Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Neequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
woooowww, en nu er uitgooien wat je niet leuk vind?
nee, we eten pizza met tettenquote:
en dat dusquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hallo
[..]
[..]
als je leuk mee doet wel
welkom dan maarquote:
Wie ben jij?quote:
Jahquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
Kut. Wade heeft gewonnen, misselijk mannetje.
Ach ja het is maar darts [ afbeelding ].
Ja jammer. Maar was wel een heerlijke pot om te zienquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
Kut. Wade heeft gewonnen, misselijk mannetje.
Ach ja het is maar darts [ afbeelding ].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dan ben je mijn buurmanquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef Ratchet_ het volgende:
[..]
Danku, ik kom uit het verre oosten om Gods woorden te verspreiden.
quote:Deze dames zitten te wachten om te flirten met een leuke kerel zoals jij. Ontmoet ze nu
Je hebt in ieder geval keus.quote:
ik denk toverballenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
er is meerquote:
of dezequote:Ontmoet single vrouwen op zoek naar een serieuze relatie. Wacht niet langer en schrijf je in!
quote:Meer dan 5o.ooo.ooo singles over de hele wereld maken gebruik van Zoosk! Gratis aan de slag
Bij die laatste kan je gelijk aan de slagquote:
Wat Fles zegtquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb gewoon een abo, ik zie al die onzin niet
quote:Volg een Workshop Barista
Leer de kunst van het koffiezetten als een echte Barista.
goldencoffeeboxwebwin
Werkze!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
douchen en scheren en dan dadelijk werken
om half 9 pasquote:
owja jullie zijn natuurlijk openquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb dus helemaal geen zin in morgenavond![]()
en het gaat natuurlijk ook nog een lange avond/nacht worden
Waar werk je?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb dus helemaal geen zin in morgenavond![]()
en het gaat natuurlijk ook nog een lange avond/nacht worden
quote:
in club4lovequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef Ratchet_ het volgende:
[..]
Waar werk je?
Ik heb er dit jaar minder zin in dan normaal moet ik zeggen.
lijkt me wel tofquote:
niet om te werkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me wel tof
Als ik niet getrouwd was dan was ik gekomen![]()
quote:
gisteren was er een lekker ding binnenquote:
Ja sorry hoor, ik heb morgenavond gewoon geen tijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gisteren was er een lekker ding binnen![]()
jammer dat die niet morgenavond hier is
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik heb morgenavond gewoon geen tijd![]()
/flauw
Ik wel maar daar wordt niemand blij vanquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en yuki en Ladylike ook al niet![]()
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:09 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik wel maar daar wordt niemand blij van
Moussaka
ik weet het nog niet...quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en yuki en Ladylike ook al niet![]()
ik welquote:
zilverpoeder?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef xBubbles het volgende:
Super awesome hoedje met zilveren pailletten gekocht
En bijpassend poeder, lippenstift, slijper, potlood voor ogen en lippen, nagellak en body glitter..
Dan word je wel heel zilverigquote:
Ja, maar met Oud&Nieuw mag dat wel toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan word je wel heel zilverig
Alles mag, wat mij betreftquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:35 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, maar met Oud&Nieuw mag dat wel toch?
Bosquote:
Lovelyquote:
Picsquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef xBubbles het volgende:
Super awesome hoedje met zilveren pailletten gekocht
En bijpassend poeder, lippenstift, slijper, potlood voor ogen en lippen, nagellak en body glitter..
Ik dacht dat juist exwokkin van het meubelslepen was?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
argh
bank is de hele kamer door geweest, de tv ook (en dat kreng is net zo zwaar als een wasmachine)
en nog die grote lege plekken
* wel.o.k gaat struik uit het plantsoen graven
goede tip
Heggeschaar pakken en klaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik moet vriendlief even zijn haartjes kortwieken
Ik de koters naar bed dirigerenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik moet vriendlief even zijn haartjes kortwieken
ik ben nu een 3 zits, 2 zits en kerstboom kwijt uit de kamer, dus nu mag het evenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist exwokkin van het meubelslepen was?
neequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet ook nog steeds naar de kappert![]()
LL kan jij mij doen over 2 weken?
Ik had het tegen de LL waarmee ik WEL een date heb over 2 wekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
dan ben ik een weekendje weg met yuki en marijke
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
Aan het lawaai buiten te horen denken sommige mensen dat ze in Samoa wonen.
quote:
oh sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het tegen de LL waarmee ik WEL een date heb over 2 weken
In de buurt van Eindhoven toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
dan ben ik een weekendje weg met yuki en marijke
hoezo? slaan ze een dagje over of zo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
Aan het lawaai buiten te horen denken sommige mensen dat ze in Samoa wonen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo? slaan ze een dagje over of zo?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]om gelijk te gaan lopen met jullie
quote:Sirens wailed and fireworks exploded in the skies over Samoa as the tiny South Pacific country jumped forward in time, crossing westward over the international date line and effectively erasing Friday, December 30, 2011 from the island's calendar.
na-apers en valsspelers zijn het .... wij zijn en blijven het eerste land wat het nieuwe jaar in gaat...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]om gelijk te gaan lopen met jullie
je zult maar net op 30 December je honderste verjaardag vieren...dan voel je je toch mooi genaaitquote:
Dat is zo; aan de andere kant:quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je zult maar net op 30 December je honderste verjaardag vieren...dan voel je je toch mooi genaait
is dit wel leuk natuurlijkquote:Under a government decree, all those scheduled to work on the nonexistent Friday will be given full pay for the missed day of labour.
moeten we hier ook invoeren, nonexistent fridayquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat is zo; aan de andere kant:
[..]
is dit wel leuk natuurlijk
en daar dan wekelijks voor ingeroosterd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moeten we hier ook invoeren, nonexistent friday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik voor de nonexistingmonday gaan? ik heb meer moeite met maandag dan met vrijdag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moeten we hier ook invoeren, nonexistent friday
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Inkomen het volgende:
bij mij is elke werkdag een feestdag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn motto is dan ook "work like you don't need the money"
Kan me echt geen dag herinneren dat ik met tegenzin naar mijn werk ben gegaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:
Oh, ik ga ook niet met tegenzin, alleen zijn de dagen waarop de meeste dingen fout gaan vrijdagenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij mij is elke werkdag een feestdag...
mijn motto is dan ook "work like you don't need the money"
Kan me echt geen dag herinneren dat ik met tegenzin naar mijn werk ben gegaan
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
meebrullen met Normaal.... Mrs.RD zit me erg vreemd aan te kijken
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef xBubbles het volgende:
Mag ik veel huggels terug? Ik heb al ruzie met moederlief, sinds gisteren ook met broerlief en de hele familie..en alweer 2 falende sollicitaties achter de rug
Natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef xBubbles het volgende:
Mag ik veel huggels terug? Ik heb al ruzie met moederlief, sinds gisteren ook met broerlief en de hele familie..en alweer 2 falende sollicitaties achter de rug
Prachtigquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ben ooit, in een ver en grijs verleden tijdens mijn diensttijd ooit naar een optreden van Normaal geweest in een piepklein gehucht in de Achterhoek waar ze ooit zijn begonnen....daar stonden we dan, 10 westerlingen tussen 500 Achterhoekers maar wel.....![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef xBubbles het volgende:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef xBubbles het volgende:
Ja, die denken dat het al 1 januari 0:00 uur isquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo? slaan ze een dagje over of zo?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jammer. Maar was wel een heerlijke pot om te zien
Whitlock - Anderson was ook tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Niet qua duur natuurlijk, maar hij maakte hem mooi af
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
voorzichtig he Nijntje!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, ik had voor 8,95 aan vuurwerk uitgezocht, staan we daar in de winkel, zegt pap: hee dit pakket is best leuk. Und jetzt hebben we voor 30 euro aan vuurwerk.
Zo kwamen mijn ouders ooit eens thuis met eoa enorm pakket wat niemand durfde af te steken (gewonnen op een rad van fortuin op eindejaarsborrel werk van pa zoiets)quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, ik had voor 8,95 aan vuurwerk uitgezocht, staan we daar in de winkel, zegt pap: hee dit pakket is best leuk. Und jetzt hebben we voor 30 euro aan vuurwerk.
Sjeezus Fles waren jullie toch bijna de oorzaak geweest van het uitsterven van de dinosaurussen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kwamen mijn ouders ooit eens thuis met eoa enorm pakket wat niemand durfde af te steken (gewonnen op een rad van fortuin op eindejaarsborrel werk van pa zoiets)
Komt me () moeder op het lumineuze idee om alles in de open haard te gooien
![]()
Gelukkig brak op tijd de wijsheid door
heeyyyy, niet zo kwaaken!!quote:
Ja. Maar ja. Nu zijn ze alsnog dood.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sjeezus Fles waren jullie toch bijna de oorzaak geweest van het uitsterven van de dinosaurussen.
En toen was dat gevaar geweken, had GF vlees nodig voor de dagelijkse barbecue en was het alsnog snel afgelopen met de dino'squote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sjeezus Fles waren jullie toch bijna de oorzaak geweest van het uitsterven van de dinosaurussen.
Ik kan niet tegen mijn verliesquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heeyyyy, niet zo kwaaken!!
Vandaar dat ie zo oud is! Dat vlees maakt je onsterfelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen was dat gevaar geweken, had GF vlees nodig voor de dagelijkse barbecue en was het alsnog snel afgelopen met de dino's.
Sorryquote:
Ja, GF's schuld, zijn zaad voldeed niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar ja. Nu zijn ze alsnog dood.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
iel bah niet GF, die heeft nog in dinosauruskutten gezeten
EN maar beter ook, anders was er heul niet ene RockNijntje gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen was dat gevaar geweken, had GF vlees nodig voor de dagelijkse barbecue en was het alsnog snel afgelopen met de dino's.
Ieuw bahjoh viezerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, GF's schuld, zijn zaad voldeed niet.
[..]
Moet toch wel echt een smeerlap zijn als je ziet wat voor wezen hij mede gecreëerd heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent echt niet zo vies he.
Zal het water in je bad wat kouder zetten danquote:
Iets met een appel en een boom, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet toch wel echt een smeerlap zijn als je ziet wat voor wezen hij mede gecreëerd heeft.
Ik heb het al koud genoeg enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal het water in je bad wat kouder zetten dan
Moet ik je maar weer gloeiend maken dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb het al koud genoeg enzo.
Maak mij heetquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik je maar weer gloeiend maken dan.
Hou mij er buiten jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
D-e hosselt gewoon de hele mannelijke kant van de KSC, dat wisten we al lang.
mij mag ze niet eens hosselenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft mij door!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, ga er nu echt van tussen..alvast een prettig uiteinde gewenst want ik ga de komende 13 uur bush dus geen internet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, ga er nu echt van tussen..alvast een prettig uiteinde gewenst want ik ga de komende 13 uur bush dus geen internet
ach, zal best meevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak mij heet
Ow wacht, vandeweek waren er al rare vermoedens enzo heDit gaat niet meewerken.
Tss, voelde mij zowat speciaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet toch wel echt een smeerlap zijn als je ziet wat voor wezen hij mede gecreëerd heeft.
quote:
nee joh, dat duurt nog ff voordat dat eindigtquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
Tot 2012 RD, als er dan nog een wereld is.
Meisjequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk hoor, ik kan met gemak bijlezen als ik een tijd niet kijk
Jij bent ook heel speciaal, mijn speciaalerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
[..]
ach, zal best meevallen.
[..]
Tss, voelde mij zowat speciaal
Goed he! Ik kon daarstraks rustig Top Gear kijken en Onze Taal lezen en toen ik daarmee klaar was, was de KSC minder dan een pagina verderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk hoor, ik kan met gemak bijlezen als ik een tijd niet kijk
Vet handigquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed he! Ik kon daarstraks rustig Top Gear kijken en Onze Taal lezen en toen ik daarmee klaar was, was de KSC minder dan een pagina verder.
wanneer is alles nou ok, dat vraag ik toch ook niet aan jouquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoel het niet gek
verkeerd gesteld dus
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent ook heel speciaal, mijn speciaalerd
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent ook heel speciaal, mijn speciaalerd
Ik geloof dat daar maar eens een einde aan moet komen....quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed he! Ik kon daarstraks rustig Top Gear kijken en Onze Taal lezen en toen ik daarmee klaar was, was de KSC minder dan een pagina verder.
ik ben heul goed in het bedenken van rare vragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wanneer is alles nou ok, dat vraag ik toch ook niet aan jou![]()
maar Thijs is al heel wat beter, vandaag een heerlijke speeldag gehad
Jij bent speciaal als je op mijn rekening aanwezig bentquote:
SPELE.NL, OMG, trouwen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
SHit wat zijn NUrikabe's stiekem leuke puzzels (en verslavend..)
http://spele.nl/games/puz(...)es/classic-nurikabe/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zie OPquote:
Nee, die gaat steeds verder achteruit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben heul goed in het bedenken van rare vragen
Maardus
![]()
Je pa gaat ook stabiel?
• Overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
• Overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
Eigen risico, niet zo zeiken. Dat doe je al van teveel koffie drinken
gaat het heel snel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die gaat steeds verder achteruit.
kastplantjequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
in de soap ben je nou zwaar gewond maar je overleeft het en ligt daarna als een kastplantje in het ziekenhuis
Jaja, jij harige holbewoner. Beetje mijn plan laten mislukken door foute hete dingen te doen zodat al dat water gaat verdampen he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
in de soap ben je nou zwaar gewond maar je overleeft het en ligt daarna als een kastplantje in het ziekenhuis
het is wel duidelijk wie er wint, en het is niet de papaquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is wel duidelijk wie er wint, en het is niet de papa
Alweer heet!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, jij harige holbewoner. Beetje mijn plan laten mislukken door foute hete dingen te doen zodat al dat water gaat verdampen he.
quote:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, jij harige holbewoner. Beetje mijn plan laten mislukken door foute hete dingen te doen zodat al dat water gaat verdampen he.
hoop dat je nog zoveel mogelijk van hem kan genietenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
klopt, dat het aflopend was dat wisten wequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
ja, maar mensen, dat was toch al gewoon duidelijk, dat hij nu de kerst heeft gehaald wil niet zeggen dat hij nog 10 jaar leeft ofzo...
Wat denk jij zelf?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Vervelend Taartje..
Wat denk je zelf. Laat het nu maar voorbij zijn, of laat hem zo lang mogeljk nog maar leven zolang het nog een beetje draaglijk is (voor jullie en hemzelf) ??
Geen idee, anders vraag het het niet. Ik ken de situatie te slecht. Ik weet alleen dat hij opgegeven is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat denk jij zelf?
Als hij het niet meer volhoudt, dan geeft hij zelf aan dat het klaar is, tot die tijd bewonder ik zijn kracht en doorzettingsvermogen. Dat zal ik blijven doen ook, ook als hij er niet meer is.
Nee, maar ja, hij is wel ziek, maar wie ben ik om te zeggen dat het wel klaar is?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, anders vraag het het niet. Ik ken de situatie te slecht. Ik weet alleen dat hij opgegeven is.
Maar dat laatste is wel mooi
En daarom eenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
ja, maar mensen, dat was toch al gewoon duidelijk, dat hij nu de kerst heeft gehaald wil niet zeggen dat hij nog 10 jaar leeft ofzo...
valt het op dat ik het er ook eigenlijk helemaal niet over wil hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En daarom een; omdat woorden soms gewoon de lading niet kunnen dekken.
Dat is hij ook, niets meer aan te doen, hij gaat dood, en snel ook, de vraag is alleen wanneer preciesquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
ow sorry ik dacht dat je pa al opgegeven was enzo
/einde dit onderwerp
je hebt er sowieso al veel over gezegd dus kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
valt het op dat ik het er ook eigenlijk helemaal niet over wil hebben?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is hij ook, niets meer aan te doen, hij gaat dood, en snel ook, de vraag is alleen wanneer precies
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
valt het op dat ik het er ook eigenlijk helemaal niet over wil hebben?![]()
Gezellig in mn eentje sip binnen blijven. Jeuj.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
En nu klaar dus, ik heb er geen zin meer in.
Gaan jullie morgen nog iets speciaals doen?
Oh, goede verandering van onderwerp zie ik alquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef douche-eendje het volgende:
Gezellig in mn eentje sip binnen blijven. Jeuj.
Ja hequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, goede verandering van onderwerp zie ik al
ok, done.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gezellig in mn eentje sip binnen blijven. Jeuj.
oud en nieuw vieren bij oom en tante, oom wordt 1/1 ook 60quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, done.
Overdag met vrienden de stad in, 's avonds eten met familie en genieten van vuurwerk.
[..]
gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oud en nieuw vieren bij oom en tante, oom wordt 1/1 ook 60
gezellig alleen zijn is ook heerlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef douche-eendje het volgende:
Dus ja ik ga maar weer gezellig alleen zijn, ik schijn er goed in te zijn. Meh.
thanksquote:
ik ben het ook zo graagquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gezellig alleen zijn is ook heerlijk
Precies de reden waarom ik meestal binnen blijf..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Morgen waarschijnlijk fonduen. Daarna even kort de straat op. Veel zin heb ik niet in het gelukkig nieuwjaar wensen. Om eerlijk te zijn blijf ik liever binnen. Maar dat heeft meer te maken dat ik het een beetje hypocriet vind om mensen de beste wensen te wensen als je er niet helemaal achter staat..
Ik zal morgen even met pa overleggen..
ik roep altijd dat ik onbekenden niet ga zoenen etc maar rond 0:00 heb ik meestal alweer een bakkie opquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik meestal binnen blijf..
Nou, kan wel wat afleiding gebruiken... maarja. Niks aan te doen, vrees ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gezellig alleen zijn is ook heerlijk
Feestje in Noord-Nederlandquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, kan wel wat afleiding gebruiken... maarja. Niks aan te doen, vrees ik.
Maar dat klinkt niet als gezellig alleen, dat klinkt als ongezellig alleenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niets te doen in de stad of met iemand kunnen afspreken als je het echt niet gaat trekkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vrees het niet. En ga ook liever niet alleen naar buiten morgen, want vuurwerkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets te doen in de stad of met iemand kunnen afspreken als je het echt niet gaat trekken
Ik geloof dat ik nooit alleen ben geweest tijdens de feestdagenquote:
nu je het zegtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nooit alleen ben geweest tijdens de feestdagen
huh wat? Ik kom net terug van het pijltjes kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja fles ik ben ook wel eens een alleenzijnde zeikerd.
quote:
het was of met mijn ouders, of in een relatie, of bij vriendenquote:
Ja ik deed het tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik doe het nog één keer voor:
[..]
Oneven jaar DUS ben ik gewoon braaf thuis. Volgend jaar volgens plan weer ver wegquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef douche-eendje het volgende:
Vorig jaar oud en nieuw, dit jaar oud en nieuw en sinds 4 jaar iig eerste kerstdag.
Ok, niks gezegdquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh wat? Ik kom net terug van het pijltjes kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |