Gezien mijn UI kan ik beter die andere pool nemen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik onderzoek ijsberen. Nog geen gevonden.
En Nanuk vind je ook alleen maar op het Noordelijk halfrond.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Gezien mijn UI kan ik beter die andere pool nemen.
The final verse features a female vocalist who was credited only as "Mrs. Loud" in the album notes. She was later identified as Lorraine Crosby, from North East England. She does not, however, appear in the video, in which her vocals are lipsynched by Dana Patrick. Meat Loaf promoted the single with American vocalist Patti Russo performing the live female vocals.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie is die zangeres In het laatste nummer van Meatloaf? Bonnie Tyler?
Nee, geen idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fantastisch. Weet jij hoe ze heet?
Wikipedia zegt Mrs. Loud..quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fantastisch. Weet jij hoe ze heet?
Thanksquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The final verse features a female vocalist who was credited only as "Mrs. Loud" in the album notes. She was later identified as Lorraine Crosby, from North East England. She does not, however, appear in the video, in which her vocals are lipsynched by Dana Patrick. Meat Loaf promoted the single with American vocalist Patti Russo performing the live female vocals.
http://en.wikipedia.org/w(...)I_Won%27t_Do_That%29
We're sending a long-distance duckquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef Fallen het volgende:
[ afbeelding ]
*ring ring*
Hello... who's calling?
London!
London calling?
Net zoals toen met Ellen Foley dus. Toch typisch wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The final verse features a female vocalist who was credited only as "Mrs. Loud" in the album notes. She was later identified as Lorraine Crosby, from North East England. She does not, however, appear in the video, in which her vocals are lipsynched by Dana Patrick. Meat Loaf promoted the single with American vocalist Patti Russo performing the live female vocals.
Alweer een gevalletje Ellen Foleyquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef spijkerbroek het volgende:
prachtige stadquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
*zet op To-Do-lijst voor 2012: weer naar London
Truste!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Krijg het koud. Ik ga mijn mandje in
Nog een keer trusten Noobiequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Krijg je van zo'n titel....quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slaapze aan alle vertrekkers!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Puur toevalquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Krijg je van zo'n titel....
Trusten!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
De beste van Madonna imo. Had nog wel wat hoger in de lijst gemogen..
Tot morgen Diaan! Slaaplekkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
noobie, welterusten.
Ik ga ook naar bed en daar verder luisteren... tot morgen
Tot morgen, Diaan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
noobie, welterusten.
I know! Al vaak geweest, 'k heb in Luton (quote:
Ook trusten dan!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
noobie, welterusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |