help, tis een verslavingquote:
* Moeraskat begint te zingen: luilak bedden zak..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat begint te zingen: luilak bedden zak..
oh je kent dat nietquote:
neuh.. uit welk gewest komt dat??quote:
Potverdorie, daar kun je een budget brood van kopenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef Zokunen het volgende:
Had ik net trouwens een nieuwe "koplamp" voor mijn fiets gekocht, draai ik de oude eruit zat er wat viezigheid in, dat eruit gehaald, oude lampje er weer in, doet ie het gewoon.
¤0,70 uitgegeven voor niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruimte![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
Whahaha ik reageerde op een woning, werd nummer 21/163. En nu krijg ik hem aangeboden?
VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruimte
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik hoop voor je dat het bevaltquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:29 schreef douche-eendje het volgende:
Eerst maar eens kijken of het niet een uit elkaar gevallen oud krakkemikkig iets is. Maar qua locatie enzo is het prima
Zo'n kind dat blijft zitten is idd ook maar niks.quote:
Niet...likken!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:58 schreef Zokunen het volgende:
misschien neem ik deze dan wel:
[ afbeelding ]
Ik ging pas het huis uit op mijn 27stequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n kind dat blijft zitten is idd ook maar niks.
Moet een zware bevalling geweest zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ging pas het huis uit op mijn 27ste![]()
Vooral voor Paquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet een zware bevalling geweest zijn.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
AC/DC op de radio..Thijs: oh, mama, wat een leuke muziek!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
AC/DC op de radio..Thijs: oh, mama, wat een leuke muziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |