Wees blij. Nep eagles!quote:
Topicsluiter opent nieuw topicquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit hier een verdeelsleutel achter?
Lapo opent het nieuwe deel. Toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zit hier een verdeelsleutel achter?
Ik luister toch best vaak naar radio 2, maar toch is dit nummer me totaal ontgaan dan.quote:
Oh mea culpa Diaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Topicsluiter opent nieuw topic
Hij hoort op plek 1900?quote:
ow shit...1574 bedoel ikquote:
Hij hoort in de top 2000?quote:
Heeft hij suiker op?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon zingt de hele Niemand Niemand die me troosten kan.![]()
![]()
Ter vervanging van andere draken mag ie er net instaan!quote:
Ik dacht al dat je een rekenfout maaktequote:
ik hoor liever Katy Perry.. maarja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ter vervanging van andere draken mag ie er net instaan!
Hot n cold mag eventueel ook op plek 2000quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hoor liever Katy Perry.. maarja.
Vind ik niet, vind de stem van Joel vele malen mooierquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kende dit nummer niet....
Dit nummer scoort imo hoger
Ik zie liever Zooeyquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hoor liever Katy Perry.. maarja.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef peaceman het volgende:
Mooi liedje, maar mag er nog niet in.
Ik hoor liever Katy Perryquote:
Ik vind heel veel Beatles nummers goed maar diequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:46 schreef peaceman het volgende:
Dit is echt niet beter dan I am the Walrus.
Ik zie liever Jessica Alba...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zie liever Zooey
[ afbeelding ]
venice family tree geloof ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Over welk nummer hebben jullie het?
Dan moet je de vertaling van dat lied lezen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind heel veel Beatles nummers goed maar die
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan moet je de vertaling van dat lied lezen.
Da's wel erg voorbarig...quote:
Stond Foster The People er niet in dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef laxus13 het volgende:
Beste nummer van de top 40 van dit jaar
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I am the walrus had jij het over toch?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef WeezerButler het volgende:
De enige buitenlanders waar Geert dol op is
Geen ideequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond Foster The People er niet in dan?
Ja ik vind het maar 1 bak herriequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die vertaling is zo maf. Nja, dat hele lied is gewoon maf. Laatmaar.
Die vind ik namelijk sowieso kwalitatief wel beter dan Gotye. Maar dan het liefst niet met Pumped Up Kicks.quote:
Nee, maar is wel geniaal!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef MaJo het volgende:
I am the Walrus is gewoon geschreven op een LSD trip, daar moet je echt geen diepere betekenis achter zoeken
Nee, het is geschreven als iets wat als kut op dirk slaat, om een of andere leraar die Beatlesteksten wilde analyseren te fucken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef MaJo het volgende:
I am the Walrus is gewoon geschreven op een LSD trip, daar moet je echt geen diepere betekenis achter zoeken
Houdiniquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik namelijk sowieso kwalitatief wel beter dan Gotye. Maar dan het liefst niet met Pumped Up Kicks.
Verrek, dat is waar ja, pas nog gelezen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het is geschreven als iets wat als kut op dirk slaat, om een of andere leraar die Beatlesteksten wilde analyseren te fucken.
Het een sluit het ander niet uitquote:
Echt waar? Maar wel op LSDquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het is geschreven als iets wat als kut op dirk slaat, om een of andere leraar die Beatlesteksten wilde analyseren te fucken.
quote:
Ze zeggen altijd dat ze dat niet zelf hebben geïnitieerd, maar het is allemaal wel net wat te toevalligquote:
Ach, waar of niet. Vond het wel twee leuke lessen tijdens muziek op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ze dat niet zelf hebben geïnitieerd, maar het is allemaal wel net wat te toevallig
Het is ook interessant. Zijn hele toffe pagina's over de "paul is dead clues", leuk leesvoerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ach, waar of niet. Vond het wel twee leuke lessen tijdens muziek op de middelbare school
Dit liedje?quote:
Komt vast door de zanger...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:06 schreef MaJo het volgende:
Deze ken ik wel, de naam zei me helemaal niets
Sting was het tochquote:
Moet je wel altijd die jas aan houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:07 schreef Nizno het volgende:
please tell me who i am....
tja, als je dat al niet meer weet...... (ik heb gewoon een jas met mn naam er op voor geval ik het vergeet)
Ow ik dacht Mika.. hij komt zo hoog..quote:
Dat ik Gabriel/Sting/Colins niet uit elkaar kon houden betekent niet dat ik dat met alle zangers hebquote:
Maar niet met alle.... weet je het zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik Gabriel/Sting/Colins niet uit elkaar kon houden betekent niet dat ik dat met alle zangers heb
Nog een leuke: Bon Jovi en Bryan Adams haalde ik vroeger ook door elkaar
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:09 schreef peaceman het volgende:
Nam Marco B maar eens afscheid van de top 2000
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een neppe sentimentele jankplaat.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef MaJo het volgende:
Bij het volgende nummer zing ik altijd keihard "afscheid nemen bestaat WEL". Wat een bouttekst
Neuh slechts die 3 en 2. Hoewel me is opgevallen dat de eerste 3 wel erg vaak in de top 2000 staan, daarmee pest G. me ook de hele tijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar niet met alle.... weet je het zeker?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijdens de Tip 2000 nacht mailde iemand dattie Marco Prostato uit de lijst wilde hebben. Gingen ze bij R2 helemaal moeilijk doen dat iemand 'Prostato' zei
Daar zijn ze vast weken van slag van geweest...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijdens de Tip 2000 nacht mailde iemand dattie Marco Prostato uit de lijst wilde hebben. Gingen ze bij R2 helemaal moeilijk doen dat iemand 'Prostato' zei
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:14 schreef peaceman het volgende:
Pedo! "Hey little girl is your daddy home..."
Een van de betere juist.quote:
eensquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de betere juist.
Daar ben ik ook bij. Heb er al zin inquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:15 schreef Felagund het volgende:
Bruce.Ga hem dit jaar voor het eerst in Keulen zien. Straks ook nog Badlands en Thunder road.
Hoor toch liever zijn oudere werkquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een van de betere juist.
eventuele kinderen dichtbij je houdenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:15 schreef Felagund het volgende:
Bruce.Ga hem dit jaar voor het eerst in Keulen zien. Straks ook nog Badlands en Thunder road.
Musequote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:16 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
eventuele kinderen dichtbij je houden
Echt niet, dat zijn de singles van The Resistance.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Musemaar wel de slechtste single
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:15 schreef Modus het volgende:
[..]
De andere idd niet, Jane..
Ohw toch wel..
Wat heeft Muse met Charly en Mental Theo te makenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef Paul het volgende:
Dan kunnen Charly Lownoise en Mental Theo er ook wel in
Nee, Resistance en MK Ultra zijn sowieso beter dan Starlight.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt niet, dat zijn de singles van The Resistance.
Musequote:
Haha, ga weg. Dat hele album is bagger.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, Resistance en MK Ultra zijn sowieso beter dan Starlight.
Goed dat Knights Of Cydonia nog komtquote:
Album is niet top maar die 2 platen zijn best ok.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, ga weg. Dat hele album is bagger.
En Plug in Babyquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Goed dat Knights Of Cydonia nog komt
En uprisingquote:
Bliss en Sing for Absolution hebben zelfs top-40 noteringen gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dan toch Muse op de keuzelijst toelaat, doe dan ook Bliss, Muscle Museum, Butterflies and hurricanes etc.
Best ok ja, Starlight is gewoon lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Album is niet top maar die 2 platen zijn best ok.
New Born, Hysteria, Time is Running Out.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dan toch Muse op de keuzelijst toelaat, doe dan ook Bliss, Muscle Museum, Butterflies and hurricanes etc.
Sunburn, Unintended, Stockholm Syndromequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New Born, Hysteria, Time is Running Out.
Niet alleen moderne artiesten. Zag net Hermand van der Zand bij Top 2000 a gogo en naar aanleiding daarvan ging ik even de noteringen van Metallica bekijken. De hoogste, 14 (herhaal: VEERTIEN) is Nothing Else Matters. Het grootste kut bagger nummer dat Metallica ooit gemaakt heeft. Schande.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:21 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad absoluut niet het beste Muse nummer. Maar dat is inherent aan de top2000 bij veel modernere artiesten. Het beste nummer ontbreekt of staat lager dan minder werk.
Nu Zeppelin
Nee, sorry, Fuel is slechter. Maar One en Fade To Black zijn zoveel beter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Niet alleen moderne artiesten. Zag net Hermand van der Zand bij Top 2000 a gogo en naar aanleiding daarvan ging ik even de noteringen van Metallica bekijken. De hoogste, 14 (herhaal: VEERTIEN) is Nothing Else Matters. Het grootste kut bagger nummer dat Metallica ooit gemaakt heeft. Schande.
Ken je het album St.Angerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Niet alleen moderne artiesten. Zag net Hermand van der Zand bij Top 2000 a gogo en naar aanleiding daarvan ging ik even de noteringen van Metallica bekijken. De hoogste, 14 (herhaal: VEERTIEN) is Nothing Else Matters. Het grootste kut bagger nummer dat Metallica ooit gemaakt heeft. Schande.
Beste album van Metallica toch?quote:
Nope friesland is 3 uurtjes rijden vanaf hierquote:
En dat was welk nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Jane het volgende:
Ja, okee. Maar deze post was eigenlijk een vervolg op mijn post van een topic of 15 geleden, toen er een 'wel aardig' Borsatonummer langs kwam.
Nooit helemaal geluisterd, maar dat was ook niet best volgens mij.quote:
Wow dat moet wel heel slecht zijn danquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, sorry, Fuel is slechter. Maar One en Fade To Black zijn zoveel beter.
Terechte klachtquote:
Stiekem gaat het liedje over een kinderboerderij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:25 schreef FritsFlits het volgende:
Hier is mijn hond, hier is mijn hert
Ik als nepfries ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zit als Fries stiekum mee te bleren
Ik leef niet meer voor jou, geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stiekem gaat het liedje over een kinderboerderij.
Borsato zijn oude meer uptempo nummers vind ik een stuk beter dan zijn huidige nummers.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik leef niet meer voor jou, geloof ik.
Kan wel tegelijkertijd toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef jrk1990 het volgende:
Even de studieboeken neerleggen en de top 2000 weer aan
Cee tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:35 schreef Cee het volgende:
Ben ik de enige die dit nummer nooit leuk heeft gevonden?
-edit: nee dus.
TROUW MET ME.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:37 schreef Thomas B. het volgende:
Heeft deze eigenlijk wel eens in de top 2000 gestaan? Wat een prachtige plaat die imo absoluut in de lijst thuis hoort.
Eternal Sunshine of the Spotless Mindquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
De enige film met Jim Carrey die ik kan zien.
Haha ik dacht al... vast niet de enige die dat vindtquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:38 schreef Cee het volgende:
[..]
TROUW MET ME.Deze stond in m'n lijstje.
-edit: sorry voor deze spontane huwelijksaanzoek.
Ik niet...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie hete sex tussen 2 users in dit topic
Ik heb 'm ontdekt dankzij die geweldige scène in Lost.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:39 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha ik dacht al... vast niet de enige die dat vindt
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie hete sex tussen 2 users in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |