Idd bizar.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het toch een rare lijst. Op 573 staat Ain't got no- I got live van Nina Simone. Twee plaatsen hoger staat Flappie van Youp van 't Hek
En 567 nummers hoger staat Adele.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het toch een rare lijst. Op 573 staat Ain't got no- I got live van Nina Simone. Twee plaatsen hoger staat Flappie van Youp van 't Hek
das k*t idd.... hema had gelukkig toendertijd gewoon hema radio met variatiemuziekquote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef Kadafi het volgende:
chris rijdt wel vaak naar huis voor kerstmis idd. zeker als je skyradio VERPLICHT moet luisteren op je werk bij de albert heijn
duidelijkere foto graagquote:
Bij de AH staat toch geen sky aan?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef Kadafi het volgende:
chris rijdt wel vaak naar huis voor kerstmis idd. zeker als je skyradio VERPLICHT moet luisteren op je werk bij de albert heijn
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
mooie afsluiter dit voor mij
en batterij van m'n laptop is bijna op
dus we gaan beide weer opladen voor morgen
Ik moet u teleurstellen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
das k*t idd.... hema had gelukkig toendertijd gewoon hema radio met variatiemuziek
[..]
duidelijkere foto graag
op het distributiecentrum waar ik werk stond het helaas elke dag aan van 14 tot 24quote:
Slaapze!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
trustequote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Ah, u werkt tussen de polen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef Kadafi het volgende:
[..]
op het distributiecentrum waar ik werk stond het helaas elke dag aan van 14 tot 24
doe er ff wat moeite voor danquote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik moet u teleurstellen.
Die staan niet op deze pc.
Trusten!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Nee, daar zwijgt radio2 in alle talen over.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Aguero het volgende:
Is het bekend hoeveel stemmen je nodig hebt om in de top 2000 te komen?
nope... aangezien er vorig jaar nummers geweest zijn die heul veul stemmen hadden (gebleken omdat de lijstjes openbaar waren) en niet in de top voorkwamen terwijl nummers met minder stemmen er wel in stonden...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Aguero het volgende:
Is het bekend hoeveel je stemmen nodig hebt om in de top 2000 te komen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Henk en Henk.. ze treden nog steeds op. Heb ze anderhalf jaar geleden nog gezien op een gratis festival..Henk Westbroek staat nog meer dronken op het podium dan hij al op tv oogt. En over kerst in juli gesproken. Westbroek zei (in mei): "Henk, de mensen willen Sinterklaas, ach laten we Sinterklaas doen". Waarna zo'n tweeduizend mensen op klaarlichte dag brulden: Sinterklaaaaas wie kent hem niet
Nee hoor, van hun websitequote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, daar zwijgt radio2 in alle talen over.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef MaJo het volgende:
Laatst zei een collega van me zullen we de radio aanzetten (we hebben nooit muziek aan op het werk), dus ik denk leuk, lekker serious request luisteren. Zette ze Sky Radio op omdat ze zo'n zin had in kerstliedjes![]()
dat soort mensen moeten gewoon verboden worden
ja alleen jammer dat ze zich hier niet aan houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef ß het volgende:
[..]
Nee hoor, van hun website
3. Hoeveel punten hebben de nummer 1 en de nummer 2000 in de Top 2000?
Natuurlijk fluctueert dit aantal. Om een indicatie te geven: in de Top 2000 van 2007 had de nummer 1 meer dan 10.000 stemmen. De nummer 2000 had er meer dan 150.
Ow okay, dit wist ik niet... maar eigenlijk zeggen ze hiermee nog niets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef ß het volgende:
[..]
Natuurlijk fluctueert dit aantal. Om een indicatie te geven: in de Top 2000 van 2007 had de nummer 1 meer dan 10.000 stemmen. De nummer 2000 had er meer dan 150.
Daarbij zit jij een hele dag opgesloten?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef MaJo het volgende:
Laatst zei een collega van me zullen we de radio aanzetten (we hebben nooit muziek aan op het werk), dus ik denk leuk, lekker serious request luisteren. Zette ze Sky Radio op omdat ze zo'n zin had in kerstliedjes![]()
dat soort mensen moeten gewoon verboden worden
Dank.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef ß het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Daarbij zit jij een hele dag opgesloten?
wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn beleving bij Love will Tear us Apart. Mijn toenmalige vriendin moest toen dat een hit was voor haar werk/studie een jaar naar Amerika verhuizen. We hadden afgesproken dat ik haar daar met enige regelmaat zou bezoeken maar door een ongeluk moest mijn been geamputeerd worden en kreeg ik een houten been. Door dat been paste ik niet in een vliegtuig en liep onze relatie op de klippen.
Te ongeloofwaardig, zeker?
Maar weten die dj's dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeer ongeloofwaardig. Het was nooit een hit.
585 Caro emerald Back it upquote:
Misschien kun je ervan maken dat je door extreme dikte twéé vliegtuigstoelen moest betalen en het geld niet had?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn beleving bij Love will Tear us Apart. Mijn toenmalige vriendin moest toen dat een hit was voor haar werk/studie een jaar naar Amerika verhuizen. We hadden afgesproken dat ik haar daar met enige regelmaat zou bezoeken maar door een ongeluk moest mijn been geamputeerd worden en kreeg ik een houten been. Door dat been paste ik niet in een vliegtuig en liep onze relatie op de klippen.
Onder welke steen heb jij gelegenquote:
En dat Otis Redding toen jouw plaats kreeg?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kun je ervan maken dat je door extreme dikte twéé vliegtuigstoelen moest betalen en het geld niet had?
Good thinkingquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien kun je ervan maken dat je door extreme dikte twéé vliegtuigstoelen moest betalen en het geld niet had?
De goede smaak steenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen
Hoho, dit is Scruts verhaal, ik kom er niet in voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En dat Otis Redding toen jouw plaats kreeg?
Goeie toevoegingquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister ook bijna alleen 3fm en het is daar heel veel op geweest. Tot vervelens toe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef MaJo het volgende:
Ik luister alleen 3fm en daar heb ik het nooit gehoord. Verder luister ik nauwelijks radio, ik ken bandjes met name via internet en Caro Emerald check ik niet
Okquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
De goede smaak steen
Maar serieus, Rood ken ik op pas een jaar. Ik luister echt nauwelijks radio
Ik luister maar een uurtje per dag, alleen in de auto heen en terugquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik luister ook bijna alleen 3fm en het is daar heel veel op geweest. Tot vervelens toe.
Ow okay...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik luister maar een uurtje per dag, alleen in de auto heen en terug
Deze ken ik dan weer wel
Bat Out Of Hell staat nog hogerquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:08 schreef MaJo het volgende:
Wat staat Meat Loaf laag trouwens, had die veel hoger verwacht. Is toch wel een klassieker
Apart wel, dacht dat ie vroeger wel in de top 20 stondquote:
Mwah, ik bedenk ineens weer een inzending van mezelf bij de Subtop 2000 (als je zeker op de radio wil komen, moet je inzenden bij de subtop2000, dat doet bijna niemand namelijk).quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
't Is Paradise by the dashboard light niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Apart wel, dacht dat ie vroeger wel in de top 20 stond
Was dat niet Paradise by the Dashboard Light?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Apart wel, dacht dat ie vroeger wel in de top 20 stond
quote:
Ik vind het niet mooi, maar wel te lang duren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is wel mooi maar het gáát maar door...
En het is maar traaaag....quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is wel mooi maar het gáát maar door...
Ja Scrut, misschien moet je een krankzinnig happy end bedenken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mwah, ik bedenk ineens weer een inzending van mezelf bij de Subtop 2000 (als je zeker op de radio wil komen, moet je inzenden bij de subtop2000, dat doet bijna niemand namelijk).
Ging over I go to Rio van Peter Allen. Hoe was het ook weer? Ik geloof iets van: "Dit nummer doet me terugdenken aan een vakantie in 1991. Ik zou samen met een vriend op vakantie gaan naar Rio de Janeiro. Een week voor vertrek brak die vriend echter zijn been. Na lang dubben besloot ik toch maar alleen te gaan. In het vliegtuig kwam er naast me een meisje te zitten, We raakten aan de praat en trokken tijdens de vakantie veel met elkaar op. Inmiddels zijn we 10 jaar getrouwd."
Vooral die uitsmijters als 'nu zijn we..' doen het goed
Gut ja ik ben gewoon in de warquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't Is Paradise by the dashboard light niet.
Like your stylequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah, ik bedenk ineens weer een inzending van mezelf bij de Subtop 2000 (als je zeker op de radio wil komen, moet je inzenden bij de subtop2000, dat doet bijna niemand namelijk).
Ging over I go to Rio van Peter Allen. Hoe was het ook weer? Ik geloof iets van: "Dit nummer doet me terugdenken aan een vakantie in 1991. Ik zou samen met een vriend op vakantie gaan naar Rio de Janeiro. Een week voor vertrek brak die vriend echter zijn been. Na lang dubben besloot ik toch maar alleen te gaan. In het vliegtuig kwam er naast me een meisje te zitten, We raakten aan de praat en trokken tijdens de vakantie veel met elkaar op. Inmiddels zijn we 10 jaar getrouwd."
Vooral die uitsmijters als 'nu zijn we..' doen het goed
Die bedoelde ik dus jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:10 schreef On het volgende:
[..]
Was dat niet Paradise by the Dashboard Light?
Ik luister de Top2000 vanuit de gevangenis in Lima...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef Flitspaal het volgende:
Ook sturen de mensen steeds in dat ze vanaf diverse vakantie adressen luisteren, het is de Andre Kuijpers niet te overtreffen is.....
Dat is een heldquote:
Ooit wel eens een film gezien met de naam resevoir dogs?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een heldMaar wat heeft hij met dit nummer te maken?
De Nederlander hier naast me, kijkt me raar aan en vraagt steeds naar Sky Radio.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister de Top2000 vanuit de gevangenis in Lima...
Reservoir dogs.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef MaJo het volgende:
Dat is een heldMaar wat heeft hij met dit nummer te maken?
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:15 schreef ß het volgende:
[..]
Ooit wel eens een film gezien met de naam resevoir dogs?
Dat is AKQ!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaMaar ik onthoud niet alle nummers van elke film
quote:
On the Beach van Chris Rea is zeker ook al geweest? Of Pokerface van GaGa?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik luister de Top2000 vanuit de gevangenis in Lima...
I know, maar ik ben daar echt slecht inquote:
Dat is de tekst van tong.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef ß het volgende:
[..]
Het is maar dat Eddy Wally een belg is ja.
En dat bij Natalie van Gilbert Becaud insturen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:15 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
De Nederlander hier naast me, kijkt me raar aan en vraagt steeds naar Sky Radio.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dat bij Natalie van Gilbert Becaud insturen..
Ik had kaarten om hem te zien maar toen was mijn paps zo ziekquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Imo niet. Ik vond zijn live optreden ook echt niet leuk....
Ik zit nu als bioloog op Antartica. En we hebben internet via de satelliet, dus daarmee kan ik toch in mijn vrije uurtjes naar de Top2000 luisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:15 schreef MaJo het volgende:
Je moet inderdaad een aparte locatie kiezen, dat zenden ze vast uit
Ja, dat klopt inderdaad... we hebben dus later wel een keer live gezien, viel mij in ieder geval tegen. Stef Bos vind ik daarentegen heel erg goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had kaarten om hem te zien maar toen was mijn paps zo ziekHad de kaarten toen nog aan jullie aangeboden maar dat was geloof ik te ver weg
Ik hoop Boudewijn nog een keer live te zien
Vreemdgaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ben altijd benieuwd wat "that" in dit nummer nou is
Dat is de 64.000 dollar vraag hequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaJo het volgende:
Afwassen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaJo het volgende:
Een klein, niet overgeproduceerd nummer maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef MaJo het volgende:
Toch zou ik hem graag nog eens zienquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad... we hebben dus later wel een keer live gezien, viel mij in ieder geval tegen. Stef Bos vind ik daarentegen heel erg goed.
Ik onderzoek pinguïnpoep...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef Nanuq het volgende:
Ik zit nu als bioloog op Antartica. En we hebben internet via de satelliet, dus daarmee kan ik toch in mijn vrije uurtjes naar de Top2000 luisteren.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een klein, niet overgepoduceerd nummer maken.
Ja.. kan ik me wel voorstellen. Sommige artiesten moet je gewoon live gezien hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch zou ik hem graag nog eens zienStef Bos is ook tof
Ik onderzoek ijsberen. Nog geen gevonden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef Nanuq het volgende:
Ik zit nu als bioloog op Antartica. En we hebben internet via de satelliet, dus daarmee kan ik toch in mijn vrije uurtjes naar de Top2000 luisteren.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik onderzoek ijsberen. Nog geen gevonden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is al redelijk op leeftijd, maar als ie een keer in het theater is zou ik zeker gaan. 2x geweest en prima bevallen. 2x ook bij Stef Bos geweest, 1x super, 1x viel tegen, maar dat lag niet aan Stef Bos. Beide prima chansonniersquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch zou ik hem graag nog eens zienStef Bos is ook tof
Gezien mijn UI kan ik beter die andere pool nemen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:
En Nanuk vind je ook alleen maar op het Noordelijk halfrond.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Gezien mijn UI kan ik beter die andere pool nemen.
The final verse features a female vocalist who was credited only as "Mrs. Loud" in the album notes. She was later identified as Lorraine Crosby, from North East England. She does not, however, appear in the video, in which her vocals are lipsynched by Dana Patrick. Meat Loaf promoted the single with American vocalist Patti Russo performing the live female vocals.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is die zangeres In het laatste nummer van Meatloaf? Bonnie Tyler?
Nee, geen idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fantastisch. Weet jij hoe ze heet?
Wikipedia zegt Mrs. Loud..quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fantastisch. Weet jij hoe ze heet?
Thanksquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The final verse features a female vocalist who was credited only as "Mrs. Loud" in the album notes. She was later identified as Lorraine Crosby, from North East England. She does not, however, appear in the video, in which her vocals are lipsynched by Dana Patrick. Meat Loaf promoted the single with American vocalist Patti Russo performing the live female vocals.
http://en.wikipedia.org/w(...)I_Won%27t_Do_That%29
We're sending a long-distance duckquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef Fallen het volgende:
[ afbeelding ]
*ring ring*
Hello... who's calling?
London!
London calling?
Net zoals toen met Ellen Foley dus. Toch typisch wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The final verse features a female vocalist who was credited only as "Mrs. Loud" in the album notes. She was later identified as Lorraine Crosby, from North East England. She does not, however, appear in the video, in which her vocals are lipsynched by Dana Patrick. Meat Loaf promoted the single with American vocalist Patti Russo performing the live female vocals.
Alweer een gevalletje Ellen Foleyquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef spijkerbroek het volgende:
prachtige stadquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
*zet op To-Do-lijst voor 2012: weer naar London
Truste!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Krijg het koud. Ik ga mijn mandje in
Nog een keer trusten Noobiequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Krijg je van zo'n titel....quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slaapze aan alle vertrekkers!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Puur toevalquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Krijg je van zo'n titel....
Trusten!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
De beste van Madonna imo. Had nog wel wat hoger in de lijst gemogen..
Tot morgen Diaan! Slaaplekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
noobie, welterusten.
Ik ga ook naar bed en daar verder luisteren... tot morgen
Tot morgen, Diaan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
noobie, welterusten.
I know! Al vaak geweest, 'k heb in Luton (quote:
Ook trusten dan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
noobie, welterusten.
Ik vind eigenlijk alleen Ray of Light wel een fijn nummer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef Eska het volgende:
Ik voel echt helemaal niets bij al die Madonna-nummers....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn er nog wel mensen wakker nu?
Alive and Kicking!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn er nog wel mensen wakker nu?
Geen idee hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen Ray of Light wel een fijn nummer.
En ik vind de meeste Madonna nummers zo goed. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef Eska het volgende:
Ik voel echt helemaal niets bij al die Madonna-nummers....
Gelukkig wel. Dat is juist leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:33 schreef Nanuq het volgende:
[..]
En ik vind de meeste Madonna nummers zo goed. Smaken verschillen.
Meen je nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is uit de tijd dat Sting iedere dag muziekles kreeg van de band die hij om zich heen had verzameld. Zelfs de achtergrondzangeressen legden hem uit wat hij moest doen.
Ja echt. Het waren ook geen kleintjes in zijn band. Branford Marsalis, Omar Hakim, Darryl Jones, allemaal geroutineerde jazz-musici.quote:
Oké. Maar het klinkt tamelijk beschamend, het is niet alsof Sting pas kwam kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja echt. Het waren ook geen kleintjes in zijn band. Branford Marsalis, Omar Hakim, Darryl Jones, allemaal geroutineerde jazz-musici.
Volgens mij vonden heel veel mensen dat al de dag na t concert, hadden ze geen jaren voor nodigquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Roger Taylor zei jaren na dato dat hij George Michael de allerbeste van het concert vond.
Met overtuiging of uit beleefdheid?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Roger Taylor zei jaren na dato dat hij George Michael de allerbeste van het concert vond.
Nou, Roger Taylor is nogal recht voor z'n raap, dus hij meende het wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:47 schreef Fallen het volgende:
Met overtuiging of uit beleefdheid?
(oprechte vraag trouwens..)
Uiteraard.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt! Maar de musici zelf moesten destijds diplomatiek blijven, hè.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij vonden heel veel mensen dat al de dag na t concert, hadden ze geen jaren voor nodig
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:50 schreef Eska het volgende:
Ik heb het altijd zó druk tijdens Somebody to Love....naast meezingen (inclusief backings) heb ik ook altijd de ernstige neiging om te gaan dirigeren. En dan tussendoor nog een luchtinstrumentje of wat meespelen.
Ben er helemaal moe van nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Komt dat door een bepaald nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Nina, waar iedereen in haar band doodsbang voor wasquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:55 schreef EHB92 het volgende:
Nina Simone die nog in Nijmegen heeft gewoond
Slaaplekker Laxus!quote:
Das weinig anders dan op de plaat dus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Slaaplekker Laxus!
Mooie ogen die Amy. Maar live is het een drama. Haar stem schommelt ontzettend heen en weer.
quote:
[..]O jakkes. Daar kun je je ook echt rottig van voelen, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap
(wij zitten hier al een paar dagen half in de lappenmand, maar gelukkig (nog) niet echt ziek)
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
ooit naar concert in hmh geweest toen ze net haar 1e cd uit had. Als je iets niet moet doen is het naar een HMHconcert gaan als een artiest 1 cd heeft. Heeft de gehele cd binnen 3 kwartier gespeeld en daarna met 5 covers t uur opgevuld..
Hallelujah, dancing in the dark en een van de Killers. Verder weet ik t niet meer. Maar met een zwabberstem als de hare is geen enkele cover echt een verbetering..quote:
Wit zijn ze smakelijker?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:03 schreef Knip het volgende:
Als het dan toch over konijnen gaat, dan liever Jefferson Airplane.
Ghehehehe... Misschien had ze "Flappie" moeten zingen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hallelujah, dancing in the dark en een van de Killers. Verder weet ik t niet meer. Maar met een zwabberstem als de hare is geen enkele cover echt een verbetering..
quote:566 Paolo Conte Max
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |