Ga ik er zeker nog inzettenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lol ja das waar
Waar is nou m'n plaatje
Is goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we een massale sig aanpassing doen?
RockNijntje is verliefd..![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:13 schreef DaMart het volgende:
Mijn kast wordt beklommen!.
[ afbeelding ]
Nee, dank je. Heb er ook nog wel een stapel ergensquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef DaMart het volgende:
Iemand een stuiterbal? Ik heb er maar een paar.
[ afbeelding ]
Vroeger had ik tig van die klembeestjes, maar die heb ik ooit allemaal weggegeven, behalve deze dus... erg jammer welquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:17 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Nee, dank je. Heb er ook nog wel een stapel ergens
Mag ik die witte voetbal met lichtblauwe vlakken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef DaMart het volgende:
Iemand een stuiterbal? Ik heb er maar een paar.
[ afbeelding ]
krieltjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef Solique het volgende:
Zo maar eens verzinnen wat te gaan eten
oliebolluholiebolluholiebolluholiebolluholiebolluhquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef Solique het volgende:
www.watetenwevandaag.nlquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:30 schreef Solique het volgende:
quote:
Gaan wij morgen bakkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oliebolluholiebolluholiebolluholiebolluholiebolluh
dat eten wijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2011 17:34:54 ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat eten wijWij gisteren gegeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij gisteren gegeten.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt er op sshhhtquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dus post je de pannenkoeksmiley!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dus post je de pannenkoeksmiley!
quote:
rdquote:
toen ik net begon hier was dat normaal, stond je met 42 posts bovenaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
tjonge wat is het rustig hier de laatste dagen, nog niet eens 1 topic vol in een dag tijd
ruilen voor mijn yoghurt met muesli?quote:
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ruilen voor mijn yoghurt met muesli?
zo direkt, eerst een rondje hardlopen en dan ontbijten...werkt beter voor mequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.
Dat kan prima met pizza'squote:Op vrijdag 30 december 2011 18:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens ontbijten.
inderdaad, ik kan echt alles eten op elk moment van de dagquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die wil ik wel weer eens bij het ontbijt
Idemquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Geef mij maar als toetje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan maken we er toch een 4 gangen nemu van?quote:
dat heb je al lang gehad als ze bij het ontbijt zittenquote:
hehequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Op msn worden altijd alle computervragen aan mij gesteld: ik weet niet of dat nou eigenlijk een goed of slecht teken is...
mijn nerdradar slaat opeens uit....quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
Op msn worden altijd alle computervragen aan mij gesteld: ik weet niet of dat nou eigenlijk een goed of slecht teken is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |