Da's wel erg voorbarig...quote:
Stond Foster The People er niet in dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef laxus13 het volgende:
Beste nummer van de top 40 van dit jaar
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I am the walrus had jij het over toch?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef WeezerButler het volgende:
De enige buitenlanders waar Geert dol op is
Geen ideequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond Foster The People er niet in dan?
Ja ik vind het maar 1 bak herriequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die vertaling is zo maf. Nja, dat hele lied is gewoon maf. Laatmaar.
Die vind ik namelijk sowieso kwalitatief wel beter dan Gotye. Maar dan het liefst niet met Pumped Up Kicks.quote:
Nee, maar is wel geniaal!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef MaJo het volgende:
I am the Walrus is gewoon geschreven op een LSD trip, daar moet je echt geen diepere betekenis achter zoeken
Nee, het is geschreven als iets wat als kut op dirk slaat, om een of andere leraar die Beatlesteksten wilde analyseren te fucken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef MaJo het volgende:
I am the Walrus is gewoon geschreven op een LSD trip, daar moet je echt geen diepere betekenis achter zoeken
Houdiniquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik namelijk sowieso kwalitatief wel beter dan Gotye. Maar dan het liefst niet met Pumped Up Kicks.
Verrek, dat is waar ja, pas nog gelezen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het is geschreven als iets wat als kut op dirk slaat, om een of andere leraar die Beatlesteksten wilde analyseren te fucken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |