Tof, altijd al eens een triootje gewild voor de afwisseling.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tof, altijd al eens een triootje gewild voor de afwisseling.
Ze is lief, jong dus speels maar liefquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
awwwwwlijkt me enorm lief en leuk om mee te kroelen
Koop je volkoren bloemquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar nu is het meergranen en kan ik het verkopen als gezond
nee hoor, gewoon een pakjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze is lief, jong dus speels maar lief
[..]
Koop je volkoren bloem
trust me, nog gezonder
leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze is lief, jong dus speels maar lief
[..]
Koop je volkoren bloem
trust me, nog gezonder
Zoals u wenstquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon een pakje
zo lui ben ik dan ook wel weer
Ik heb Laika van het internet, paar tientjes betaald, vrouw was eerlijk dat ze nog geen inentingen gehad had en zo...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
leukik zou graag zo'n choco lapje willen
maar dat gaat echt niet nu.
awwwquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb Laika van het internet, paar tientjes betaald, vrouw was eerlijk dat ze nog geen inentingen gehad had en zo...
Maar het was geen geplande zwangerschap dus ze was al blij als de pups een thuis kregen
(Eindelijk iemand die geen geld aan haar hond wil verdienen)
Liefste hond die ik ooit heb gehad
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
in de regen aan stroom werken doe ik toch maar niet
Try before you diequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
in de regen aan stroom werken doe ik toch maar niet
Puppy fabriekquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
awww![]()
ja laatst stonden er 8 berner sennen pups op facebook te koop. als mensen ze niet kochten werden ze afgemaakt, en dat vond die vrouw enorm erg, maar ze vroeg er nog wel even 800 euro voor - per pup -ziek gewoon
idd, dus ik zou gewoon naar het asiel gaan of via internet een goede advertentie zoeken. ik ga sowieso niet naar een fokker, er zijn genoeg honden die een thuis nodig hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Try before you die![]()
[..]
Puppy fabriek
Dan moet je even wachten tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
ik kan mijn uren niet invullen in het systeem deze week
en dan is de jaar afsluiting al geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je even wachten tot volgend jaar!
quote:
toch maar nietquote:
ME moeder?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga stofzuigen. Kan me moeder daar tenminste niet over beginnen straks
WATquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga stofzuigen. Kan me moeder daar tenminste niet over beginnen straks
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ME moeder?
Fles, wat doe je?
Wihih.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:37 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand nog interesse in videobanden of lege dozen waar je videobanden in kunt stoppen?.
suikertjequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ME moeder?
Fles, wat doe je?
oh, dus ik kan met videobanden bij jou doen wat jij bij mij deed met dvd's?quote:
En ook nog wel een videorecorder, maar die staat al een jaar in een kastquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb videofilms die ik ook al op dvd heb.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dus ik kan met videobanden bij jou doen wat jij bij mij deed met dvd's?
Als je naar Maastricht kunt komen, kun je je hele auto volladenquote:
ja, ik ben eindelijk mijn oude banken kwijt dus ik moet herinrichten en schoonmakenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je vanavond wat te doen? Anders mag je wel films komen uitzoeken.
Er zit Herman Finkers bij hoorquote:
ik kom ze nu halenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zit Herman Finkers bij hoor![]()
![]()
oude banken, hoor hemquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ben eindelijk mijn oude banken kwijt dus ik moet herinrichten en schoonmaken
zoalsquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
soms krijg je van die rare emails waar je echt bij denkt
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ben eindelijk mijn oude banken kwijt dus ik moet herinrichten en schoonmaken
ehm.quote:
PM en DM staan open om te delen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
soms krijg je van die rare emails waar je echt bij denkt
dat is meer voor KPDquote:
Oké, maar die lege dozen gooi ik dan nog even niet wegquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dan welquote:
dat is om de hoek, jij woont aan de verkeerde kant van het land, net als ladylikequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, maar die lege dozen gooi ik dan nog even niet weg.
[..]
Dan wel![]()
.
ja, diequote:
Goede argumenten, ik heb zequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
PM en DM staan open om te delen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |