Idd bizar.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het toch een rare lijst. Op 573 staat Ain't got no- I got live van Nina Simone. Twee plaatsen hoger staat Flappie van Youp van 't Hek
En 567 nummers hoger staat Adele.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het toch een rare lijst. Op 573 staat Ain't got no- I got live van Nina Simone. Twee plaatsen hoger staat Flappie van Youp van 't Hek
das k*t idd.... hema had gelukkig toendertijd gewoon hema radio met variatiemuziekquote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef Kadafi het volgende:
chris rijdt wel vaak naar huis voor kerstmis idd. zeker als je skyradio VERPLICHT moet luisteren op je werk bij de albert heijn
duidelijkere foto graagquote:
Bij de AH staat toch geen sky aan?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef Kadafi het volgende:
chris rijdt wel vaak naar huis voor kerstmis idd. zeker als je skyradio VERPLICHT moet luisteren op je werk bij de albert heijn
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
mooie afsluiter dit voor mij
en batterij van m'n laptop is bijna op
dus we gaan beide weer opladen voor morgen
Ik moet u teleurstellen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
das k*t idd.... hema had gelukkig toendertijd gewoon hema radio met variatiemuziek
[..]
duidelijkere foto graag
op het distributiecentrum waar ik werk stond het helaas elke dag aan van 14 tot 24quote:
Slaapze!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
trustequote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Ah, u werkt tussen de polen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef Kadafi het volgende:
[..]
op het distributiecentrum waar ik werk stond het helaas elke dag aan van 14 tot 24
doe er ff wat moeite voor danquote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik moet u teleurstellen.
Die staan niet op deze pc.
Trusten!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef het_fokschaap het volgende:
Nee, daar zwijgt radio2 in alle talen over.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Aguero het volgende:
Is het bekend hoeveel stemmen je nodig hebt om in de top 2000 te komen?
nope... aangezien er vorig jaar nummers geweest zijn die heul veul stemmen hadden (gebleken omdat de lijstjes openbaar waren) en niet in de top voorkwamen terwijl nummers met minder stemmen er wel in stonden...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Aguero het volgende:
Is het bekend hoeveel je stemmen nodig hebt om in de top 2000 te komen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Henk en Henk.. ze treden nog steeds op. Heb ze anderhalf jaar geleden nog gezien op een gratis festival..Henk Westbroek staat nog meer dronken op het podium dan hij al op tv oogt. En over kerst in juli gesproken. Westbroek zei (in mei): "Henk, de mensen willen Sinterklaas, ach laten we Sinterklaas doen". Waarna zo'n tweeduizend mensen op klaarlichte dag brulden: Sinterklaaaaas wie kent hem niet
Nee hoor, van hun websitequote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, daar zwijgt radio2 in alle talen over.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef MaJo het volgende:
Laatst zei een collega van me zullen we de radio aanzetten (we hebben nooit muziek aan op het werk), dus ik denk leuk, lekker serious request luisteren. Zette ze Sky Radio op omdat ze zo'n zin had in kerstliedjes![]()
dat soort mensen moeten gewoon verboden worden
ja alleen jammer dat ze zich hier niet aan houden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef ß het volgende:
[..]
Nee hoor, van hun website
3. Hoeveel punten hebben de nummer 1 en de nummer 2000 in de Top 2000?
Natuurlijk fluctueert dit aantal. Om een indicatie te geven: in de Top 2000 van 2007 had de nummer 1 meer dan 10.000 stemmen. De nummer 2000 had er meer dan 150.
Ow okay, dit wist ik niet... maar eigenlijk zeggen ze hiermee nog niets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef ß het volgende:
[..]
Natuurlijk fluctueert dit aantal. Om een indicatie te geven: in de Top 2000 van 2007 had de nummer 1 meer dan 10.000 stemmen. De nummer 2000 had er meer dan 150.
Daarbij zit jij een hele dag opgesloten?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef MaJo het volgende:
Laatst zei een collega van me zullen we de radio aanzetten (we hebben nooit muziek aan op het werk), dus ik denk leuk, lekker serious request luisteren. Zette ze Sky Radio op omdat ze zo'n zin had in kerstliedjes![]()
dat soort mensen moeten gewoon verboden worden
Dank.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef ß het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Daarbij zit jij een hele dag opgesloten?
wat denk je zelf??quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn beleving bij Love will Tear us Apart. Mijn toenmalige vriendin moest toen dat een hit was voor haar werk/studie een jaar naar Amerika verhuizen. We hadden afgesproken dat ik haar daar met enige regelmaat zou bezoeken maar door een ongeluk moest mijn been geamputeerd worden en kreeg ik een houten been. Door dat been paste ik niet in een vliegtuig en liep onze relatie op de klippen.
Te ongeloofwaardig, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |