quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jammer. Maar was wel een heerlijke pot om te zien
Whitlock - Anderson was ook tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Niet qua duur natuurlijk, maar hij maakte hem mooi af
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
voorzichtig he Nijntje!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, ik had voor 8,95 aan vuurwerk uitgezocht, staan we daar in de winkel, zegt pap: hee dit pakket is best leuk. Und jetzt hebben we voor 30 euro aan vuurwerk.
Zo kwamen mijn ouders ooit eens thuis met eoa enorm pakket wat niemand durfde af te steken (gewonnen op een rad van fortuin op eindejaarsborrel werk van pa zoiets)quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe, ik had voor 8,95 aan vuurwerk uitgezocht, staan we daar in de winkel, zegt pap: hee dit pakket is best leuk. Und jetzt hebben we voor 30 euro aan vuurwerk.
Sjeezus Fles waren jullie toch bijna de oorzaak geweest van het uitsterven van de dinosaurussen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kwamen mijn ouders ooit eens thuis met eoa enorm pakket wat niemand durfde af te steken (gewonnen op een rad van fortuin op eindejaarsborrel werk van pa zoiets)
Komt me () moeder op het lumineuze idee om alles in de open haard te gooien
![]()
Gelukkig brak op tijd de wijsheid door
heeyyyy, niet zo kwaaken!!quote:
Ja. Maar ja. Nu zijn ze alsnog dood.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sjeezus Fles waren jullie toch bijna de oorzaak geweest van het uitsterven van de dinosaurussen.
En toen was dat gevaar geweken, had GF vlees nodig voor de dagelijkse barbecue en was het alsnog snel afgelopen met de dino'squote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sjeezus Fles waren jullie toch bijna de oorzaak geweest van het uitsterven van de dinosaurussen.
Ik kan niet tegen mijn verliesquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heeyyyy, niet zo kwaaken!!
Vandaar dat ie zo oud is! Dat vlees maakt je onsterfelijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen was dat gevaar geweken, had GF vlees nodig voor de dagelijkse barbecue en was het alsnog snel afgelopen met de dino's.
Sorryquote:
Ja, GF's schuld, zijn zaad voldeed niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar ja. Nu zijn ze alsnog dood.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:08 schreef RockNijntje het volgende:
iel bah niet GF, die heeft nog in dinosauruskutten gezeten
EN maar beter ook, anders was er heul niet ene RockNijntje gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen was dat gevaar geweken, had GF vlees nodig voor de dagelijkse barbecue en was het alsnog snel afgelopen met de dino's.
Ieuw bahjoh viezerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, GF's schuld, zijn zaad voldeed niet.
[..]
Moet toch wel echt een smeerlap zijn als je ziet wat voor wezen hij mede gecreëerd heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent echt niet zo vies he.
Zal het water in je bad wat kouder zetten danquote:
Iets met een appel en een boom, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet toch wel echt een smeerlap zijn als je ziet wat voor wezen hij mede gecreëerd heeft.
Ik heb het al koud genoeg enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal het water in je bad wat kouder zetten dan
Moet ik je maar weer gloeiend maken dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:34 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb het al koud genoeg enzo.
Maak mij heetquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet ik je maar weer gloeiend maken dan.
Hou mij er buiten jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
D-e hosselt gewoon de hele mannelijke kant van de KSC, dat wisten we al lang.
mij mag ze niet eens hosselenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft mij door!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, ga er nu echt van tussen..alvast een prettig uiteinde gewenst want ik ga de komende 13 uur bush dus geen internet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, ga er nu echt van tussen..alvast een prettig uiteinde gewenst want ik ga de komende 13 uur bush dus geen internet
ach, zal best meevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak mij heet
Ow wacht, vandeweek waren er al rare vermoedens enzo heDit gaat niet meewerken.
Tss, voelde mij zowat speciaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet toch wel echt een smeerlap zijn als je ziet wat voor wezen hij mede gecreëerd heeft.
quote:
nee joh, dat duurt nog ff voordat dat eindigtquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
Tot 2012 RD, als er dan nog een wereld is.
Meisjequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk hoor, ik kan met gemak bijlezen als ik een tijd niet kijk
Jij bent ook heel speciaal, mijn speciaalerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
[..]
ach, zal best meevallen.
[..]
Tss, voelde mij zowat speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |