rdquote:
toen ik net begon hier was dat normaal, stond je met 42 posts bovenaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
tjonge wat is het rustig hier de laatste dagen, nog niet eens 1 topic vol in een dag tijd
ruilen voor mijn yoghurt met muesli?quote:
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ruilen voor mijn yoghurt met muesli?
zo direkt, eerst een rondje hardlopen en dan ontbijten...werkt beter voor mequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.
Dat kan prima met pizza'squote:Op vrijdag 30 december 2011 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.
inderdaad, ik kan echt alles eten op elk moment van de dagquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wil ik wel weer eens bij het ontbijt
Idemquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Geef mij maar als toetje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan maken we er toch een 4 gangen nemu van?quote:
dat heb je al lang gehad als ze bij het ontbijt zittenquote:
hehequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Op msn worden altijd alle computervragen aan mij gesteld: ik weet niet of dat nou eigenlijk een goed of slecht teken is...
mijn nerdradar slaat opeens uit....quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Op msn worden altijd alle computervragen aan mij gesteld: ik weet niet of dat nou eigenlijk een goed of slecht teken is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |