Goed he! Ik kon daarstraks rustig Top Gear kijken en Onze Taal lezen en toen ik daarmee klaar was, was de KSC minder dan een pagina verderquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Heerlijk hoor, ik kan met gemak bijlezen als ik een tijd niet kijk
Vet handigquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed he! Ik kon daarstraks rustig Top Gear kijken en Onze Taal lezen en toen ik daarmee klaar was, was de KSC minder dan een pagina verder.
wanneer is alles nou ok, dat vraag ik toch ook niet aan jouquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bedoel het niet gek
verkeerd gesteld dus
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent ook heel speciaal, mijn speciaalerd
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij bent ook heel speciaal, mijn speciaalerd
Ik geloof dat daar maar eens een einde aan moet komen....quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed he! Ik kon daarstraks rustig Top Gear kijken en Onze Taal lezen en toen ik daarmee klaar was, was de KSC minder dan een pagina verder.
ik ben heul goed in het bedenken van rare vragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wanneer is alles nou ok, dat vraag ik toch ook niet aan jou![]()
maar Thijs is al heel wat beter, vandaag een heerlijke speeldag gehad
Jij bent speciaal als je op mijn rekening aanwezig bentquote:
SPELE.NL, OMG, trouwen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:08 schreef Bos81 het volgende:
SHit wat zijn NUrikabe's stiekem leuke puzzels (en verslavend..)
http://spele.nl/games/puz(...)es/classic-nurikabe/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
zie OPquote:
Nee, die gaat steeds verder achteruit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben heul goed in het bedenken van rare vragen
Maardus
![]()
Je pa gaat ook stabiel?
• Overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
• Overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!
Eigen risico, niet zo zeiken. Dat doe je al van teveel koffie drinken
gaat het heel snel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die gaat steeds verder achteruit.
kastplantjequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
in de soap ben je nou zwaar gewond maar je overleeft het en ligt daarna als een kastplantje in het ziekenhuis
Jaja, jij harige holbewoner. Beetje mijn plan laten mislukken door foute hete dingen te doen zodat al dat water gaat verdampen he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
in de soap ben je nou zwaar gewond maar je overleeft het en ligt daarna als een kastplantje in het ziekenhuis
het is wel duidelijk wie er wint, en het is niet de papaquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is wel duidelijk wie er wint, en het is niet de papa
Alweer heet!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, jij harige holbewoner. Beetje mijn plan laten mislukken door foute hete dingen te doen zodat al dat water gaat verdampen he.
quote:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, jij harige holbewoner. Beetje mijn plan laten mislukken door foute hete dingen te doen zodat al dat water gaat verdampen he.
hoop dat je nog zoveel mogelijk van hem kan genietenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
klopt, dat het aflopend was dat wisten wequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
ja, maar mensen, dat was toch al gewoon duidelijk, dat hij nu de kerst heeft gehaald wil niet zeggen dat hij nog 10 jaar leeft ofzo...
Wat denk jij zelf?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Vervelend Taartje..
Wat denk je zelf. Laat het nu maar voorbij zijn, of laat hem zo lang mogeljk nog maar leven zolang het nog een beetje draaglijk is (voor jullie en hemzelf) ??
Geen idee, anders vraag het het niet. Ik ken de situatie te slecht. Ik weet alleen dat hij opgegeven is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat denk jij zelf?
Als hij het niet meer volhoudt, dan geeft hij zelf aan dat het klaar is, tot die tijd bewonder ik zijn kracht en doorzettingsvermogen. Dat zal ik blijven doen ook, ook als hij er niet meer is.
Nee, maar ja, hij is wel ziek, maar wie ben ik om te zeggen dat het wel klaar is?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, anders vraag het het niet. Ik ken de situatie te slecht. Ik weet alleen dat hij opgegeven is.
Maar dat laatste is wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |