En daarom eenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
ja, maar mensen, dat was toch al gewoon duidelijk, dat hij nu de kerst heeft gehaald wil niet zeggen dat hij nog 10 jaar leeft ofzo...
valt het op dat ik het er ook eigenlijk helemaal niet over wil hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En daarom een; omdat woorden soms gewoon de lading niet kunnen dekken.
Dat is hij ook, niets meer aan te doen, hij gaat dood, en snel ook, de vraag is alleen wanneer preciesquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Bos81 het volgende:
ow sorry ik dacht dat je pa al opgegeven was enzo
/einde dit onderwerp
je hebt er sowieso al veel over gezegd dus kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
valt het op dat ik het er ook eigenlijk helemaal niet over wil hebben?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is hij ook, niets meer aan te doen, hij gaat dood, en snel ook, de vraag is alleen wanneer precies
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
valt het op dat ik het er ook eigenlijk helemaal niet over wil hebben?![]()
Gezellig in mn eentje sip binnen blijven. Jeuj.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
En nu klaar dus, ik heb er geen zin meer in.
Gaan jullie morgen nog iets speciaals doen?
Oh, goede verandering van onderwerp zie ik alquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef douche-eendje het volgende:
Gezellig in mn eentje sip binnen blijven. Jeuj.
Ja hequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, goede verandering van onderwerp zie ik al
ok, done.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gezellig in mn eentje sip binnen blijven. Jeuj.
oud en nieuw vieren bij oom en tante, oom wordt 1/1 ook 60quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, done.
Overdag met vrienden de stad in, 's avonds eten met familie en genieten van vuurwerk.
[..]
gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oud en nieuw vieren bij oom en tante, oom wordt 1/1 ook 60
gezellig alleen zijn is ook heerlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef douche-eendje het volgende:
Dus ja ik ga maar weer gezellig alleen zijn, ik schijn er goed in te zijn. Meh.
thanksquote:
ik ben het ook zo graagquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gezellig alleen zijn is ook heerlijk
Precies de reden waarom ik meestal binnen blijf..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Morgen waarschijnlijk fonduen. Daarna even kort de straat op. Veel zin heb ik niet in het gelukkig nieuwjaar wensen. Om eerlijk te zijn blijf ik liever binnen. Maar dat heeft meer te maken dat ik het een beetje hypocriet vind om mensen de beste wensen te wensen als je er niet helemaal achter staat..
Ik zal morgen even met pa overleggen..
ik roep altijd dat ik onbekenden niet ga zoenen etc maar rond 0:00 heb ik meestal alweer een bakkie opquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik meestal binnen blijf..
Nou, kan wel wat afleiding gebruiken... maarja. Niks aan te doen, vrees ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gezellig alleen zijn is ook heerlijk
Feestje in Noord-Nederlandquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, kan wel wat afleiding gebruiken... maarja. Niks aan te doen, vrees ik.
Maar dat klinkt niet als gezellig alleen, dat klinkt als ongezellig alleenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niets te doen in de stad of met iemand kunnen afspreken als je het echt niet gaat trekkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vrees het niet. En ga ook liever niet alleen naar buiten morgen, want vuurwerkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets te doen in de stad of met iemand kunnen afspreken als je het echt niet gaat trekken
Ik geloof dat ik nooit alleen ben geweest tijdens de feestdagenquote:
nu je het zegtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nooit alleen ben geweest tijdens de feestdagen
huh wat? Ik kom net terug van het pijltjes kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja fles ik ben ook wel eens een alleenzijnde zeikerd.
quote:
het was of met mijn ouders, of in een relatie, of bij vriendenquote:
Ja ik deed het tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik doe het nog één keer voor:
[..]
Oneven jaar DUS ben ik gewoon braaf thuis. Volgend jaar volgens plan weer ver wegquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef douche-eendje het volgende:
Vorig jaar oud en nieuw, dit jaar oud en nieuw en sinds 4 jaar iig eerste kerstdag.
Ok, niks gezegdquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh wat? Ik kom net terug van het pijltjes kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |