Picsquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:19 schreef xBubbles het volgende:
Super awesome hoedje met zilveren pailletten gekocht
En bijpassend poeder, lippenstift, slijper, potlood voor ogen en lippen, nagellak en body glitter..
Ik dacht dat juist exwokkin van het meubelslepen was?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef wel.o.k het volgende:
argh
bank is de hele kamer door geweest, de tv ook (en dat kreng is net zo zwaar als een wasmachine)
en nog die grote lege plekken
* wel.o.k gaat struik uit het plantsoen graven
goede tip
Heggeschaar pakken en klaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik moet vriendlief even zijn haartjes kortwieken
Ik de koters naar bed dirigerenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik moet vriendlief even zijn haartjes kortwieken
ik ben nu een 3 zits, 2 zits en kerstboom kwijt uit de kamer, dus nu mag het evenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist exwokkin van het meubelslepen was?
neequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet ook nog steeds naar de kappert![]()
LL kan jij mij doen over 2 weken?
Ik had het tegen de LL waarmee ik WEL een date heb over 2 wekenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
dan ben ik een weekendje weg met yuki en marijke
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
Aan het lawaai buiten te horen denken sommige mensen dat ze in Samoa wonen.
quote:
oh sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het tegen de LL waarmee ik WEL een date heb over 2 weken
In de buurt van Eindhoven toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
dan ben ik een weekendje weg met yuki en marijke
hoezo? slaan ze een dagje over of zo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
Aan het lawaai buiten te horen denken sommige mensen dat ze in Samoa wonen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo? slaan ze een dagje over of zo?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]om gelijk te gaan lopen met jullie
quote:Sirens wailed and fireworks exploded in the skies over Samoa as the tiny South Pacific country jumped forward in time, crossing westward over the international date line and effectively erasing Friday, December 30, 2011 from the island's calendar.
na-apers en valsspelers zijn het .... wij zijn en blijven het eerste land wat het nieuwe jaar in gaat...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]om gelijk te gaan lopen met jullie
je zult maar net op 30 December je honderste verjaardag vieren...dan voel je je toch mooi genaaitquote:
Dat is zo; aan de andere kant:quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je zult maar net op 30 December je honderste verjaardag vieren...dan voel je je toch mooi genaait
is dit wel leuk natuurlijkquote:Under a government decree, all those scheduled to work on the nonexistent Friday will be given full pay for the missed day of labour.
moeten we hier ook invoeren, nonexistent fridayquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat is zo; aan de andere kant:
[..]
is dit wel leuk natuurlijk
en daar dan wekelijks voor ingeroosterd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moeten we hier ook invoeren, nonexistent friday
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag ik voor de nonexistingmonday gaan? ik heb meer moeite met maandag dan met vrijdag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moeten we hier ook invoeren, nonexistent friday
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Inkomen het volgende:
bij mij is elke werkdag een feestdag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn motto is dan ook "work like you don't need the money"
Kan me echt geen dag herinneren dat ik met tegenzin naar mijn werk ben gegaan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
quote:
Oh, ik ga ook niet met tegenzin, alleen zijn de dagen waarop de meeste dingen fout gaan vrijdagenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij mij is elke werkdag een feestdag...
mijn motto is dan ook "work like you don't need the money"
Kan me echt geen dag herinneren dat ik met tegenzin naar mijn werk ben gegaan
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
meebrullen met Normaal.... Mrs.RD zit me erg vreemd aan te kijken
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef xBubbles het volgende:
Mag ik veel huggels terug? Ik heb al ruzie met moederlief, sinds gisteren ook met broerlief en de hele familie..en alweer 2 falende sollicitaties achter de rug
Natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef xBubbles het volgende:
Mag ik veel huggels terug? Ik heb al ruzie met moederlief, sinds gisteren ook met broerlief en de hele familie..en alweer 2 falende sollicitaties achter de rug
Prachtigquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ben ooit, in een ver en grijs verleden tijdens mijn diensttijd ooit naar een optreden van Normaal geweest in een piepklein gehucht in de Achterhoek waar ze ooit zijn begonnen....daar stonden we dan, 10 westerlingen tussen 500 Achterhoekers maar wel.....![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef xBubbles het volgende:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef xBubbles het volgende:
Ja, die denken dat het al 1 januari 0:00 uur isquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo? slaan ze een dagje over of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |