Goed dat Knights Of Cydonia nog komtquote:
Album is niet top maar die 2 platen zijn best ok.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, ga weg. Dat hele album is bagger.
En Plug in Babyquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Goed dat Knights Of Cydonia nog komt
En uprisingquote:
Bliss en Sing for Absolution hebben zelfs top-40 noteringen gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dan toch Muse op de keuzelijst toelaat, doe dan ook Bliss, Muscle Museum, Butterflies and hurricanes etc.
Best ok ja, Starlight is gewoon lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Album is niet top maar die 2 platen zijn best ok.
New Born, Hysteria, Time is Running Out.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je dan toch Muse op de keuzelijst toelaat, doe dan ook Bliss, Muscle Museum, Butterflies and hurricanes etc.
Sunburn, Unintended, Stockholm Syndromequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New Born, Hysteria, Time is Running Out.
Niet alleen moderne artiesten. Zag net Hermand van der Zand bij Top 2000 a gogo en naar aanleiding daarvan ging ik even de noteringen van Metallica bekijken. De hoogste, 14 (herhaal: VEERTIEN) is Nothing Else Matters. Het grootste kut bagger nummer dat Metallica ooit gemaakt heeft. Schande.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:21 schreef Bos81 het volgende:
Inderdaad absoluut niet het beste Muse nummer. Maar dat is inherent aan de top2000 bij veel modernere artiesten. Het beste nummer ontbreekt of staat lager dan minder werk.
Nu Zeppelin
Nee, sorry, Fuel is slechter. Maar One en Fade To Black zijn zoveel beter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Niet alleen moderne artiesten. Zag net Hermand van der Zand bij Top 2000 a gogo en naar aanleiding daarvan ging ik even de noteringen van Metallica bekijken. De hoogste, 14 (herhaal: VEERTIEN) is Nothing Else Matters. Het grootste kut bagger nummer dat Metallica ooit gemaakt heeft. Schande.
Ken je het album St.Angerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Niet alleen moderne artiesten. Zag net Hermand van der Zand bij Top 2000 a gogo en naar aanleiding daarvan ging ik even de noteringen van Metallica bekijken. De hoogste, 14 (herhaal: VEERTIEN) is Nothing Else Matters. Het grootste kut bagger nummer dat Metallica ooit gemaakt heeft. Schande.
Beste album van Metallica toch?quote:
Nope friesland is 3 uurtjes rijden vanaf hierquote:
En dat was welk nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:18 schreef Jane het volgende:
Ja, okee. Maar deze post was eigenlijk een vervolg op mijn post van een topic of 15 geleden, toen er een 'wel aardig' Borsatonummer langs kwam.
Nooit helemaal geluisterd, maar dat was ook niet best volgens mij.quote:
Wow dat moet wel heel slecht zijn danquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, sorry, Fuel is slechter. Maar One en Fade To Black zijn zoveel beter.
Terechte klachtquote:
Stiekem gaat het liedje over een kinderboerderij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:25 schreef FritsFlits het volgende:
Hier is mijn hond, hier is mijn hert
Ik als nepfries ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zit als Fries stiekum mee te bleren
Ik leef niet meer voor jou, geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stiekem gaat het liedje over een kinderboerderij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |