Het is ook interessant. Zijn hele toffe pagina's over de "paul is dead clues", leuk leesvoerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ach, waar of niet. Vond het wel twee leuke lessen tijdens muziek op de middelbare school
Dit liedje?quote:
Komt vast door de zanger...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:06 schreef MaJo het volgende:
Deze ken ik wel, de naam zei me helemaal niets
Sting was het tochquote:
Moet je wel altijd die jas aan houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:07 schreef Nizno het volgende:
please tell me who i am....
tja, als je dat al niet meer weet...... (ik heb gewoon een jas met mn naam er op voor geval ik het vergeet)
Ow ik dacht Mika.. hij komt zo hoog..quote:
Dat ik Gabriel/Sting/Colins niet uit elkaar kon houden betekent niet dat ik dat met alle zangers hebquote:
Maar niet met alle.... weet je het zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik Gabriel/Sting/Colins niet uit elkaar kon houden betekent niet dat ik dat met alle zangers heb
Nog een leuke: Bon Jovi en Bryan Adams haalde ik vroeger ook door elkaar
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:09 schreef peaceman het volgende:
Nam Marco B maar eens afscheid van de top 2000
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een neppe sentimentele jankplaat.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef MaJo het volgende:
Bij het volgende nummer zing ik altijd keihard "afscheid nemen bestaat WEL". Wat een bouttekst
Neuh slechts die 3 en 2. Hoewel me is opgevallen dat de eerste 3 wel erg vaak in de top 2000 staan, daarmee pest G. me ook de hele tijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar niet met alle.... weet je het zeker?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijdens de Tip 2000 nacht mailde iemand dattie Marco Prostato uit de lijst wilde hebben. Gingen ze bij R2 helemaal moeilijk doen dat iemand 'Prostato' zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |