Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme ik wist het gewoon dat er zoeen TT zou komen toen GF de lapo had.
ik pest d'r nietquote:
Misschien dat je eindelijk zegt wie het is/dat ik het ben*quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat je eindelijk zegt wie het is/dat ik het ben*
* Doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik ben verliefd op een man van 2x mijn leeftijd, nou goed?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
beter dan 3x je leeftijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik ben verliefd op een man van 2x mijn leeftijd, nou goed?.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stel je voor dat ze op jou valt, 100 keer
Hij vergat gewoon de laatste 0 te typenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
rekenen is niet jouw sterkste punt
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
iel bah niet GF, die heeft nog in dinosauruskutten gezeten
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
iel bah niet GF, die heeft nog in dinosauruskutten gezeten
Wokkiequote:
heb ik al van gisterenquote:
GFquote:
MKquote:
Ladyquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MK![]()
zit jij niet in het verkeerde topic?
Het was ook maar een garpjequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lady![]()
ik kom hier wel eens vaker spieken
GFquote:
Is dat een beetje te eten, laatst pompoensoep gegeten vond het nu niet echt bijzonder of zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef douche-eendje het volgende:
Thuispompoenbroodje met brie bij de bakker gehaald
Mkquote:
humorpantalonquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was ook maar een garpje
Ik ga nog een kopje koffie nemen, net op de fiets gezeten. Nu heb ik koude handjes
Soliquequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Is dat een beetje te eten, laatst pompoensoep gegeten vond het nu niet echt bijzonder of zo.
[..]
Mk![]()
Oeh jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
humorpantalon![]()
Wil je een pannenkoek? ze zijn net vers gebakken
tis niet uit een pakje, mix is zelf gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeh jaaaaaaaaaa
Oh ja, ik moet nog brunchen
Ja dat is ook zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis niet uit een pakje, mix is zelf gemaaktveul beter
Die heb ik al jarenquote:
Bij mij issie bezorgdquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou er vandaag nog post bezorgd worden?
preciesquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.
Ik haal nooit een pakje...
Als je nog geen ei, bloem en wat melk kan mixen moet je toch echt eens een kookboek doorlezen
Net als cakemix, maak ik ook altijd zelf
Ik heb de mijne (vuurwerk, sint en kerst) opgeslagen op fok...quote:
Ik kijk ook dagelijkse kost op de belgische tv.. gerechtjes die niet te moeilijk zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies
ik heb voor kerst ook dat kookboek gekregen van die tv serie ' goe gebakken' echt geweldig
preciesquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb de mijne (vuurwerk, sint en kerst) opgeslagen op fok...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik kijk ook dagelijkse kost op de belgische tv.. gerechtjes die niet te moeilijk zijn
Ben geen keukenprinses maar houd wel van lekker eten
Heerlijk ja, daarom ben ik ook op de fiets naar een vriend gegaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zet net mijn raam open. Het lijkt wel lente. Het is zonnig, met zo nu en dan een buitje. Wat fris maar zeker niet koud en de vogeltjes zingen om het hardst
Als je het ziet vind ik het inderdaad wat makkelijkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
nou dat boek wat ik opnoemde is ook erg simpel ( vind ik dan ) en het staat goed omschreven, plus ze doet elk recept voor op tv natuurlijk
En overmorgen mag ie alweer veranderd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:52 schreef RockNijntje het volgende:
Gevonden op de stokoude pc.
Was mijn tweede gifje ooit volgens mij (heb deze ruim een jaar geleden al gemaakt).
truequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heerlijk ja, daarom ben ik ook op de fiets naar een vriend gegaan
[..]
Als je het ziet vind ik het inderdaad wat makkelijker
Naamtopicsquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, even dit topic in mijn fobo zetten.
ik hou dat niet meer bijquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
Oja, even dit topic in mijn fobo zetten.
De 43e alweer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik heb ook de balkondeur openquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zet net mijn raam open. Het lijkt wel lente. Het is zonnig, met zo nu en dan een buitje. Wat fris maar zeker niet koud en de vogeltjes zingen om het hardst
Ik krijg er weinigquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou dat niet meer bijik heb er teveel
Speciaal voor jouquote:
Nobody loves mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pff, dat ga ik niet bijhouden.quote:
Ik ook niet, ik hou weer andere dingen bijquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo.
Ik haal nooit een pakje...
Als je nog geen ei, bloem en wat melk kan mixen moet je toch echt eens een kookboek doorlezen
Net als cakemix, maak ik ook altijd zelf
Ja, alle activiteiten van je dochter bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hou weer andere dingen bij
Dat zou je wel willen hequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, alle activiteiten van je dochter bijvoorbeeld.
quote:
waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
mn hond blijft maar piepen en vervelend doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier, daar staat wel alles inquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
* wel.o.k gaat kookboek bestellen
hij wilt uit de kamer maar mag niet, want er is visite.quote:
en ondertussen zit jij te fokkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij wilt uit de kamer maar mag niet, want er is visite.
Dan schijt ie de kamer wel vol straksquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb er anders genoeg voor je aangemaakt
Issie zo onhandelbaar bij visite?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is geen visite voor mij maar voor mn vriendinquote:
Knows what she wants to bequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik ben verliefd op een man van 2x mijn leeftijd, nou goed?.
ja hij bijt..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor
[..]
Issie zo onhandelbaar bij visite?
Mijn hond doet in het begin even druk maar gaat daarna braaf in de mand liggen
echt waar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
* wel.o.k gaat kookboek bestellen
lol, nee hij's juust buiten geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan schijt ie de kamer wel vol straks
ik had z.r.bakmeelquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt waar?
men neme 2 eitjes, doet daar alvast een flinke scheut melk bij en dan bloem, zo veel als je het beslag dik wilt hebben..
hoppa instant mix voor ten minste een pannekoek of 6/8
Muilkorfje kopenquote:
Iets in die trant jaquote:
nogthans bakt deze papa de lekkerste pannenkoeken van de hele wereldquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt waar?
men neme 2 eitjes, doet daar alvast een flinke scheut melk bij en dan bloem, zo veel als je het beslag dik wilt hebben..
hoppa instant mix voor ten minste een pannekoek of 6/8
nee dan word hij nog agressiever, het is een angstbijter. toen hij 4 maanden was had hij ook al iets van 3/4 verschillende eigenaren gehad en issie verwaarloost/mishandeld geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Muilkorfje kopen
Bijtende honden zijn onzeker, zielig hoor
uit een pakje....quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nogthans bakt deze papa de lekkerste pannenkoeken van de hele wereld
Je mag best voor één dag m'n FOK!vriendje zijn als het per se moet hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Knows what she wants to be
Inside him there's longing
This girl's an open page
Bookmark her - she's so close now
This girl is half his age
Uit The Police - Don't stand so close to me
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag best voor één dag m'n FOK!vriendje zijn als het per se moet hoor [ afbeelding ].
wat zielig voor hemquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee dan word hij nog agressiever, het is een angstbijter. toen hij 4 maanden was had hij ook al iets van 3/4 verschillende eigenaren gehad en issie verwaarloost/mishandeld geweest.
Als iemand aan hem komt buiten dit gezin dan vreetie je op. behalve als je er buiten mee aan't wandelen bent, dan kunnen kindjes hem wel aaien
joah hij lijkt een beetje op een autistquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat zielig voor hem
Maar wat goed dat jullie daar gewoon rekening mee houden en hem toch een goed thuis geven
QFTquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit een pakje....
Kun je nagaan dat je NOG lekkerdere kunt maken
Dan ben je echt super-tover pappa
Nee, ik gein maar wat. Ik wil echt niks met je. Dat nummer is ook juist dat de leraar niet iets met dat meisje wil.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je mag best voor één dag m'n FOK!vriendje zijn als het per se moet hoor [ afbeelding ].
Een kruising Golden retriever (mamma) en grote zwarte hond (pappa)quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
joah hij lijkt een beetje op een autist
joahhij's nu 8 jaar. het is alleen jammer dat je er niet mee kan knuffelen enzo. Maar goed
hij komt niets te kort en ziet er gezond en gelukkig uit
wat voor hond heb jij dan![]()
ORLYquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik gein maar wat. Ik wil echt niks met je. Dat nummer is ook juist dat de leraar niet iets met dat meisje wil.
Ik ga wel weer normaal tegen je doen
awwwwwquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een kruising Golden retriever (mamma) en grote zwarte hond (pappa)
Lijkt op een zwarte labrador, dus dat zal wel een lab geweest zijn
Ons zwart engeltje
Die luistert zoooo goed he![]()
![]()
maar nu is het meergranen en kan ik het verkopen als gezondquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uit een pakje....
Kun je nagaan dat je NOG lekkerdere kunt maken
Dan ben je echt super-tover pappa
Nee, wedden om seks van wel..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ORLY?
Enne, dat hou je echt niet vol.
Tof, altijd al eens een triootje gewild voor de afwisseling.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tof, altijd al eens een triootje gewild voor de afwisseling.
Ze is lief, jong dus speels maar liefquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
awwwwwlijkt me enorm lief en leuk om mee te kroelen
Koop je volkoren bloemquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar nu is het meergranen en kan ik het verkopen als gezond
nee hoor, gewoon een pakjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze is lief, jong dus speels maar lief
[..]
Koop je volkoren bloem
trust me, nog gezonder
leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze is lief, jong dus speels maar lief
[..]
Koop je volkoren bloem
trust me, nog gezonder
Zoals u wenstquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een pakje
zo lui ben ik dan ook wel weer
Ik heb Laika van het internet, paar tientjes betaald, vrouw was eerlijk dat ze nog geen inentingen gehad had en zo...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
leukik zou graag zo'n choco lapje willen
maar dat gaat echt niet nu.
awwwquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb Laika van het internet, paar tientjes betaald, vrouw was eerlijk dat ze nog geen inentingen gehad had en zo...
Maar het was geen geplande zwangerschap dus ze was al blij als de pups een thuis kregen
(Eindelijk iemand die geen geld aan haar hond wil verdienen)
Liefste hond die ik ooit heb gehad
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
in de regen aan stroom werken doe ik toch maar niet
Try before you diequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
in de regen aan stroom werken doe ik toch maar niet
Puppy fabriekquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
awww![]()
ja laatst stonden er 8 berner sennen pups op facebook te koop. als mensen ze niet kochten werden ze afgemaakt, en dat vond die vrouw enorm erg, maar ze vroeg er nog wel even 800 euro voor - per pup -ziek gewoon
idd, dus ik zou gewoon naar het asiel gaan of via internet een goede advertentie zoeken. ik ga sowieso niet naar een fokker, er zijn genoeg honden die een thuis nodig hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Try before you die![]()
[..]
Puppy fabriek
Dan moet je even wachten tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan mijn uren niet invullen in het systeem deze week
en dan is de jaar afsluiting al geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot volgend jaar!
quote:
toch maar nietquote:
ME moeder?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga stofzuigen. Kan me moeder daar tenminste niet over beginnen straks
WATquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga stofzuigen. Kan me moeder daar tenminste niet over beginnen straks
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ME moeder?
Fles, wat doe je?
Wihih.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand nog interesse in videobanden of lege dozen waar je videobanden in kunt stoppen?.
suikertjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ME moeder?
Fles, wat doe je?
oh, dus ik kan met videobanden bij jou doen wat jij bij mij deed met dvd's?quote:
En ook nog wel een videorecorder, maar die staat al een jaar in een kastquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb videofilms die ik ook al op dvd heb.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dus ik kan met videobanden bij jou doen wat jij bij mij deed met dvd's?
Als je naar Maastricht kunt komen, kun je je hele auto volladenquote:
ja, ik ben eindelijk mijn oude banken kwijt dus ik moet herinrichten en schoonmakenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je vanavond wat te doen? Anders mag je wel films komen uitzoeken.
Er zit Herman Finkers bij hoorquote:
ik kom ze nu halenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zit Herman Finkers bij hoor![]()
![]()
oude banken, hoor hemquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ben eindelijk mijn oude banken kwijt dus ik moet herinrichten en schoonmaken
zoalsquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
soms krijg je van die rare emails waar je echt bij denkt
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ben eindelijk mijn oude banken kwijt dus ik moet herinrichten en schoonmaken
ehm.quote:
PM en DM staan open om te delen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
soms krijg je van die rare emails waar je echt bij denkt
dat is meer voor KPDquote:
Oké, maar die lege dozen gooi ik dan nog even niet wegquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan welquote:
dat is om de hoek, jij woont aan de verkeerde kant van het land, net als ladylikequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, maar die lege dozen gooi ik dan nog even niet weg.
[..]
Dan wel![]()
.
ja, diequote:
Goede argumenten, ik heb zequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
PM en DM staan open om te delen hoor![]()
niet helemaal, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
ik vind het mooi geweest voor dit jaar![]()
naar de buurvrouw
Jij bént een goed argumentquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die
[..]
Goede argumenten, ik heb ze![]()
Dat zal me oma fijn vinden.quote:
Ik had het niet bijgehouden, maar het kwam toevallig ter sprakequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Zokunen het volgende:
Als ik weer een keer een andere account aanmaak ga ik het ook bijhouden
Nu is hij dichter bij jou dan bij mij hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar een beetje ver gezocht ten opzichte van jou voor Wok.
quote:
ik blijf staren naar jouw uiquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Zokunen het volgende:
Wat precies?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga het echt niet bijhouden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Zokunen het volgende:
rollerommefantjes hebben dat effect nou eenmaalquote:
Dan neem je toch geen andere ui he?quote:
Geen idee, het zit ook nog niet echt in de planningquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan neem je toch geen andere ui he?
Klus zequote:
help, tis een verslavingquote:
* Moeraskat begint te zingen: luilak bedden zak..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat begint te zingen: luilak bedden zak..
oh je kent dat nietquote:
neuh.. uit welk gewest komt dat??quote:
Potverdorie, daar kun je een budget brood van kopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef Zokunen het volgende:
Had ik net trouwens een nieuwe "koplamp" voor mijn fiets gekocht, draai ik de oude eruit zat er wat viezigheid in, dat eruit gehaald, oude lampje er weer in, doet ie het gewoon.
¤0,70 uitgegeven voor niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruimte![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
Whahaha ik reageerde op een woning, werd nummer 21/163. En nu krijg ik hem aangeboden?
VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruimte
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik hoop voor je dat het bevaltquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
Eerst maar eens kijken of het niet een uit elkaar gevallen oud krakkemikkig iets is. Maar qua locatie enzo is het prima
Zo'n kind dat blijft zitten is idd ook maar niks.quote:
Niet...likken!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:58 schreef Zokunen het volgende:
misschien neem ik deze dan wel:
[ afbeelding ]
Ik ging pas het huis uit op mijn 27stequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n kind dat blijft zitten is idd ook maar niks.
Moet een zware bevalling geweest zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ging pas het huis uit op mijn 27ste![]()
Vooral voor Paquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet een zware bevalling geweest zijn.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
AC/DC op de radio..Thijs: oh, mama, wat een leuke muziek!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
AC/DC op de radio..Thijs: oh, mama, wat een leuke muziek!
Whole Lotta Rosiequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:57 schreef Zokunen het volgende:
Zeker Thunderstruck, veel te vaak gedraaid, maar toch blijft het wel ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
Je komt nog leuke dingen tegen als je even gaat opruimen.Waaaaaaaa dat is zo tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Jaquote:
Gameboyquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
En ik heb even heel retro zitten gamen: mijn Gameboy deed het nog, dus ik heb Tetris gespeeld.
je kan er oneindig lang mee fietsenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:29 schreef Zokunen het volgende:
Als batterijen 2 uur in een lader hebben gezeten kan ik er wel een uur mee fietsen toch?
(voor mn fietslampje)
ligt eraan of het een snellader isquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:29 schreef Zokunen het volgende:
Als batterijen 2 uur in een lader hebben gezeten kan ik er wel een uur mee fietsen toch?
(voor mn fietslampje)
Met licht dan ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan er oneindig lang mee fietsen
je kan er zelfs langer mee fietsenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:29 schreef Zokunen het volgende:
(voor mn fietslampje)
Ik dacht dat het een snellader was, een Varta compact charger.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ligt eraan of het een snellader is
Meeste laders doen er 10-12 uur over om op te laden, dat weet ik wel.
Daarom snelladers
volgens mn vriend ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een snellader was, een Varta compact charger.
Mooi, dan gaan we op mijn eigen fiets, die fiets 100x fijnerquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:33 schreef Ladylike het volgende:
is je fietslampje een led? zo ja: dan moet het zeker een uur volhouden wordt hier gezegd
overigens voor jouw lader gelden de volgende laadtijden:quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mooi, dan gaan we op mijn eigen fiets, die fiets 100x fijner
quote:Laadspecificatie richtlijn:
- AA, NiMH, 1400mAh, 8,1 uur.
- AA, NiMH, 1700mAh, 9,8 uur.
- AA, NiMH, 1900mAh, 11 uur.
- AA, NiMH, 2100mAh, 12 uur.
- AAA, NiMH, 700mAh, 9,5 uur.
- AAA, NiMh, 750mAh, 10,2 uur.
- AAA, NiMH, 800mAh, 10,9 uur.
- 9V E-Block, 150mAh, 11,3 uur.
Ik heb AA 1300mAhquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
overigens voor jouw lader gelden de volgende laadtijden:
[..]
Met led moet een uur haalbaar zijnquote:![]()
Op vrijdag 30 december 2011 16:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb AA 1300mAh
en AA 2700 mAh
Pak die van 1300 dus maar ff
Smakelijk en zoquote:
Wil je mijn FOK!vriendje zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je mijn FOK!vriendje zijn?Wist geen eens dat je een vriendje hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je mijn FOK!vriendje zijn?Fotoboek van UserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
quote:
wuuut?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
NEEEEEEEEEEE NIET WEER OPNIEUW KUTKSCERS.
Lol ja das waarquote:
Later Koenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wuuut?
wazzup?
owja, ik ga rijden, laterrrrrrr chatvriend(innet)jes
Ga ik er zeker nog inzettenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lol ja das waar
Waar is nou m'n plaatje
Is goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we een massale sig aanpassing doen?
RockNijntje is verliefd..![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
Mijn kast wordt beklommen!.
[ afbeelding ]
Nee, dank je. Heb er ook nog wel een stapel ergensquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef DaMart het volgende:
Iemand een stuiterbal? Ik heb er maar een paar.
[ afbeelding ]
Vroeger had ik tig van die klembeestjes, maar die heb ik ooit allemaal weggegeven, behalve deze dus... erg jammer welquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:17 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Nee, dank je. Heb er ook nog wel een stapel ergens
Mag ik die witte voetbal met lichtblauwe vlakken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef DaMart het volgende:
Iemand een stuiterbal? Ik heb er maar een paar.
[ afbeelding ]
krieltjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef Solique het volgende:
Zo maar eens verzinnen wat te gaan eten
oliebolluholiebolluholiebolluholiebolluholiebolluhquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef Solique het volgende:
www.watetenwevandaag.nlquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef Solique het volgende:
quote:
Gaan wij morgen bakkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oliebolluholiebolluholiebolluholiebolluholiebolluh
dat eten wijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2011 17:34:54 ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat eten wijWij gisteren gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij gisteren gegeten.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt er op sshhhtquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dus post je de pannenkoeksmiley!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dus post je de pannenkoeksmiley!
quote:
rdquote:
toen ik net begon hier was dat normaal, stond je met 42 posts bovenaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
tjonge wat is het rustig hier de laatste dagen, nog niet eens 1 topic vol in een dag tijd
ruilen voor mijn yoghurt met muesli?quote:
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ruilen voor mijn yoghurt met muesli?
zo direkt, eerst een rondje hardlopen en dan ontbijten...werkt beter voor mequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.
Dat kan prima met pizza'squote:Op vrijdag 30 december 2011 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.
inderdaad, ik kan echt alles eten op elk moment van de dagquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wil ik wel weer eens bij het ontbijt
Idemquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Geef mij maar als toetje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan maken we er toch een 4 gangen nemu van?quote:
dat heb je al lang gehad als ze bij het ontbijt zittenquote:
hehequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Op msn worden altijd alle computervragen aan mij gesteld: ik weet niet of dat nou eigenlijk een goed of slecht teken is...
mijn nerdradar slaat opeens uit....quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Op msn worden altijd alle computervragen aan mij gesteld: ik weet niet of dat nou eigenlijk een goed of slecht teken is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |