Het een sluit het ander niet uitquote:
Echt waar? Maar wel op LSDquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, het is geschreven als iets wat als kut op dirk slaat, om een of andere leraar die Beatlesteksten wilde analyseren te fucken.
quote:
Ze zeggen altijd dat ze dat niet zelf hebben geïnitieerd, maar het is allemaal wel net wat te toevalligquote:
Ach, waar of niet. Vond het wel twee leuke lessen tijdens muziek op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat ze dat niet zelf hebben geïnitieerd, maar het is allemaal wel net wat te toevallig
Het is ook interessant. Zijn hele toffe pagina's over de "paul is dead clues", leuk leesvoerquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ach, waar of niet. Vond het wel twee leuke lessen tijdens muziek op de middelbare school
Dit liedje?quote:
Komt vast door de zanger...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:06 schreef MaJo het volgende:
Deze ken ik wel, de naam zei me helemaal niets
Sting was het tochquote:
Moet je wel altijd die jas aan houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:07 schreef Nizno het volgende:
please tell me who i am....
tja, als je dat al niet meer weet...... (ik heb gewoon een jas met mn naam er op voor geval ik het vergeet)
Ow ik dacht Mika.. hij komt zo hoog..quote:
Dat ik Gabriel/Sting/Colins niet uit elkaar kon houden betekent niet dat ik dat met alle zangers hebquote:
Maar niet met alle.... weet je het zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik Gabriel/Sting/Colins niet uit elkaar kon houden betekent niet dat ik dat met alle zangers heb
Nog een leuke: Bon Jovi en Bryan Adams haalde ik vroeger ook door elkaar
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:09 schreef peaceman het volgende:
Nam Marco B maar eens afscheid van de top 2000
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een neppe sentimentele jankplaat.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef MaJo het volgende:
Bij het volgende nummer zing ik altijd keihard "afscheid nemen bestaat WEL". Wat een bouttekst
Neuh slechts die 3 en 2. Hoewel me is opgevallen dat de eerste 3 wel erg vaak in de top 2000 staan, daarmee pest G. me ook de hele tijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar niet met alle.... weet je het zeker?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijdens de Tip 2000 nacht mailde iemand dattie Marco Prostato uit de lijst wilde hebben. Gingen ze bij R2 helemaal moeilijk doen dat iemand 'Prostato' zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |