Hou mij er buiten jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
D-e hosselt gewoon de hele mannelijke kant van de KSC, dat wisten we al lang.
mij mag ze niet eens hosselenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ze heeft mij door!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, ga er nu echt van tussen..alvast een prettig uiteinde gewenst want ik ga de komende 13 uur bush dus geen internet
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, ga er nu echt van tussen..alvast een prettig uiteinde gewenst want ik ga de komende 13 uur bush dus geen internet
ach, zal best meevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maak mij heet
Ow wacht, vandeweek waren er al rare vermoedens enzo heDit gaat niet meewerken.
Tss, voelde mij zowat speciaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet toch wel echt een smeerlap zijn als je ziet wat voor wezen hij mede gecreëerd heeft.
quote:
nee joh, dat duurt nog ff voordat dat eindigtquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef douche-eendje het volgende:
Tot 2012 RD, als er dan nog een wereld is.
Meisjequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk hoor, ik kan met gemak bijlezen als ik een tijd niet kijk
Jij bent ook heel speciaal, mijn speciaalerdquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
[..]
ach, zal best meevallen.
[..]
Tss, voelde mij zowat speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |