond en een jaar later nog maar gedeeltelijk
Dan ga ik naar Pinkpopquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef peaceman het volgende:
Trouwens Majo, ik denk dat Radiohead op Pinkpop gaat komen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Zucht...quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik de wekker nooit zou zetten, zou ik ook nooit op mijn werk komen.
(niet dat ik morgen moet werken hoor)
We zijn niet allemaal klaplopers, hequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Wanneer je er uit bent. Ik zet de wekker nooit
Dat gevoel heb ik gewoon.. Sowieso zijn de 1e 2 namen al interessantquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Pinkpop
Waarom denk je dat?
Ik ook niet... volledig nieuw voor mij.quote:
Tsssskquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik niet. Maar heb er ook helemaal niets meequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit zijn de Nederlandse Lennon & McCartney toch?
Tja afrijden naar Limburg, naar festivalgangersquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook, liefst in Tivoli, maar als ze maar komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |